06.04.12, 21:14

Heyah znowu coś zmalowała

Mieszkańcy Warszawy mogą już podziwiać imponujących rozmiarów mural 3D, przedstawiający łapę Heyah w nowym wymiarze.

Mieszkańcy Warszawy mogą już podziwiać imponujących rozmiarów mural 3D, przedstawiający łapę Heyah w nowym wymiarze. Dzieło streetartowej sztuki powstało na ścianie jednego z budynków przy ulicy Waryńskiego, tuż obok stacji Metro Politechnika. Podobne prace powstają także we Wrocławiu i Krakowie. Tworzeniu nowoczesnych murali towarzyszy konkurs na Facebooku zatytułowany „Przyłapani z Heyah”.

Najnowszy trójwymiarowy mural zatytułowany jest „A Freeyah chcesz?”. Mural o powierzchni 374 m2 zdobi ścianę jednego z warszawskich budynków w centrum miasta. Nad stworzeniem muralu przez pięć dni pracował zespół sześciu artystów, złożony z dyplomowanych absolwentów Akademii Sztuk Pięknych oraz artystów specjalizujących się w sztuce ulicznej. Do stworzenia muralu zużyto 150 litrów farby i prawie 350 puszek farb w sprayu.

Wrocławski mural Heyah o powierzchni ponad 300m2 powstaje przy ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego, vis a vis Mostu Grunwaldzkiego. Równie imponujące, 200-metrowe dzieło ozdobi ścianę budynku przy Placu Nowym w Krakowie. Za przygotowanie murali we Wrocławiu i Krakowie odpowiada trójka absolwentów warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych, związanych z polską kulturą graffiti od połowy lat 90’.

Oprócz nowoczesnej formy, grafiki symulującej obraz trójwymiarowy, Heyah zamieszcza na swoich muralach fotokody pozwalające na błyskawiczne pobranie aplikacji Freeyah na smartfon.

Komentarze

Powiązane

01.03.24, 14:09
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
OSM Łowicz głównym sponsorem formatu MasterChef Nastolatki
OSM Łowicz, polska spółdzielnia mleczarska, dzięki współpracy z agencją LiquidThread, rozszerza swoje działania branded content o kolejny format – „MasterChef Nastolatki”. Marka OSM Łowicz pojawi się w programie jako sponsor główny.
01.03.24, 12:11
| reklama & PR » informacje
KERRIS obsłuży PayPo
Agencja KERRIS odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze social ads performance marketing PayPo – firmy działającej w obszarze płatności odroczonych w Polsce.
01.03.24, 10:36
| reklama & PR » informacje
Heima PR pracuje dla Naukowej Fundacji Polpharmy
Na początku br. do klientów agencji Heima PR dołączyła Naukowa Fundacja Polpharmy, której misją jest wspieranie rozwoju nauk medycznych i farmaceutycznych poprzez finansowanie badań w tych dziedzinach.
29.02.24, 14:20
| reklama & PR » ludzie
Jakub Macyszyn przechodzi z Good One PR do KPRM
W lutym br., Jakub Macyszyn rozpoczął pracę na stanowisku eksperta w Sekretariacie Przewodniczącej Komitetu ds. Pożytku Publicznego, Minister ds. Społeczeństwa Obywatelskiego Agnieszki Buczyńskiej.
29.02.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Wójtowicz na stanowisku Corporate Director PR Big Picture
Big Picture, firma doradcza PR i public affairs zarządzana przez Hannę Waśko i Helenę Korniejew, wprowadza nową organizację zespołu PR korporacyjnego.
29.02.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Agencja Ro w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations
Agencja Ro grona została członkiem Stowarzyszenia Agencji Public Relations. To 39. agencja w szeregach SAPR.
28.02.24, 19:51
| reklama & PR » informacje
Mural w stolicy promuje Familijne Wieczory Filmowe
Prace nad muralem promującym tegoroczne „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery dobiegły końca. To kolejna inicjatywa marki Familijne, która po szeroko zakrojonych działaniach w kinach, rusza z czwartą odsłoną aktywacji konsumenckiej.
28.02.24, 13:30
| reklama & PR » ludzie
Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff na pokładzie Papaya Roster
Papaya Roster wzmacnia swój zespół. Do ekipy Papaya Roster dołączyli operatorzy Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff.
28.02.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
On Board Think Kong pracuje dla EIT Health Innostars
EIT Health Innostars rozpoczyna współpracę z agencją On Board Think Kong. Współpraca z agencją OBTK obejmuje promocję realizowanych przez EIT Health InnoStars inicjatyw w branży healthcare, w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Południowej.
28.02.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Dagmara Witek-Kuśmider w Creative LIAisons Global Coaching Academy 2024
Dagmara Witek-Kuśmider, Chief Creative Officer Publicis Worldwide Poland, jest jedyną przedstawicielką polskiej branży reklamowej, która dołączyła do grona mentorów tegorocznej edycji wirtualnego programu Creative LIAisons Global Coaching Academy.