20.01.13, 13:01
Timgu dla Fundacji Anny Dymnej Mimo Wszystko
Głównym celem działań promocyjnych realizowanych przez Timgu jest zbudowanie za pośrednictwem Internetu pozycji marki Fundacji jako czołowego eksperta w dziedzinie niepełnosprawności intelektualnej osób dorosłych. Cel ten jest realizowany poprzez dotarcie do wszystkich osób poszukujących w Internecie treści związanych osobami dorosłymi niepełnosprawnymi intelektualnie. Są to zarówno rodziny tych osób, eksperci poszukujący fachowych publikacji, jak również osoby pragnące wspomóc Fundację w jej pracy: wolontariusze, darczyńcy, partnerzy i sponsorzy.
Timgu jest odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii AdWords w programie Google Grants. Narzędzia Google AdWords i Google Analytics pozwalają na dokładną analizę prowadzonych działań w czasie rzeczywistym i umożliwiają podejmowanie racjonalnych decyzji o alokacji budżetów reklamowych w poszczególne projekty. Agencja na bieżąco analizuje wskaźniki KPI, takie jak pozycja reklamy, koszt za kliknięcie, lokalizacja a koszt konwersji, dzięki którym optymalizuje efektywność prowadzonych kampanii. Jest to przydatne w codziennej pracy nad kampaniami AdWords, których celem jest wspieranie zbiórki środków na wyposażenia Ośrodka Rehabilitacyjno-Terapeutycznego dla Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną „Dolina Słońca” w podkrakowskich Radwanowicach, promowanie prowadzonych przez Fundację Warsztatów Terapii Artystycznej oraz kampania 1%. - Analizując transakcje dokonywane za pomocą systemów płatności on-line, możemy dowiedzieć się, które kampanie, teksty reklamowe czy regiony lub kraje (część kampanii dla „Mimo Wszystko” prowadzimy również poza granicami kraju, m.in. w Wielkiej Brytanii, Kanadzie i USA) generują najwięcej wpłat – mówi Marcin Stojak, Country Manager Timgu.
Poza współpracą ściśle na polu reklam AdWords, Timgu doradza także przy optymalizacji witryny www fundacji pod kątem konwersji. - Strona internetowa, jej kształt, treść i funkcjonalność stanowi jedno z podstawowych narzędzi w realizacji celów organizacji. Naszym zadaniem jest ułatwienie dostępu do informacji związanych z niepełnosprawnością intelektualną osób dorosłych. A także sprawienie, aby osoby pragnące zaangażować się jako wolontariusze lub wesprzeć fundację mogły uczynić to w sposób prosty i intuicyjny - mówi Marcin Stojak.
- Internet jest narzędziem, które stale zyskuje na znaczeniu w działalności organizacji pozarządowych. Pozwala na dotarcie do szerokiej grupy potencjalnych darczyńców lub wolontariuszy, przy jednocześnie niskich kosztach. Również nasza Fundacja przywiązuje coraz większą wagę do działań prowadzonych w Internecie, które nie tylko wzmacniają prowadzone przez nas kampanie, ale i stanowią samodzielne kanały komunikacji. Kompleksowa oferta Agencji Timgu dobrze wpisuje się w nasze aktualne przedsięwzięcia i potrzeby. Cennym atutem było doświadczenie agencji we współpracy z innymi organizacjami non-profit, także zagranicznymi – mówi Marta Marczuk - Komiszke, specjalista ds. PR w Fundacji „Mimo Wszystko”.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze