06.04.12, 21:16

Serwis National Geographic Channel w portalu Gazeta.pl

National Geographic Channel rozpoczął współpracę z Gazeta.pl, w ramach której polska wersja serwisu natgeotv.com dostępna jest wyłącznie w portalu Gazeta.pl pod adresem NGC.Gazeta.pl.

National Geographic Channel rozpoczął współpracę z Gazeta.pl, w ramach której polska wersja serwisu natgeotv.com dostępna jest wyłącznie w portalu Gazeta.pl pod adresem NGC.Gazeta.pl.

W serwisie NGC.Gazeta.pl publikowane są materiały wideo, galerie zdjęć oraz opisy programów emitowanych w National Geographic Channel i Nat Geo Wild – m.in. „Megafabryki”, „Tabu” i „Katastrofy w przestworzach”, a także materiały poświęcone przyrodzie, podróżom, społeczeństwu, historii, nowym technologiom oraz motoryzacji. Na stronie znajduje się również strefa rozrywki z interaktywnymi aplikacjami oraz ramówka telewizyjna kanałów z portfolio National Geographic.

Internauci, dzięki integracji serwisu NGC.Gazeta.pl z Podroze.Gazeta.pl, mają ułatwiony dostęp do treści publikowanych w obydwu serwisach. "Cieszymy się, że National Geographic Channel powierzył nam opiekę nad swoim serwisem" – mówi Maciej Wicha, dyrektor ds. partnerstw i rozwoju biznesu w segmencie Internet Agory. "Dzięki świetnym treściom National Geographic Channel możemy zaoferować naszym użytkownikom nie tylko artykuły i galerie zdjęć, ale również doskonałej jakości materiały wideo. Łączymy nasze kompetencje internetowe z multimediami naszego Partnera, udostępniając dodatkową i wartościową platformę dystrybucji i dotarcia do widza, liczymy również na zainteresowanie reklamodawców obecnością przy jakościowych treściach" - dodaje Wicha.

"Uważamy, że ta współpraca przyniesie obopólne korzyści. Użytkownicy portalu Gazeta.pl zyskają wyjątkowy dostęp do ludzi i wydarzeń, możliwy dzięki powiązaniu stacji z Towarzystwem National Geographic, a National Geographic Channel zyska nowych entuzjastów" - mówi Carlos Ortega, SVP - Regional Director Central&Eastern Europe FOX International Channels. "Współpraca ta wspiera konsekwentnie realizowaną przez nas strategię rozwoju kanału oraz wartości National Geographic na rynku polskim. Poprzez stale rosnące inwestycje w zakup kontentu, akcje marketingowe i działania operacyjne, staramy się sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających odbiorców. Dalszy rozwój strony internetowej, zwiększanie liczby materiałów multimedialnych sprawi, że strona będzie doskonałym narzędziem do rozpowszechniania treści online, a także do wszelkiego rodzaju łączonej promocji telewizji z Internetem" - dodaje Ortega.

NGC.Gazeta.pl wzbogaci ofertę serwisów turystycznych Gazeta.pl o wartościowe treści wideo poświęcone tematyce przyrodniczej, podróżniczej, historycznej i technologicznej, a także o unikatowe galerie zdjęć. Gazeta.pl posiada również popularny serwis Podroze.Gazeta.pl poświęcony turystyce, a także społecznościową stronę Kolumber.pl, gdzie użytkownicy opisują swoje podróże i publikują zdjęcia.

W ramach współpracy z National Geographic Channel Gazeta.pl odpowiada też za sprzedaż reklam w serwisie NGC.Gazeta.pl. Projekty specjalne oraz kampanie reklamowe obsługuje biuro reklamy Gazeta.pl, natomiast za reklamę wideo odpowiada sieć AdPlayer.

Komentarze

Powiązane

20.05.24, 20:17
| internet » informacje
Grupa PTWP w I kwartale 2024 r. wypracowała 21,5 mln zł netto przychodów
Grupa PTWP w I kw. 2024 r. wypracowała 21,5 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, co oznacza 9 proc. wzrost rdr. Równocześnie w raportowanym okresie Grupa odnotowała wzrost kosztów działalności operacyjnej, przeznaczonych na inwestycje oraz jednorazowe koszty związane z procesem przeniesienia notowań na główny parkiet GPW.
20.05.24, 07:45
| radio » informacje | internet » informacje
Specjalny serwis Polskiego Radia z okazji Roku Melchiora Wańkowicza
Z okazji Roku Melchiora Wańkowicza i 80. rocznicy bitwy o Monte Cassino Polskie Radio przygotowało serwis specjalny montecassino.polskieradio.pl poświęcony jednemu z najwybitniejszych polskich reportażystów, korespondentowi wojennemu 2 Korpusu Polskiego – Melchiorowi Wańkowiczowi. 
12.05.24, 18:00
| internet » informacje
Zielony Onet poinformuje internautów na temat polityki klimatycznej w Polsce i na świecie
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań naukowych.
10.05.24, 22:22
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Wszystko, co trzeba, kiedy potrzeba. Platformy OLX promue kategorię Wypożyczalnia
"Wszystko, co trzeba, kiedy potrzeba" - tak brzmi hasło najnowszej kampanii marki OLX. Projekt dotyczy reklamy kategorii w serwisie - Wypożyczalnia. Za koncepcję kreatywną i egzekucję kampanii odpowiada VML.
10.05.24, 15:30
| internet » ludzie | reklama & PR » ludzie
Łukasz Wyrzykowski dołącza do rankomat.pl. Pokieruje pracami Departamentu Marketingu
Na początku maja br. do zespołu zarządzającego porównywarki ubezpieczeń i produktów finansowych rankomat.pl dołączył Łukasz Wyrzykowski i objął stanowisko Chief Marketing Officer. Wtej roli będzie kierował pracami Departamentu Marketingu.
07.05.24, 14:45
| internet » informacje
Polska inspiruje Polskę. Mobilne studio Onetu odwiedzi 15 miast
Redakcja Onetu wyrusza ze studiem mobilnym i jedzie do najbardziej inspirujących miejsc w Polsce. Celem akcji jest pokazanie lokalnej pozytywnej Polski, w której dzięki zaangażowaniu lokalnej społeczności dzieją się ciekawe i inspirujące rzeczy. W ramach trzytygodniowej akcji, która ruszyła 6 maja i potrwa do 24 maja br., Onet odwiedzi w sumie 15 miejscowości na trzech trasach o łącznej długości 3,5 tys. kilometrów.
06.05.24, 08:30
| prasa » informacje | internet » informacje
KNF zatwierdziła prospekt PTWP. Grupa wejściem chce przejść na główny rynek GPW
Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt notowanej na NewConnect spółki PTWP, który został sporządzony w związku z zamiarem ubiegania się o dopuszczenie do obrotu akcji serii A i B na rynku regulowanym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
06.05.24, 07:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Grupa PMPG Polskie Media: 47,2 mln zł przychodów ze sprzedaży w 2023 r. Firma chce rozwijać Orle Pióro i AWR Wprost
Holding mediowy PMPG Polskie Media opublikował wyniki za 2023 rok. Grupa wygenerowała 47,2 mln zł przychodów ze sprzedaży, a EBITDA oraz zysk netto osiągnęły wartość kolejno 2,6 i 2,4 mln zł.
24.04.24, 07:30
| internet » informacje
Interia wprowadza rolki wideo na mobilnej stronie głównej
Interia wprowadziła rolki wideo znane z mediów społecznościowych. Dzięki współpracy z Grupą Polsat Plus poza materiałami z własnych serwisów (m.in. Wydarzenia, Biznes, Sport, Geekweek i Pomponik.pl) zaprezentuje w nich fragmenty najlepszych programów stacji Wydarzenia 24.
20.04.24, 16:32
| internet » informacje
Jak tak, to Allegro. Platforma z nową odsłoną komunikacyjną
Allegro wprowadza nową strategię komunikacyjną. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” mają skupiać się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.