07.04.13, 20:37
Nowa kampania 1 proc. dla WWF Polska od TBWA
WWF Polska, jedna z największych na świecie fundacji działających na rzecz ochrony przyrody, rozpoczęła nową kampanię. Akcja pod hasłem „Tylko jeden gatunek może uratować wszystkie", zachęcająca do przekazywania 1% podatku na działalność fundacji, została przygotowana przez agencję kreatywną TBWA. Prowadzone działania obejmują m.in. internet, telewizję, kino, outdoor oraz prasę.
Motywem przewodnim akcji, której twarzą został aktor Rafał Cieszyński, jest zachęcanie do przekazywania 1% podatku na Fundację WWF, aby jeszcze lepiej mogła działać na rzecz ochrony przyrody. Hasło przewodnie kampanii - „Tylko jeden gatunek może uratować wszystkie" pokazuje, że jedynie człowiek, poprzez rozsądne działanie, może ocalić pozostałe gatunki.
„Jesteśmy mieszkańcami jednej planety i wszyscy powinniśmy o nią dbać. Zwiększenie świadomości społeczeństwa odnośnie zmian klimatycznych, rosnącego zanieczyszczenia wód i zmniejszających się populacji wielu gatunków, to priorytet działalności fundacji. Ratując naturę i jej mieszkańców, ratujemy samych siebie, dlatego działania podejmowane przez WWF mają tak ogromne znaczenie" - powiedziała Agnieszka Sura, dyrektor działu marketingu Fundacji WWF Polska.
W ramach działań prowadzonych przez TBWA dla WWF, przygotowany został spot telewizyjny, z udziałem Rafała Cieszyńskiego, który można obejrzeć także w kinach oraz internecie. Dodatkowo, kampania otrzyma wsparcie w prasie, internecie oraz na nośnikach OOH. Aby ułatwić przekazywanie 1%, na stronie internetowej fundacji www.1procent.wwf.pl można pobrać specjalny program do wypełniania formularza PIT.
TBWA odpowiada za koncepcję kreatywną akcji, scenariusz oraz nadzór nad produkcją spotu, projekt strony internetowej, banerów, materiałów OOH, a także projekt reklamy prasowej. Spot został przygotowany przez studio Lunapark.
Komentarze