07.04.13, 20:37

Nowa kampania 1 proc. dla WWF Polska od TBWA

Logo TBWA
fot.: materiały prasowe

WWF Polska, jedna z największych na świecie fundacji działających na rzecz ochrony przyrody, rozpoczęła nową kampanię. Akcja pod hasłem „Tylko jeden gatunek może uratować wszystkie", zachęcająca do przekazywania 1% podatku na działalność fundacji, została przygotowana przez agencję kreatywną TBWA. Prowadzone działania obejmują m.in. internet, telewizję, kino, outdoor oraz prasę. 

Motywem przewodnim akcji, której twarzą został aktor Rafał Cieszyński, jest zachęcanie do przekazywania 1% podatku na Fundację WWF, aby jeszcze lepiej mogła działać na rzecz ochrony przyrody. Hasło przewodnie kampanii - „Tylko jeden gatunek może uratować wszystkie" pokazuje, że jedynie człowiek, poprzez rozsądne działanie, może ocalić pozostałe gatunki.

„Jesteśmy mieszkańcami jednej planety i wszyscy powinniśmy o nią dbać. Zwiększenie świadomości społeczeństwa odnośnie zmian klimatycznych, rosnącego zanieczyszczenia wód i zmniejszających się populacji wielu gatunków, to priorytet działalności fundacji. Ratując naturę i jej mieszkańców, ratujemy samych siebie, dlatego działania podejmowane przez WWF mają tak ogromne znaczenie" - powiedziała Agnieszka Sura, dyrektor działu marketingu Fundacji WWF Polska.

W ramach działań prowadzonych przez TBWA dla WWF, przygotowany został spot telewizyjny, z udziałem Rafała Cieszyńskiego, który można obejrzeć także w kinach oraz internecie. Dodatkowo, kampania otrzyma wsparcie w prasie, internecie oraz na nośnikach OOH. Aby ułatwić przekazywanie 1%, na stronie internetowej fundacji www.1procent.wwf.pl można pobrać specjalny program do wypełniania formularza PIT.

TBWA odpowiada za koncepcję kreatywną akcji, scenariusz oraz nadzór nad produkcją spotu, projekt strony internetowej, banerów, materiałów OOH, a także projekt reklamy prasowej. Spot został przygotowany przez studio Lunapark.

Komentarze

Powiązane

12.10.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Eurowag klientem portfolio Lightscape
Agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z europejską firmą technologiczną i partnerem europejskiego sektora komercyjnego transportu drogowego (KTD) – Eurowag.
11.10.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
REHAU uruchamia pogram lojalnościowy dla stolarzy
Agencja MPL Verbum zdobyła budżet REHAU na opracowanie nowego programu lojalnościowego skierowanego do firm stolarskich oraz hurtowni branżowych. Program ma nie tylko cel sprzedażowy.
11.10.24, 18:45
| reklama & PR » informacje
Dariusz Baryga ambasadorem marki Kohersen
Kohersen rozpoczął współpracę z szefem kuchni Dariuszem Barygą, który został ambasadorem marki i poprowadzi jej kanał YouTube. Marka objęła również patronatem warsztaty w studio kulinarnym kucharza.
11.10.24, 17:45
| reklama & PR » informacje
Urodzinowa loteria Carrefour. Pula nagród wynosi 2,8 mln zł
30 września br. rozpoczęła się loteria urodzinowa sieci Carrefour. Za strategię i kreacje komunikacji odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.
11.10.24, 16:15
| reklama & PR » informacje
Kia Polska promuje limitowaną wersję Tribute dla modelu Ceed
Marka Kia ruszyła z kampanią modelu Ceed hatchback oraz kombi w limitowanej wersji Tribute. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
11.10.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Edycja limitowana Monster Munch na Halloween.
Firma Lorenz na czas Halloween przygotowała nową edycję limitowaną Monster Munch Mango Chilliout. Produkt otrzyma szerokie wsparcie marketingowe.
11.10.24, 12:30
| reklama & PR » informacje
Fielmann świętuje 25-lecie obecności w Polsce
Marka Fielmann obchodzi 25. urodziny obecności na rynku polskim. Świętowaniu towarzyszy aktywacja promocyjna dla klientów i komunikacja w kanałach digital, social media, POSM, InMall OOH i radio, realizowana przez Chapter1.
11.10.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Idź za głosem serca. Kampania marki Optima Cardio
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła realizację nowej kampanii dla marki Optima Cardio z portfolio Bunge. Celem kampanii prowadzonej pod hasłem „Idź za głosem serca” jest edukacja na temat zdrowia serca i zachęta do obniżenia poziomu cholesterolu.
11.10.24, 09:34
| reklama & PR » ludzie
Damian Siemkowicz stanął na czele VML Production HUB
Na początku października br., Damian Siemkowicz objął zarządzanie VML Production HUB jako Managing Director.
11.10.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Tu wszystko mam! Kaufland będzie celebrować zbliżające się otwarcie 250. sklepu na polskim rynku
Kaufland niebawem otworzy swój 250. sklep w Polsce. Z tej okazji sieć przygotowała kampanię „Tu wszystko mam!” z udziałem pracowników. Sieć przygotowała również konkurs z nagrodami.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.