21.02.13, 10:33
Adriana Kajca na czele Talk Marketing
Na polski rynek wchodzi agencja marketingu rekomendacji Talk Marketing. Na jej czele stoi osoba Adriana Kajca.
Obecnie Talk Marketing testuje specjalną platformę, która ma posłużyć do komunikacji z rekrutowanymi do kampanii talk agentami. Agencja prowadzi też rekrutację i szuka osób na stanowiska: sales managera, system support specialist oraz account managera.
Adriana Kajca – w branży marketingowej od 15 lat. W firmie Nestle w ciągu pięciu lat przeszła ścieżkę kariery od przedstawiciela handlowego po brand managera. Następnie na blisko 10 lat związała się z Kompanią Piwowarską, gdzie pełniła funkcje kierownicze w działach trade marketingu i brand marketingu. Była m.in. senior brand managerem marki Peroni i wprowadzała tę markę na polski rynek. Jako marketing manager marki Lech zarządzała zespołem brand managerów oraz wielomilionowym budżetem marketingowym. Później przeszła do Grupy Żywiec, gdzie była między innymi marketing managerem marki Żywiec oraz szefem komórki strategicznej odpowiedzialnej za Shopper Marketing i Channel Strategy Grupy Żywiec. Przez dziewięć miesięcy jako dyrektor zarządzający pracowała dla największej w Polsce agencji marketingu rekomendacji Streetcom Polska. Od listopada 2012 roku Kajca stoi na czele nowo utworzonej agencji marketingu rekomendacji Talk Marketing – specjalizującej się w kampaniach rekomendacyjnych precyzyjnie dostosowanych do indywidualnych potrzeb danej marki.
Dyrektor Muzeum Etnograficznego im. Seweryna Udzieli w Krakowie
Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego | Kraków
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
XXII Kongres Public Relations już za półtora miesiąca. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Podpułkownik Brett Lea - oficer ds. public affairs z 82. Dywizji Powietrznodesantowej armii amerykańskiej. Tematem przewodnim spotkania będą technologie w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwo, a także zmiany jakie następują w narzędziach wykorzystywanych przez specjalistów public relations.
Komentarze