14.01.07, 14:06

Forbes liderem wśród miesięczników biznesowych

W październiku 2006 miesięcznik FORBES odnotował najwyższą sprzedaż spośród miesięczników biznesowych.
Jak co miesiąc, także i w październiku 2006 miesięcznik FORBES odnotował najwyższą sprzedaż spośród miesięczników biznesowych. Według najnowszych danych opublikowanych przez ZKDP średnia sprzedaż ogółem FORBESA wyniosła 35 458 egzemplarzy.

FORBES jest najchętniej czytanym miesięcznikiem biznesowym. Jak wynika z badań czytelnictwa PBC, w okresie marzec-listopad 2006 sięgało po niego miesięcznie średnio 136 tysięcy Polaków*.

Także pod względem przychodów reklamowych FORBES pozostaje liderem segmentu. W okresie styczeń-listopad 2006 przychody reklamowe wyniosły 18 mln**, co oznacza aż 33-procentowy wzrost w porównaniu z analogicznym okresem w 2005 roku.


* Źródło: PBC, zrealizowane przez MB SMG/KRC, III-XI 2006, N = 34 559 (SCPW)
** Źródło: Expert Monitor, przychody z reklamy komercyjnej brandowej w grzbiecie głównym pisma I - XI 2005/2006

Komentarze

Powiązane

22.05.24, 20:41
| prasa » informacje
Tele Tydzień Ekstra – Euro. Niezbędnik kibica od Wydawnictwa Bauer
22 maja br. na rynku prasowym ukazał się magazyn „Tele Tydzień Ekstra – „Euro” (Wydawnictwo Bauer) – poświęcony Mistrzostwom Europy w piłce nożnej.
22.05.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 22 maja 2024 r. (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 22 maja?
21.05.24, 10:26
| prasa » ludzie
Marcin Madej przeszedł do Grupy INFOR PL. Będzie odpowiedzialny za rozwój obszaru cyfrowych subskrypcji DGP
Na początku maja br. stanowisko Head of Subscription w Dzienniku Gazecie Prawnej objął Marcin Madej. Blisko dwie dekady doświadczenia na rynku wydawniczym będzie wykorzystywać w Grupie INFOR PL jako osoba odpowiedzialna za rozwój obszaru cyfrowych subskrypcji DGP.
21.05.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 21 maja 2024 r. (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 21 maja?
19.05.24, 19:16
| prasa » informacje
Lidia Garbaczuk, była szefowa Biura Strategii Medialnych PAP, dołącza do Newserii
Lidia Garbaczuk w maju br. dołączyła do zespołu Newserii jako osoba odpowiedzialna za rozwój oferty agencji oraz współpracę ze strategicznymi klientami. Przez ostatnie cztery lata była szefową Centrum Prasowego Polskiej Agencji Prasowej oraz pełniła funkcję dyrektora Biura Strategii Medialnych PAP. 
19.05.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 19 maja 2024 r. (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 19 maja?
18.05.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 18 maja 2024 r. (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 18 maja?
17.05.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 17 maja 2024 r. (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 17 maja?
16.05.24, 16:00
| prasa » informacje
35. urodziny miesięcznika Pani
Magazyn „PANI” to jeden z najstarszych magazynów kobiecych w Polsce. Powstał w 1989 r. , kiedy wydawca pisma „Kobieta i Życie” postanowił stworzyć nowy kwartalnik poradniczo-relaksowy. 17 maja br. na rynku ukaże się urodzinowe wydanie pisma.
16.05.24, 07:45
| prasa » informacje
Kolporter rozwija i modernizuje sieć saloników
Nowe saloniki i kolejne zmodernizowane punkty – to bilans prac w sieci Kolportera w pierwszym kwartale 2024 roku.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy