20.01.13, 13:01

Timgu dla Fundacji Anny Dymnej Mimo Wszystko

Fundacja Mimo Wszystko

Agencja Timgu nawiązała współpracę z Fundacją Anny Dymnej „Mimo Wszystko”.

Głównym celem działań promocyjnych realizowanych przez Timgu jest zbudowanie za pośrednictwem Internetu pozycji marki Fundacji jako czołowego eksperta w dziedzinie niepełnosprawności intelektualnej osób dorosłych. Cel ten jest realizowany poprzez dotarcie do wszystkich osób poszukujących w Internecie treści związanych osobami dorosłymi niepełnosprawnymi intelektualnie. Są to zarówno rodziny tych osób, eksperci poszukujący fachowych publikacji, jak również osoby pragnące wspomóc Fundację w jej pracy: wolontariusze, darczyńcy, partnerzy i sponsorzy.

Timgu jest odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii AdWords w programie Google Grants. Narzędzia Google AdWords i Google Analytics pozwalają na dokładną analizę prowadzonych działań w czasie rzeczywistym i umożliwiają podejmowanie racjonalnych decyzji o alokacji budżetów reklamowych w poszczególne projekty. Agencja na bieżąco analizuje wskaźniki KPI, takie jak pozycja reklamy, koszt za kliknięcie, lokalizacja a koszt konwersji, dzięki którym optymalizuje efektywność prowadzonych kampanii. Jest to przydatne w codziennej pracy nad kampaniami AdWords, których celem jest wspieranie zbiórki środków na wyposażenia Ośrodka Rehabilitacyjno-Terapeutycznego dla Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną „Dolina Słońca” w podkrakowskich Radwanowicach, promowanie prowadzonych przez Fundację Warsztatów Terapii Artystycznej oraz kampania 1%. - Analizując transakcje dokonywane za pomocą systemów płatności on-line, możemy dowiedzieć się, które kampanie, teksty reklamowe czy regiony lub kraje (część kampanii dla „Mimo Wszystko” prowadzimy również poza granicami kraju, m.in. w Wielkiej Brytanii, Kanadzie i USA) generują najwięcej wpłat – mówi Marcin Stojak, Country Manager Timgu.

Poza współpracą ściśle na polu reklam AdWords, Timgu doradza także przy optymalizacji witryny www fundacji pod kątem konwersji. - Strona internetowa, jej kształt, treść i funkcjonalność stanowi jedno z podstawowych narzędzi w realizacji celów organizacji. Naszym zadaniem jest ułatwienie dostępu do informacji związanych z niepełnosprawnością intelektualną osób dorosłych. A także sprawienie, aby osoby pragnące zaangażować się jako wolontariusze lub wesprzeć fundację mogły uczynić to w sposób prosty i intuicyjny - mówi Marcin Stojak.

- Internet jest narzędziem, które stale zyskuje na znaczeniu w działalności organizacji pozarządowych. Pozwala na dotarcie do szerokiej grupy potencjalnych darczyńców lub wolontariuszy, przy jednocześnie niskich kosztach. Również nasza Fundacja przywiązuje coraz większą wagę do działań prowadzonych w Internecie, które nie tylko wzmacniają prowadzone przez nas kampanie, ale i stanowią samodzielne kanały komunikacji. Kompleksowa oferta Agencji Timgu dobrze wpisuje się w nasze aktualne przedsięwzięcia i potrzeby. Cennym atutem było doświadczenie agencji we współpracy z innymi organizacjami non-profit, także zagranicznymi – mówi Marta Marczuk - Komiszke, specjalista ds. PR w Fundacji „Mimo Wszystko”. 

Komentarze

Powiązane

01.03.24, 12:11
| reklama & PR » informacje
KERRIS obsłuży PayPo
Agencja KERRIS odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze social ads performance marketing PayPo – firmy działającej w obszarze płatności odroczonych w Polsce.
01.03.24, 10:36
| reklama & PR » informacje
Heima PR pracuje dla Naukowej Fundacji Polpharmy
Na początku br. do klientów agencji Heima PR dołączyła Naukowa Fundacja Polpharmy, której misją jest wspieranie rozwoju nauk medycznych i farmaceutycznych poprzez finansowanie badań w tych dziedzinach.
29.02.24, 14:20
| reklama & PR » ludzie
Jakub Macyszyn przechodzi z Good One PR do KPRM
W lutym br., Jakub Macyszyn rozpoczął pracę na stanowisku eksperta w Sekretariacie Przewodniczącej Komitetu ds. Pożytku Publicznego, Minister ds. Społeczeństwa Obywatelskiego Agnieszki Buczyńskiej.
29.02.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Wójtowicz na stanowisku Corporate Director PR Big Picture
Big Picture, firma doradcza PR i public affairs zarządzana przez Hannę Waśko i Helenę Korniejew, wprowadza nową organizację zespołu PR korporacyjnego.
29.02.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Agencja Ro w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations
Agencja Ro grona została członkiem Stowarzyszenia Agencji Public Relations. To 39. agencja w szeregach SAPR.
28.02.24, 19:51
| reklama & PR » informacje
Mural w stolicy promuje Familijne Wieczory Filmowe
Prace nad muralem promującym tegoroczne „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery dobiegły końca. To kolejna inicjatywa marki Familijne, która po szeroko zakrojonych działaniach w kinach, rusza z czwartą odsłoną aktywacji konsumenckiej.
28.02.24, 13:30
| reklama & PR » ludzie
Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff na pokładzie Papaya Roster
Papaya Roster wzmacnia swój zespół. Do ekipy Papaya Roster dołączyli operatorzy Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff.
28.02.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
On Board Think Kong pracuje dla EIT Health Innostars
EIT Health Innostars rozpoczyna współpracę z agencją On Board Think Kong. Współpraca z agencją OBTK obejmuje promocję realizowanych przez EIT Health InnoStars inicjatyw w branży healthcare, w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Południowej.
28.02.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Dagmara Witek-Kuśmider w Creative LIAisons Global Coaching Academy 2024
Dagmara Witek-Kuśmider, Chief Creative Officer Publicis Worldwide Poland, jest jedyną przedstawicielką polskiej branży reklamowej, która dołączyła do grona mentorów tegorocznej edycji wirtualnego programu Creative LIAisons Global Coaching Academy.
27.02.24, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Wioletta Batóg Prezesem Zarząd MB Mobile. Wcześniej pracowała w MediaMarktSaturn Polska
Wioletta Batóg została Prezesem Zarządu MB Mobile. Do zarządu spółki dołączyła również Diana Putaj w funkcji Wiceprezesa Zarządu.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

27.02.2024 r., godz. 15.00, online.