20.01.13, 13:01

Timgu dla Fundacji Anny Dymnej Mimo Wszystko

Fundacja Mimo Wszystko

Agencja Timgu nawiązała współpracę z Fundacją Anny Dymnej „Mimo Wszystko”.

Głównym celem działań promocyjnych realizowanych przez Timgu jest zbudowanie za pośrednictwem Internetu pozycji marki Fundacji jako czołowego eksperta w dziedzinie niepełnosprawności intelektualnej osób dorosłych. Cel ten jest realizowany poprzez dotarcie do wszystkich osób poszukujących w Internecie treści związanych osobami dorosłymi niepełnosprawnymi intelektualnie. Są to zarówno rodziny tych osób, eksperci poszukujący fachowych publikacji, jak również osoby pragnące wspomóc Fundację w jej pracy: wolontariusze, darczyńcy, partnerzy i sponsorzy.

Timgu jest odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii AdWords w programie Google Grants. Narzędzia Google AdWords i Google Analytics pozwalają na dokładną analizę prowadzonych działań w czasie rzeczywistym i umożliwiają podejmowanie racjonalnych decyzji o alokacji budżetów reklamowych w poszczególne projekty. Agencja na bieżąco analizuje wskaźniki KPI, takie jak pozycja reklamy, koszt za kliknięcie, lokalizacja a koszt konwersji, dzięki którym optymalizuje efektywność prowadzonych kampanii. Jest to przydatne w codziennej pracy nad kampaniami AdWords, których celem jest wspieranie zbiórki środków na wyposażenia Ośrodka Rehabilitacyjno-Terapeutycznego dla Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną „Dolina Słońca” w podkrakowskich Radwanowicach, promowanie prowadzonych przez Fundację Warsztatów Terapii Artystycznej oraz kampania 1%. - Analizując transakcje dokonywane za pomocą systemów płatności on-line, możemy dowiedzieć się, które kampanie, teksty reklamowe czy regiony lub kraje (część kampanii dla „Mimo Wszystko” prowadzimy również poza granicami kraju, m.in. w Wielkiej Brytanii, Kanadzie i USA) generują najwięcej wpłat – mówi Marcin Stojak, Country Manager Timgu.

Poza współpracą ściśle na polu reklam AdWords, Timgu doradza także przy optymalizacji witryny www fundacji pod kątem konwersji. - Strona internetowa, jej kształt, treść i funkcjonalność stanowi jedno z podstawowych narzędzi w realizacji celów organizacji. Naszym zadaniem jest ułatwienie dostępu do informacji związanych z niepełnosprawnością intelektualną osób dorosłych. A także sprawienie, aby osoby pragnące zaangażować się jako wolontariusze lub wesprzeć fundację mogły uczynić to w sposób prosty i intuicyjny - mówi Marcin Stojak.

- Internet jest narzędziem, które stale zyskuje na znaczeniu w działalności organizacji pozarządowych. Pozwala na dotarcie do szerokiej grupy potencjalnych darczyńców lub wolontariuszy, przy jednocześnie niskich kosztach. Również nasza Fundacja przywiązuje coraz większą wagę do działań prowadzonych w Internecie, które nie tylko wzmacniają prowadzone przez nas kampanie, ale i stanowią samodzielne kanały komunikacji. Kompleksowa oferta Agencji Timgu dobrze wpisuje się w nasze aktualne przedsięwzięcia i potrzeby. Cennym atutem było doświadczenie agencji we współpracy z innymi organizacjami non-profit, także zagranicznymi – mówi Marta Marczuk - Komiszke, specjalista ds. PR w Fundacji „Mimo Wszystko”. 

Komentarze

Powiązane

10.12.24, 22:42
| reklama & PR » informacje
Tym, którzy kochają Święta. Główna nagroda Loterii Świątecznej Tymbarku to bon wakacyjny
Marka Tymbark organizuje Loterię Świąteczną pod hasłem „Tym, którzy kochają Święta”, która potrwa do 22 grudnia 2024 r.
10.12.24, 19:15
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje produkty dżemowe
Ruszyła kampania TV, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. To pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”.
10.12.24, 17:45
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Ostrowski i Anna Rabczuk w zarządzie Allegro Brand Experience Agency
Do zarządu Allegro Brand Experience dołączyli Wojciech Ostrowski oraz Anna Rabczuk obejmując stanowiska: Operations Partner i Growth Partner.
10.12.24, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Wrońska w zespole Agencji Ro
Agnieszka Wrońska dołączyła do Agencji Ro i objęła nowo utworzone w strukturach firmy stanowisko Senior Strategist. Będzie odpowiedzialna za tworzenie i nadzór nad realizacją strategii komunikacyjnych dla klientów agencji.
10.12.24, 15:15
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa RMF podnosi ceny reklam na styczeń i luty 2025 r.
Grupa RMF wprowadza nowy cennik, który będzie obowiązywać w okresie od 6 stycznia do 2 marca 2025 r.
10.12.24, 13:45
| reklama & PR » informacje
Kotoloty debiutują na rynku loterii i konkursów
Na rynku loterii i konkursów debiutuje marka Kotoloty, która ma nie ograniczać się jedynie do organizacji loterii, lecz tworzyć je od podstaw – począwszy od pomysłu, przez pełną realizację, po zarządzanie projektem.
10.12.24, 11:28
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ponad 3,4 mln widzów Mikołajkowego Bloku Reklamowego
Tegoroczny Mikołajkowy Blok Reklamowy Polsatu zgromadził przed telewizorami ponad 3,4 miliona widzów.
09.12.24, 21:30
| reklama & PR » informacje
Liga Kubusiowego Narciarza marki Kubuś odbędzie się w pięciu miastach
Bossa Nova Events jest odpowiedzialna za kreatywną koncepcję, produkcję oraz realizację stref zimowych aktywności w ramach dziewiątej edycji „Ligii Kubusiowego Narciarza”. Po raz kolejny młodzi narciarze i snowboardziści będą mieli okazję sprawdzić swoje umiejętności w serii zawodów organizowanych w ośrodkach narciarskich Grupy Pingwina.
09.12.24, 18:45
| reklama & PR » ludzie
Paulina Lewandowska dołączyła do zespołu Salestube
Paulina Lewandowska dołączyła do zespołu PR Group One, obejmując stanowisko PR & Marketing Managera dedykowanego spółce Salestube.
09.12.24, 10:04
| reklama & PR » ludzie
Zofia Smełka-Leszczyńska rozwinie ofertę strategiczno-badawczą w Grupie Przestrzeń
Grupa Przestrzeń rozwija kolejne kompetencje. Od 2025 r.Zofia Smełka-Leszczyńska wspólnie z Elą Konopińską-Dudek będą tworzyć ofertę strategiczno-badawczą.