06.04.12, 21:15
Green Media PR dla Burda Media Polska
Agencja Green Media PR rozpoczęła współpracę z wydawnictwem Burda Media Polska Sp. z o.o. na rzecz miesięcznika "ELLE".
Agencja Green Media PR rozpoczęła współpracę z wydawnictwem Burda Media Polska Sp. z o.o. na rzecz miesięcznika "ELLE". Do zadań agencji należy m.in. obsługa z zakresu relacji z mediami, w tym przeprowadzenie kampanii PR towarzyszącej Wielkiej Aukcji magazynu w serwisie Allegro, z której dochód zostanie przekazany na stypendia naukowe dla uczestniczek III edycji konkursu ,,Dziewczyny Przyszłości. Śladami Marii Skłodowskiej-Curie”.
Organizatorami konkursu są miesięcznik "ELLE" oraz Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Celem konkursu jest promocja i wsparcie wybitnie uzdolnionych studentek kierunków ścisłych, które już osiągają pierwsze sukcesy naukowe i dla których nauka jest życiową pasją.
Aukcje ELLE wsparło kilkudziesięciu darczyńców, w tym: osoby publiczne, znani projektanci mody, aktorki, celebryci, media i luksusowe marki. Aukcje będą trwać od 11 do 25 kwietnia br. w serwisie Allegro www.elle.allegro.pl .Wielki finał konkursu już 30 maja br. Za projekt z ramienia agencji odpowiadają Anna Rybakowska i Malwina Paprocka.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze