06.04.12, 21:15
Startuje kampania reklamowa sieci serwisów samochodowych Premio
Wiosenna kampania reklamowa sieci Premio ma być spójna z dotychczasowymi działaniami marki. Sieć korzysta ze sprawdzonego hasła: „Kochasz swoje auto? My również!”, które jest już kojarzone przez kierowców.
Wiosenna kampania reklamowa sieci Premio ma być spójna z dotychczasowymi działaniami marki. Sieć korzysta ze sprawdzonego hasła: „Kochasz swoje auto? My również!”, które jest już kojarzone przez kierowców. Działania promocyjne są skierowane zarówno do właścicieli serwisów Premio, jak i bezpośrednio do klientów. Wśród tegorocznych promocji klienci będą mogli skorzystać m.in. ze współpracy pomiędzy serwisami fast-fit Premio oraz stacjami benzynowymi BP.
Głównym celem działań jest umocnienie rozpoznawalności marki oraz promocja oferty opon letnich. W trakcie wiosennej kampanii klienci będą zachęcani do zakupu opon letnich Goodyear EfficientGrip poprzez współpracę Premio z siecią stacji BP. Ci, którzy zdecydują się na zakup opon Goodyear EfficientGrip, otrzymają jedną z 1000 kart przedpłaconych (pre-paid) o wartości 70 zł do zrealizowania na stacjach paliw BP.
Komunikacja marketingowa zorientowana na partnerów biznesowych Premio skupi się wokół materiałów POS: gazetek Premio, standów oraz billboardów. Kierowcy dowiedzą się o promocjach z reklam w radiu i Internecie oraz bezpośrednio w serwisach Premio. Kampanię radiową o zasięgu ogólnopolskim zaplanowano w takich rozgłośniach, jak: RMF FM, Polskie Radio Trójka i Eska Rock oraz najważniejszych stacjach radiowych o zasięgu lokalnym, zrzeszonych w formule Drapacz Chmur, RMF 3D i Barometr. Promocja w Internecie obejmie bannery na najważniejszych portalach motoryzacyjnych, sportowych oraz biznesowych. Dodatkowo kierowcy w 20 miastach będą mogli znaleźć za wycieraczką swojego auta zapach promujący najbliższy serwis Premio.
Kreacja została przygotowana na poziomie europejskim we współpracy z agencją Caray Mouse, a zakupem mediów zajęły się domy mediowe Universal McCann i Innovation Media.
Komentarze