18.02.07, 18:19
Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała reklamę telewizyjną batonika Pawełek o smaku toffi
Kampania batonika Pawełek jest już kolejną zrealizowaną przez Euro RSCG Warsaw dla Cadbury Wedel. Za jej przygotowanie odpowiedzialni są: Art Director Michał Jura oraz Copywriter Wojtek Ciszkiewicz. Produkcją kierowała Kasia Lachowicz. Spot reklamowy można od połowy lutego oglądać w TVP oraz TVN. Za planowanie i kupno mediów odpowiedzialna jest firma Zenithmedia.
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze