06.04.12, 21:16
Serwis National Geographic Channel w portalu Gazeta.pl
National Geographic Channel rozpoczął współpracę z Gazeta.pl, w ramach której polska wersja serwisu natgeotv.com dostępna jest wyłącznie w portalu Gazeta.pl pod adresem NGC.Gazeta.pl.
National Geographic Channel rozpoczął współpracę z Gazeta.pl, w ramach której polska wersja serwisu natgeotv.com dostępna jest wyłącznie w portalu Gazeta.pl pod adresem NGC.Gazeta.pl.
W serwisie NGC.Gazeta.pl publikowane są materiały wideo, galerie zdjęć oraz opisy programów emitowanych w National Geographic Channel i Nat Geo Wild – m.in. „Megafabryki”, „Tabu” i „Katastrofy w przestworzach”, a także materiały poświęcone przyrodzie, podróżom, społeczeństwu, historii, nowym technologiom oraz motoryzacji. Na stronie znajduje się również strefa rozrywki z interaktywnymi aplikacjami oraz ramówka telewizyjna kanałów z portfolio National Geographic.
Internauci, dzięki integracji serwisu NGC.Gazeta.pl z Podroze.Gazeta.pl, mają ułatwiony dostęp do treści publikowanych w obydwu serwisach. "Cieszymy się, że National Geographic Channel powierzył nam opiekę nad swoim serwisem" – mówi Maciej Wicha, dyrektor ds. partnerstw i rozwoju biznesu w segmencie Internet Agory. "Dzięki świetnym treściom National Geographic Channel możemy zaoferować naszym użytkownikom nie tylko artykuły i galerie zdjęć, ale również doskonałej jakości materiały wideo. Łączymy nasze kompetencje internetowe z multimediami naszego Partnera, udostępniając dodatkową i wartościową platformę dystrybucji i dotarcia do widza, liczymy również na zainteresowanie reklamodawców obecnością przy jakościowych treściach" - dodaje Wicha.
"Uważamy, że ta współpraca przyniesie obopólne korzyści. Użytkownicy portalu Gazeta.pl zyskają wyjątkowy dostęp do ludzi i wydarzeń, możliwy dzięki powiązaniu stacji z Towarzystwem National Geographic, a National Geographic Channel zyska nowych entuzjastów" - mówi Carlos Ortega, SVP - Regional Director Central&Eastern Europe FOX International Channels. "Współpraca ta wspiera konsekwentnie realizowaną przez nas strategię rozwoju kanału oraz wartości National Geographic na rynku polskim. Poprzez stale rosnące inwestycje w zakup kontentu, akcje marketingowe i działania operacyjne, staramy się sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających odbiorców. Dalszy rozwój strony internetowej, zwiększanie liczby materiałów multimedialnych sprawi, że strona będzie doskonałym narzędziem do rozpowszechniania treści online, a także do wszelkiego rodzaju łączonej promocji telewizji z Internetem" - dodaje Ortega.
NGC.Gazeta.pl wzbogaci ofertę serwisów turystycznych Gazeta.pl o wartościowe treści wideo poświęcone tematyce przyrodniczej, podróżniczej, historycznej i technologicznej, a także o unikatowe galerie zdjęć. Gazeta.pl posiada również popularny serwis Podroze.Gazeta.pl poświęcony turystyce, a także społecznościową stronę Kolumber.pl, gdzie użytkownicy opisują swoje podróże i publikują zdjęcia.
W ramach współpracy z National Geographic Channel Gazeta.pl odpowiada też za sprzedaż reklam w serwisie NGC.Gazeta.pl. Projekty specjalne oraz kampanie reklamowe obsługuje biuro reklamy Gazeta.pl, natomiast za reklamę wideo odpowiada sieć AdPlayer.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze