21.02.13, 10:33

Adriana Kajca na czele Talk Marketing

Adriana Kajca
fot.: materiały prasowe

Na polski rynek wchodzi agencja marketingu rekomendacji Talk Marketing. Na jej czele stoi osoba Adriana Kajca. 

Obecnie Talk Marketing testuje specjalną platformę, która ma posłużyć do komunikacji z rekrutowanymi do kampanii talk agentami. Agencja prowadzi też rekrutację i szuka osób na stanowiska: sales managera, system support specialist oraz account managera.

Adriana Kajca – w branży marketingowej od 15 lat. W firmie Nestle w ciągu pięciu lat przeszła ścieżkę kariery od przedstawiciela handlowego po brand managera. Następnie na blisko 10 lat związała się z Kompanią Piwowarską, gdzie pełniła funkcje kierownicze w działach trade marketingu i brand marketingu. Była m.in. senior brand managerem marki Peroni i wprowadzała tę markę na polski rynek. Jako marketing manager marki Lech zarządzała zespołem brand managerów oraz wielomilionowym budżetem marketingowym. Później przeszła do Grupy Żywiec, gdzie była między innymi marketing managerem marki Żywiec oraz szefem komórki strategicznej odpowiedzialnej za Shopper Marketing i Channel Strategy Grupy Żywiec. Przez dziewięć miesięcy jako dyrektor zarządzający pracowała dla największej w Polsce agencji marketingu rekomendacji Streetcom Polska. Od listopada 2012 roku Kajca stoi na czele nowo utworzonej agencji marketingu rekomendacji Talk Marketing – specjalizującej się w kampaniach rekomendacyjnych precyzyjnie dostosowanych do indywidualnych potrzeb danej marki.

Komentarze

Powiązane

09.08.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
Back to sport. Decathlon i pasjonatki sportu promują regularne treningi
Decathlon wraz z profesjonalnymi sportsmenkami chce zmotywować panie do regularnych treningów po wakacyjnej przerwie. W tym wyzwaniu markę wspierają trzy kobiety – pływaczka Laura Bernat, pięściarka Karolina Koszewska i tancerka baletowa Aneta Wira-Ostaszyk.
09.08.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Mateusz Borek, Edward Durda i Artur Wichniarek w nowej kampanii Etoto
W ubiegłym tygodniu Etoto (legalny polski bukmacher) ruszyło z nową kampanią prealizowaną pod hasłem „Etoto. Na Grubo”. Działania marketingowe mają informować o promocji bukmachera.
08.08.22, 16:35
| reklama & PR » informacje
Goodvalley zmienia się w Dolinę Dobra
Goodvalley – producent mięsa z Przechlewa, zmienił nazwę na Dolina Dobra, aby bardziej podkreślić swoje lokalne pochodzenie.
08.08.22, 12:31
| reklama & PR » informacje
Blowek promuje napoje niegazowane Hemp Tea
W sieci Żabka pojawiły się nowe produkty firmy Excellence Cannabis - napoje niegazowane Hemp Tea. Kampanię promocyjną wspiera komunikacyjnie twórca internetowy Karol ‘Blowek’ Gązwa. Premierze produktów towarzyszy konkurs.
08.08.22, 09:23
| reklama & PR » informacje
Mądry Obiad do 5 zł za osobę. Katarzyna Bosacka twarzą kampanii Carrefour
Sieć Carrefour wystartowała z kampanią „Mądry Obiad do 5 złotych za osobę” z przepisami Katarzyny Bosackiej. Za digitalową odsłonę kampanii odpowiada agencja K2 Create (Grupa K2).
08.08.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
Piękno na Twoich zasadach. Kampania rekrutacyjna Avon
Przynależność do społeczności, elastyczność, dodatkowe pieniądze – pod takimi hasłami AVON promuje pracę swoich Konsultantek. Marka ruszyła z nową kampanią rekrutacyjną „Piękno na Twoich zasadach” („Beauty Your Way”).
08.08.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Papaya Films w 2021 r.: 133 mln zł przychodu ze sprzedaży
W opublikowanym, audytowanym sprawozdaniu finansowym za rok 2021 spółka Papaya Films podała, że jej całkowita wartość sprzedaży wyniosła 133 mln zł i jest ponad 30 proc. wyższa niż w 2020 r.
05.08.22, 18:40
| reklama & PR » informacje
Akcja marki Kora. Młodzi konsumenci lodów Slick na ekranach reklamowych
Marka Koral reklamując tegoroczną nowość – lody Slick – organizuje konkurs dla młodych konsumentów. Nagrodą jest pojawianie się na ekranach LED w całej Polsce. Pierwsi zwycięscy już trafili na telebimy w największych miastach, m.in.: w Warszawie, Krakowie czy Poznaniu.
05.08.22, 13:30
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Rodzoch w zespole Big Picture
Do zespołu agencji Big Picture dołączyła Katarzyna Rodzoch i objęła stanowisko PR Consultant.
04.08.22, 23:36
| reklama & PR » ludzie
LTTM z większym działem sprzedaży
Grupa LTTM (LifeTube, Gameset, TalentMedia) powiększa swój dział sprzedaży. Do zespołu dołączyli: Hanna Przybylska, Katarzyna Radziejewska, Martyna Sikora i Dominika Malorna. W ramach wewnętrznego transferu do działu dołączyli również Michał Znajewski oraz Krystian Czuba, którzy wcześniej związani byli z agencją gaming i metaverse marketingu Gameset.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. Promocji

BWA Wrocław Galerie Sztuki Współczesnej | Wrocław

Przejdź do oferty

Dyrektor Muzeum Etnograficznego im. Seweryna Udzieli w Krakowie

Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego | Kraków

Przejdź do oferty

Redaktor prowadzący wydania książkowe

Polskie Wydawnictwo Muzyczne | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 08.09.22

Do zdobycia 13 nagród.

do 08.09.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 04.09.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

XXII Kongres Public Relations już za półtora miesiąca. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Podpułkownik Brett Lea - oficer ds. public affairs z 82. Dywizji Powietrznodesantowej armii amerykańskiej. Tematem przewodnim spotkania będą technologie w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwo, a także zmiany jakie następują w narzędziach wykorzystywanych przez specjalistów public relations.