26.06.13, 23:55
Ruszyła nowa kampania reklamowa Union Investment TFI
Motywem przewodnim kampanii subfunduszu UniAkcje Dywidendowy jest drzewo, symbolizujące proces inwestowania – od solidnego gruntu po owoce inwestycji.
UniAkcje Dywidendowy to nowy subfundusz Union Investment TFI inwestujący w spółki dywidendowe z Europy Środkowo-Wschodniej. Za kreację odpowiada agencja S4. Ideą kampanii jest porównanie inwestycji do drzewa, które wyda dorodne owoce tylko wtedy, gdy jest zdrowe i dobrze ukorzenione.
Kampania ma pokazać potencjalnym inwestorom strategię lokowania kapitału inną niż oparta wyłącznie na wzroście wycen spółek i zachęcić ich do zarabiania na dywidendach poprzez subfundusz UniAkcje Dywidendowy.
"W trakcie prac nad kreacją kampanii przyświecał nam cel, aby przedstawić potencjalnym klientom inwestowanie w fundusz, odwołując się do powszechnego i rozpoznawalnego symbolu, obecnego w ich codziennym życiu – drzewa. Stąd odejście od standardowej formy reklamowej oraz pomysł na wykorzystanie nietypowo zaprojektowanego advertorialu. Również dlatego zorganizowaliśmy Dzień Dywidendy z radiem PiN" – mówi Agnieszka Padzik-Wołos, zastępca dyrektora ds. marketingu i komunikacji Union Investment TFI.
Kampania rozpoczęła się 10 czerwca br. od emisji advertorialu w „Rzeczpospolitej” i będzie trwać cztery tygodnie. W TVN CNBC od 3 czerwca był prowadzony pre-launch w postaci działań sponsoringowych. Będą one towarzyszyć kampanii również w czasie jej trwania.
Media-mix obejmuje media drukowane oraz elektroniczne. Advertoriale można przeczytać m.in. w „Rzeczpospolitej”, tygodnikach opinii oraz miesięcznikach dla mężczyzn. Emisja reklam w Internecie obejmuje serwisy tematyczne (Bankier.pl, Money.pl, Forsal, Gazeta Prawna, Gazeta.pl). Ponadto, 13 czerwca na antenie radia PIN odbył się „Dzień Dywidendy”, podczas którego słuchacze mieli możliwość uczestniczenia w konkursie. Podczas kampanii na profilach Union Investment TFI w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Goldenline, Google+) publikowane są informacje dotyczące inwestowania w spółki dywidendowe oraz subfundusz UniAkcje Dywidendowy. Po stronie Union Investment TFI zespołem przygotowującym kampanię kieruje Agnieszka Padzik-Wołos. Koncept mediowy, planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy Lowe Media (dawniej PanMedia Western).
Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie
Urząd Gminy Filipów | Polska
Przejdź do ofertyKierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza
Centrum Kultury Podgórza | Kraków
Przejdź do oferty
Komentarze