25.04.13, 00:52

Shi events zmienia nazwę na Shi Communication

Logo Shi Communications
fot.: materiały prasowe

Agencja Shi events, obecna na rynku polskim od czerwca 2006 roku, przyjmuje od maja br. nazwę Shi Communication. Zmiana ta wiąże się m.in. z poszerzeniem oferty usług o dystrybucję telewizji tematycznych w Polsce. 

Shi events nieprzerwanie od siedmiu lat przygotowuje i prowadzi kampanie z zakresu PR i marketingu oraz organizuje wszelkiego rodzaju eventy dla wielu cenionych na świecie międzynarodowych marek.

Na początku 2013 roku firma przeszła reorganizację, aby jeszcze skuteczniej odpowiadać na potrzeby swoich klientów. Agencja wprowadziła nową nazwę, odświeżyła stronę internetową, założyła oficjalny profil na Facebooku, ale przede wszystkim znacząco poszerzyła zakres oferowanych usług. Działania te stwarzają szanse wprowadzenia nowych kanałów z propozycji 3Vision Distribution Group, reprezentowanej przez Shi Communication.

Bogactwo i zróżnicowanie oferty programowej, przygotowanej dla polskich widzów ma zaspokoić gusta miłośników sportu, rozrywki i muzyki. Kanał Fitness TV, który jest pionierem na polskim rynku, poświęconym tematyce zdrowego trybu życia, a to wszystko z udziałem popularnych intrukturów fitness. Inne kanały takie jak Blackbelt TV, Motorvision TV czy Havoc są połączeniem tematów motoryzacyjnych, sztuk walki i sportów ekstremalnych, dostępne w najwyższej jakości obrazu HD. Nie zabraknie także atrakcji dla najmłodszych, a to za sprawą zestawu kanałów: POP, POP Girl, Kix!, a także Tiny Pop, który jest dedykowany tym naprawdę najmłodszym. Ofertę rozrywkową stanowią: True Movies 1, True Movies 2 i True Entertainment - największe gwiazdy Hollywood i najbardziej uznane seriale obyczajowe. Z kolei melomanom dedykowane są takie kanały jak: Kerrang!, Smash Hits!, Kiss i Magic oraz Vintage TV. 

Komentarze

Powiązane

26.03.23, 19:50
| reklama & PR » informacje
KERRIS dla tołpy
Agencja KERRIS realizuje kampanię promującą kosmetyki z linii tołpa. dermo face sebio.
26.03.23, 13:19
| reklama & PR » informacje
Piotr Adamczyk i Magdalena Boczarska w kampanii reklamowej 1,5 proc. Fundacji Happy Kids
W związku z okresem rozliczeń podatkowych, Fundacja Happy Kids rozpoczęła kampanię na YouTube i Facebooku, zachęcającą do wsparcia Rodzinnych Domów Dziecka, które mają pod swoją opieką. W materiałach promocyjnych można usłyszeć głos aktorów – Magdaleny Boczarskiej i Piotra Adamczyka.
25.03.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Škoda z pierwszym w Polsce spotem reklamowym w technologii Dolby Atmos
Škoda, jako pierwsza marka w Polsce, zaprezentowała spot wykonany w nowoczesnej technologii dźwięku przestrzennego Dolby Atmos. Spot powstał, aby uświetnić 20-lecie współpracy z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym.
25.03.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Kampania podażowa DESA Unicum zachęca do autentyfikacji sztuki w domach
W DESA Unicum można sprawdzić autentyczność posiadanych obrazów lub pamiątek rodzinnych, wycenić je i sprzedać, do czego DESA zachęca w najnowszej kampanii podażowej w mediach społecznościowych.
25.03.23, 09:00
| reklama & PR » informacje
Lidl został Oficjalnym Partnerem UEFA EURO 2024
Lidl został globalnym partnerem UEFA zarówno podczas europejskich eliminacji w 2023 roku, jak i turnieju finałowego w 2024 roku.
24.03.23, 19:29
| reklama & PR » informacje
Tomasz Zubilewicz prezentuje pogodę Na Żywo z PS5
Firma Sony Interactive Entertainment zaprezentowała specjalną prognozę pogody prowadzoną przez Tomasza Zubilewicza – PS5 Na Żywo.
24.03.23, 13:38
| reklama & PR » informacje
Każdy z nas oszczędza. Kaufland promuje program lojalnościowy
Agencja Kalicińscy stworzyła koncept kreatywny kampanii wprowadzającej na polski rynek program lojalnościowy Kaufland Card. Motywem przewodnim komunikacji jest piosenka “Każdy z nas oszczędza”, czyli autorski aranż utworu “Everybody Dance Now” oraz roztańczony spot prezentujący radość płynącą z oszczędzania z Kaufland Card.
24.03.23, 11:50
| reklama & PR » informacje
Zaufaj nauce, a nie magii. H2O realizuje kolejny spot w 3D dla Intermag
Agencja H2O po realizacji serii trzech poprzednich spotów w technologii 3D dla produktów Tytanit, Optysil, Vanadoo, przygotowała kolejny projekt. Najnowszy spot jest bazą do realizacji międzynarodowej kampanii dedykowanej flagowym produktom w portfolio producenta.
24.03.23, 09:44
| reklama & PR » informacje
Wielkanocna kampania marki Trefl
Trwa wielkanocna kampania marki Trefl, producenta gier planszowych oraz puzzli w Polsce. Po raz kolejny działania z zakresu planowania i zakupu mediów koordynuje Value Media (Group One), które współpracuje z Grupą Trefl od jesieni 2022 r. W ramach modelu house of communication kampanię wspierają spółki Group One.
23.03.23, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Marcin Boroszko Konsultantem Channel Factory Polska
W marcu br., do Channel Factory Polska dołączył Marcin Boroszko, który będzie pełnić rolę Konsultanta.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 24.05.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

28.03.2023 r., online.