21.06.13, 17:50
Sponsoring polskich stadionów
Z raportu „Sponsoring Monitor 2012/2013" ARC Rynek i Opinia wynika, że już 29% Polaków spotkało się z przypadkami sponsorowania stadionów sportowych w Polsce.
Najbardziej znanymi sponsorami obiektów sportowych są: sponsor stadionu w Gdańsku - PGE (14,2%) oraz sponsor stadionu Legii w Warszawie - Pepsi (13,1%).
Czy zna Pan/ Pani przypadki sponsorowania stadionów?
„Rozpoznawalność sponsorów obiektów sportowych jest ściśle związana z tym, na ile prężnie dany obiekt sportowy jest zarządzany. Im więcej na danym obiekcie odbywa się różnego rodzaju imprez, czy to o charakterze sportowym czy kulturalnym, tym większa jest rozpoznawalność sponsorów tytularnych, gdyż są oni wymieniani przy okazji działań promocyjnych związanych z daną imprezą" - mówi dr Adam Czarnecki z ARC Rynek i Opinia
„Kilka dni temu sponsora tytularnego pozyskał stadion w Poznaniu, który od tej pory będzie nosił nazwę INEA stadion. Być może w przyszłości i inne firmy zdecydują się na objęcie sponsoringiem dużych obiektów sportowych, w tym m.in. Stadionu Narodowego, który jest coraz częściej wykorzystywany przez organizatorów różnego rodzaju imprez, co pozwoliłoby sponsorowi tytularnemu dotrzeć do różnych grup odbiorców, nie tylko do kibiców sportowych" - dodaje Czarrecki.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze