14.01.07, 14:06
Forbes liderem wśród miesięczników biznesowych
FORBES jest najchętniej czytanym miesięcznikiem biznesowym. Jak wynika z badań czytelnictwa PBC, w okresie marzec-listopad 2006 sięgało po niego miesięcznie średnio 136 tysięcy Polaków*.
Także pod względem przychodów reklamowych FORBES pozostaje liderem segmentu. W okresie styczeń-listopad 2006 przychody reklamowe wyniosły 18 mln**, co oznacza aż 33-procentowy wzrost w porównaniu z analogicznym okresem w 2005 roku.
* Źródło: PBC, zrealizowane przez MB SMG/KRC, III-XI 2006, N = 34 559 (SCPW)
** Źródło: Expert Monitor, przychody z reklamy komercyjnej brandowej w grzbiecie głównym pisma I - XI 2005/2006
Animator Kultury w obszarze czytelnictwa
Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze