06.04.12, 21:13
Kampania reklamowa Żywca w kinach
We wszystkich kinach Cinema City i Helios ruszyła kampania konkursu organizowanego przez producenta piwa Żywiec.
We wszystkich kinach Cinema City i Helios ruszyła kampania konkursu organizowanego przez producenta piwa Żywiec. Akcja obejmuje 10 sekundowy spot oraz promocję off-screen. Za zakup mediów odpowiada Macroscope OMD. Wszystkie działania w kinie koordynuje New Age Media.
Spot wyświetlany będzie przez cztery tygodnie w blokach reklamowych przed wszystkimi filmami męskimi. Reklama ma zachęcać widzów do zabawy słowami – przekształcania istniejących oraz tworzenia swoich własnych przysłów i tym samym do wzięcia udziału w konkursie Żywca dostępnym na www.zywiec.com.pl.
Konkurs Żywca promowany jest również poprzez działania off-screen. W holach kinowych przy kasach oraz przy wejściach do sal zobaczyć będzie można podłogowe nalepki w kształcie kapsla z napisem: „Gdzie dwóch się bije, tam kino akcji” oraz z hasłem głównym „Pokaż język!”.
Specjalista ds. komunikacji
Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa
Przejdź do ofertySpecjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze