25.07.12, 09:14
Juliette Binoche w drugiej odsłonie kampanii wizerunkowej Credit Agricole
Credit Agricole zaprosił Juliette Binoche do udziału w drugiej odsłonie kampanii wizerunkowej. Aktorkę zobaczymy w sierpniu w reklamach telewizyjnych banku.
Decyzja o kontynuacji współpracy z francuską aktorką wynikała z sukcesu pierwszej kampanii wizerunkowej z jej udziałem. Wyniki badań potwierdzają, że klienci pozytywnie oceniają powierzenie jej przez bank roli ambasadora marki. W wyniku intensywnych działań komunikacyjnych ponad 75 proc. respondentów deklaruje znajomość Credit Agricole (wspomagana znajomość marki; wyniki badań marki Credit Agricole Bank Polska przeprowadzonych przez instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC w grudniu 2011).
"Nasza najnowsza kampania ma charakter wizerunkowo-produktowy. Chcemy umocnić pozycję Credit Agricole jako banku uniwersalnego, wprowadzając do oferty nowe, atrakcyjne produkty. Mamy nadzieję, że dzięki nim uda nam się pozyskać kolejne grupy klientów, a tych, którzy korzystają z naszych usług od lat utwierdzić w przekonaniu, że warto z nami zostać" - mówi Jędrzej Marciniak, członek zarządu w Credit Agricole Bank Polska. Credit Agricole zaprezentuje jesienią nową ofertę, skierowaną do klientów detalicznych. Jednak na razie zdradza tylko, że będzie to jeden z punktów, których realizację zapowiadał, wprowadzając markę Crédit Agricole na polski rynek.
W prowadzeniu działań marketingowych bank wesprze wybrana w drodze przetargu agencja NestPoint z Warszawy, która była odpowiedzialna także za debiut komunikacyjny Credit Agricole na polskim rynku. Bank nie zdradza na razie koncepcji kreatywnej kampanii. Dodaje tylko, że filmy z Juliette Binoche wyreżyserowała Małgorzata Szumowska.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze