06.04.12, 21:15

Startuje kampania reklamowa sieci serwisów samochodowych Premio

Wiosenna kampania reklamowa sieci Premio ma być spójna z dotychczasowymi działaniami marki. Sieć korzysta ze sprawdzonego hasła: „Kochasz swoje auto? My również!”, które jest już kojarzone przez kierowców.

Wiosenna kampania reklamowa sieci Premio ma być spójna z dotychczasowymi działaniami marki. Sieć korzysta ze sprawdzonego hasła: „Kochasz swoje auto? My również!”, które jest już kojarzone przez kierowców. Działania promocyjne są skierowane zarówno do właścicieli serwisów Premio, jak i bezpośrednio do klientów. Wśród tegorocznych promocji klienci będą mogli skorzystać m.in. ze współpracy pomiędzy serwisami fast-fit Premio oraz stacjami benzynowymi BP.

Głównym celem działań jest umocnienie rozpoznawalności marki oraz promocja oferty opon letnich. W trakcie wiosennej kampanii klienci będą zachęcani do zakupu opon letnich Goodyear EfficientGrip poprzez współpracę Premio z siecią stacji BP. Ci, którzy zdecydują się na zakup opon Goodyear EfficientGrip, otrzymają jedną z 1000 kart przedpłaconych (pre-paid) o wartości 70 zł do zrealizowania na stacjach paliw BP.

Komunikacja marketingowa zorientowana na partnerów biznesowych Premio skupi się wokół materiałów POS: gazetek Premio, standów oraz billboardów. Kierowcy dowiedzą się o promocjach z reklam w radiu i Internecie oraz bezpośrednio w serwisach Premio. Kampanię radiową o zasięgu ogólnopolskim zaplanowano w takich rozgłośniach, jak: RMF FM, Polskie Radio Trójka i Eska Rock oraz najważniejszych stacjach radiowych o zasięgu lokalnym, zrzeszonych w formule Drapacz Chmur, RMF 3D i Barometr. Promocja w Internecie obejmie bannery na najważniejszych portalach motoryzacyjnych, sportowych oraz biznesowych. Dodatkowo kierowcy w 20 miastach będą mogli znaleźć za wycieraczką swojego auta zapach promujący najbliższy serwis Premio.

Kreacja została przygotowana na poziomie europejskim we współpracy z agencją Caray Mouse, a zakupem mediów zajęły się domy mediowe Universal McCann i Innovation Media.

Komentarze

Powiązane

26.03.23, 13:19
| reklama & PR » informacje
Piotr Adamczyk i Magdalena Boczarska w kampanii reklamowej 1,5 proc. Fundacji Happy Kids
W związku z okresem rozliczeń podatkowych, Fundacja Happy Kids rozpoczęła kampanię na YouTube i Facebooku, zachęcającą do wsparcia Rodzinnych Domów Dziecka, które mają pod swoją opieką. W materiałach promocyjnych można usłyszeć głos aktorów – Magdaleny Boczarskiej i Piotra Adamczyka.
25.03.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Škoda z pierwszym w Polsce spotem reklamowym w technologii Dolby Atmos
Škoda, jako pierwsza marka w Polsce, zaprezentowała spot wykonany w nowoczesnej technologii dźwięku przestrzennego Dolby Atmos. Spot powstał, aby uświetnić 20-lecie współpracy z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym.
25.03.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Kampania podażowa DESA Unicum zachęca do autentyfikacji sztuki w domach
W DESA Unicum można sprawdzić autentyczność posiadanych obrazów lub pamiątek rodzinnych, wycenić je i sprzedać, do czego DESA zachęca w najnowszej kampanii podażowej w mediach społecznościowych.
25.03.23, 09:00
| reklama & PR » informacje
Lidl został Oficjalnym Partnerem UEFA EURO 2024
Lidl został globalnym partnerem UEFA zarówno podczas europejskich eliminacji w 2023 roku, jak i turnieju finałowego w 2024 roku.
24.03.23, 19:29
| reklama & PR » informacje
Tomasz Zubilewicz prezentuje pogodę Na Żywo z PS5
Firma Sony Interactive Entertainment zaprezentowała specjalną prognozę pogody prowadzoną przez Tomasza Zubilewicza – PS5 Na Żywo.
24.03.23, 13:38
| reklama & PR » informacje
Każdy z nas oszczędza. Kaufland promuje program lojalnościowy
Agencja Kalicińscy stworzyła koncept kreatywny kampanii wprowadzającej na polski rynek program lojalnościowy Kaufland Card. Motywem przewodnim komunikacji jest piosenka “Każdy z nas oszczędza”, czyli autorski aranż utworu “Everybody Dance Now” oraz roztańczony spot prezentujący radość płynącą z oszczędzania z Kaufland Card.
24.03.23, 11:50
| reklama & PR » informacje
Zaufaj nauce, a nie magii. H2O realizuje kolejny spot w 3D dla Intermag
Agencja H2O po realizacji serii trzech poprzednich spotów w technologii 3D dla produktów Tytanit, Optysil, Vanadoo, przygotowała kolejny projekt. Najnowszy spot jest bazą do realizacji międzynarodowej kampanii dedykowanej flagowym produktom w portfolio producenta.
24.03.23, 09:44
| reklama & PR » informacje
Wielkanocna kampania marki Trefl
Trwa wielkanocna kampania marki Trefl, producenta gier planszowych oraz puzzli w Polsce. Po raz kolejny działania z zakresu planowania i zakupu mediów koordynuje Value Media (Group One), które współpracuje z Grupą Trefl od jesieni 2022 r. W ramach modelu house of communication kampanię wspierają spółki Group One.
23.03.23, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Marcin Boroszko Konsultantem Channel Factory Polska
W marcu br., do Channel Factory Polska dołączył Marcin Boroszko, który będzie pełnić rolę Konsultanta.
23.03.23, 14:00
| reklama & PR » informacje
Streetcom odpowiada za kampanię influencerską dla past Wawrzyniec
Trwa kampania influencerska dla past Wawrzyniec realizowana przez Streetcom. Biorą w niej udział zarówno makro i mikro influencerzy. Kampania jest jednym z pierwszych etapów działań związanych z rebrandingiem i zmianą pozycjonowania popularnych past warzywnych Wawrzyńca.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 24.05.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

28.03.2023 r., online.