25.04.13, 00:52

Shi events zmienia nazwę na Shi Communication

Logo Shi Communications
fot.: materiały prasowe

Agencja Shi events, obecna na rynku polskim od czerwca 2006 roku, przyjmuje od maja br. nazwę Shi Communication. Zmiana ta wiąże się m.in. z poszerzeniem oferty usług o dystrybucję telewizji tematycznych w Polsce. 

Shi events nieprzerwanie od siedmiu lat przygotowuje i prowadzi kampanie z zakresu PR i marketingu oraz organizuje wszelkiego rodzaju eventy dla wielu cenionych na świecie międzynarodowych marek.

Na początku 2013 roku firma przeszła reorganizację, aby jeszcze skuteczniej odpowiadać na potrzeby swoich klientów. Agencja wprowadziła nową nazwę, odświeżyła stronę internetową, założyła oficjalny profil na Facebooku, ale przede wszystkim znacząco poszerzyła zakres oferowanych usług. Działania te stwarzają szanse wprowadzenia nowych kanałów z propozycji 3Vision Distribution Group, reprezentowanej przez Shi Communication.

Bogactwo i zróżnicowanie oferty programowej, przygotowanej dla polskich widzów ma zaspokoić gusta miłośników sportu, rozrywki i muzyki. Kanał Fitness TV, który jest pionierem na polskim rynku, poświęconym tematyce zdrowego trybu życia, a to wszystko z udziałem popularnych intrukturów fitness. Inne kanały takie jak Blackbelt TV, Motorvision TV czy Havoc są połączeniem tematów motoryzacyjnych, sztuk walki i sportów ekstremalnych, dostępne w najwyższej jakości obrazu HD. Nie zabraknie także atrakcji dla najmłodszych, a to za sprawą zestawu kanałów: POP, POP Girl, Kix!, a także Tiny Pop, który jest dedykowany tym naprawdę najmłodszym. Ofertę rozrywkową stanowią: True Movies 1, True Movies 2 i True Entertainment - największe gwiazdy Hollywood i najbardziej uznane seriale obyczajowe. Z kolei melomanom dedykowane są takie kanały jak: Kerrang!, Smash Hits!, Kiss i Magic oraz Vintage TV. 

Komentarze

Powiązane

07.12.23, 14:00
| reklama & PR » informacje
Ciasta Dan Cake dobrze się prezentują. Świąteczna kampania marki Dan Cake
W najnowszej kampanii Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane wypieki. Za przygotowanie i obsługę kampanii odpowiadają agencja Ancymony, Key Story oraz Value Media.
07.12.23, 10:49
| reklama & PR » ludzie
Lidia Tofil wkrótce w szeregach Warsaw Creatives
Od stycznia 2024 r. Lidia Tofil dołączy do agencji Warsaw Creatives i obejmie stanowisko Head of Events.
07.12.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Prezenty zostają z nami na zawsze. Świąteczna kampania wizerunkowa Carrefour Polska
Ruszyła kampania Carrefour Polska przygotowana z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia. W spotach emitowanych do 26 grudnia br., sieć podkreśla jak ważna jest bliskość i radość z chwil spędzanych w gronie najbliższych, w tym także towarzystwo czworonożnych przyjaciół, którzy są równie ważni jak członkowie naszych rodzin. 
07.12.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Zawsze kiedy chcesz coś przeżyć. Fortuna z nową kampanią
Fortuna Zakłady Bukmacherskie rozpoczęły kampanię wizerunkowo-promocyjną. W ramach akcji „Zawsze kiedy chcesz coś przeżyć” przygotowane zostały spoty video z udziałem brand hero marki – Bogini Fortuny.
06.12.23, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Zmiany w strukturze Biura Reklamy RAS Polska. Firma stawia na pozytywne doświadczenia klientów
Pod przewodnim hasłem „Customer Experience” wprowadzono nową strategię Biura Reklamy Ringier Axel Springer Polska, która weszła w życie 4 grudnia br.
06.12.23, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Grzech Luft na czele kreacji w Cape Morris
Grzech Luft stanął na czele kreacji w agencji Cape Morris. Wcześniej dotychczasowy Head of Creation, Jarek Kacperczyk, awansował na stanowisko Chief Design Officer i zajmie się koordynacją działań nowo utworzonego zespołu designu w ramach struktury agencji.
06.12.23, 14:15
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Kanały Grupy Canal+ Polska ofercie przechodzą do portfolio Polsat Media
1 stycznia 2024 r. biuro reklamy Polsat Media rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego w 13 kanałach TV należących do Grupy Canal+ Polska. Do końca br. za sprzedaż reklam w tych kanałach odpowiada TVN Media.
06.12.23, 11:21
| reklama & PR » informacje
dentsu X rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini o kolejną markę
Agencja dentsu X (dentsu Polska) rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini i odpowiada za obsługę kolejnej marki z portfolio firmy – whisky Aberfeldy.
06.12.23, 09:49
| reklama & PR » informacje
Ferrero przedłuża współpracę z MullenLowe Warsaw
Firma Ferrero w Polsce przedłużyła współpracę z agencją MullenLowe Warsaw o kolejny rok. Po wygranym zeszłorocznym przetargu, zakres pracy agencji nadal obejmować będzie kompleksową obsługę kanałów marki KINDER mediach mediach społecznościowych.
06.12.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Tchibo prowadzi świąteczną kampanię na Tik Toku
Należące do OMD Group agencje OMD oraz Resolution, prowadzą świąteczną kampanię Tchibo na platformie Tik Tok.