25.04.13, 00:52

Shi events zmienia nazwę na Shi Communication

Logo Shi Communications
fot.: materiały prasowe

Agencja Shi events, obecna na rynku polskim od czerwca 2006 roku, przyjmuje od maja br. nazwę Shi Communication. Zmiana ta wiąże się m.in. z poszerzeniem oferty usług o dystrybucję telewizji tematycznych w Polsce. 

Shi events nieprzerwanie od siedmiu lat przygotowuje i prowadzi kampanie z zakresu PR i marketingu oraz organizuje wszelkiego rodzaju eventy dla wielu cenionych na świecie międzynarodowych marek.

Na początku 2013 roku firma przeszła reorganizację, aby jeszcze skuteczniej odpowiadać na potrzeby swoich klientów. Agencja wprowadziła nową nazwę, odświeżyła stronę internetową, założyła oficjalny profil na Facebooku, ale przede wszystkim znacząco poszerzyła zakres oferowanych usług. Działania te stwarzają szanse wprowadzenia nowych kanałów z propozycji 3Vision Distribution Group, reprezentowanej przez Shi Communication.

Bogactwo i zróżnicowanie oferty programowej, przygotowanej dla polskich widzów ma zaspokoić gusta miłośników sportu, rozrywki i muzyki. Kanał Fitness TV, który jest pionierem na polskim rynku, poświęconym tematyce zdrowego trybu życia, a to wszystko z udziałem popularnych intrukturów fitness. Inne kanały takie jak Blackbelt TV, Motorvision TV czy Havoc są połączeniem tematów motoryzacyjnych, sztuk walki i sportów ekstremalnych, dostępne w najwyższej jakości obrazu HD. Nie zabraknie także atrakcji dla najmłodszych, a to za sprawą zestawu kanałów: POP, POP Girl, Kix!, a także Tiny Pop, który jest dedykowany tym naprawdę najmłodszym. Ofertę rozrywkową stanowią: True Movies 1, True Movies 2 i True Entertainment - największe gwiazdy Hollywood i najbardziej uznane seriale obyczajowe. Z kolei melomanom dedykowane są takie kanały jak: Kerrang!, Smash Hits!, Kiss i Magic oraz Vintage TV. 

Komentarze

Powiązane

04.12.22, 13:00
| reklama & PR » informacje
Elbląskie i Kobierzyckie wodociągi zachęcają do zmiany nawyków
Elbląskie i Kobierzyckie przedsiębiorstwa wodociągowe prowadzą działania kampanijne zachęcające odbiorców do zmiany nawyków, oszczędzanie wody i picie kranówki. Przedsiębiorstwa kierują swój projekt do wszystkich mieszkańców – dorosłych, jaki i dzieci.
03.12.22, 20:00
| reklama & PR » informacje
Klarna z pierwszą świąteczną kampanią w Polsce. Najlepszy prezent − więcej czasu
Klarna, globalny bank detaliczny, dostawca płatności oraz aplikacja zakupowa, ruszyła ze świąteczną kampanią pod hasłem „Najlepszy prezent – więcej czasu”. W swoim projekcie Szwedzki fintech prezentuje usługę „Zapłać za 30 dni”.
03.12.22, 15:42
| reklama & PR » informacje
Kaufland zachęca do świątecznych zakupów
Kaufland rozpoczął świąteczną kampanię pod hasłem „Gdzie wielki wybór na święta mam?”. Marka zachęca konsumentów do zakupów w swoim sklepie. 
03.12.22, 08:50
| reklama & PR » informacje
Bella Hadid w świątecznej odsłonie kampanii marki Swarovski
Marka Swarovski pod hasłem #OpenTheWonder wystartowała ze świąteczną kampanią. Twarzą akcji została rmodelka Bella Hadid. W świątecznej kolekcji producenta pojawiły się także ozdoby do dekoracji wnętrz.
02.12.22, 20:12
| reklama & PR » informacje
Radosław Kawęcki ambasadorem marki Pocztex
Radosław Kawęcki – polski pływak został drugim ambasadorem marki Pocztex. Wraz z siatkarzem Mateuszem Bieńkiem, pojawi się w grudniowej kampanii Poczty Polskiej. Kampania będzie trwała cały grudzień.
02.12.22, 17:16
| reklama & PR » informacje
Majonez Kielecki łączy się z tradycyjnymi świętami
Startuje świąteczna kampania Majonezu Kieleckiego. Celem projektu ,,Składniki naszej tradycji” jest podkreślenie, że Majonez Kielecki łączy się z tradycyjnymi świętami. Za realizację spotu odpowiada Optima Marketing Group.
02.12.22, 16:16
| reklama & PR » informacje
Kurierzy Ninja w GLS na Black Friday
W tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała kampanię budującą świadomość swojej marki. W projekcie pojawia się kurier ninja, który szybko dostarcza przesyłki zakupione przez klientów w czarny piątek.  
02.12.22, 12:00
| reklama & PR » informacje
Okocim wprowadza puszki z komiksami Andrzeja Rysuje
Marka Okocim podpisała współpracę z Andrzej Rysuje. Wynikiem współpracy jest nowy, humorystyczny projekt puszki lagera zawierający komiksy rysownika. Opakowania dostępne są w sieci sklepów Żabka. 
01.12.22, 20:39
| reklama & PR » ludzie
Jolanta Kozak przechodzi do Veovee
Zespół client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, zasiliła Jolanta Kozak, która objęła stanowisko Account Managera.
01.12.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
Paweł Bylicki w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023
Paweł Bylicki, Prezes Public Dialog pojawi się w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023. Konkurs organizowany jest przez PRovoke Media.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Filmograf

FILMOTEKA NARODOWA – INSTYTUT AUDIOWIZUALNY | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. PR i komunikacji

Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu | Toruń

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Lesznowoli

Gminny Ośrodek Kultury w Lesznowoli | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 05.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.01.23

Do zdobycia 13 nagród.

do 02.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.