26.06.13, 23:55

Ruszyła nowa kampania reklamowa Union Investment TFI

Layout reklamy
Fot.: materiały prasowe

Motywem przewodnim kampanii subfunduszu UniAkcje Dywidendowy jest drzewo, symbolizujące proces inwestowania – od solidnego gruntu po owoce inwestycji. 

UniAkcje Dywidendowy to nowy subfundusz Union Investment TFI inwestujący w spółki dywidendowe z Europy Środkowo-Wschodniej. Za kreację odpowiada agencja S4. Ideą kampanii jest porównanie inwestycji do drzewa, które wyda dorodne owoce tylko wtedy, gdy jest zdrowe i dobrze ukorzenione. 

Kampania ma pokazać potencjalnym inwestorom strategię lokowania kapitału inną niż oparta wyłącznie na wzroście wycen spółek i zachęcić ich do zarabiania na dywidendach poprzez subfundusz UniAkcje Dywidendowy.

"W trakcie prac nad kreacją kampanii przyświecał nam cel, aby przedstawić potencjalnym klientom inwestowanie w fundusz, odwołując się do powszechnego i rozpoznawalnego symbolu, obecnego w ich codziennym życiu – drzewa. Stąd odejście od standardowej formy reklamowej oraz pomysł na wykorzystanie nietypowo zaprojektowanego advertorialu. Również dlatego zorganizowaliśmy Dzień Dywidendy z radiem PiN" – mówi Agnieszka Padzik-Wołos, zastępca dyrektora ds. marketingu i komunikacji Union Investment TFI.

Kampania  rozpoczęła się 10 czerwca br. od emisji advertorialu w „Rzeczpospolitej” i będzie trwać cztery tygodnie. W TVN CNBC od 3 czerwca był prowadzony pre-launch w postaci działań sponsoringowych. Będą one towarzyszyć kampanii również w czasie jej trwania. 

Media-mix obejmuje media drukowane oraz elektroniczne. Advertoriale można przeczytać m.in. w „Rzeczpospolitej”, tygodnikach opinii oraz miesięcznikach dla mężczyzn. Emisja reklam w Internecie obejmuje serwisy tematyczne (Bankier.pl, Money.pl, Forsal, Gazeta Prawna, Gazeta.pl). Ponadto, 13 czerwca na antenie radia PIN odbył się „Dzień Dywidendy”, podczas którego słuchacze mieli możliwość uczestniczenia w konkursie. Podczas kampanii na profilach Union Investment TFI w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Goldenline, Google+) publikowane są informacje dotyczące inwestowania w spółki dywidendowe oraz subfundusz UniAkcje Dywidendowy. Po stronie Union Investment TFI zespołem przygotowującym kampanię kieruje Agnieszka Padzik-Wołos. Koncept mediowy, planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy Lowe Media (dawniej PanMedia Western).

Komentarze

Powiązane

10.11.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Taka zupa to konkret! Kampania marki Winiary
Nowy „Winiary Pomysł na sycący kapuśniak” oraz „Winiary Pomysł na sycącą ogonową” i „Winiary Pomysł na sycący żurek z grzybami” to produkty, które są promowane w kampanii przygotowanej przez Publicis Poland.
09.11.24, 19:32
| reklama & PR » informacje
Żabson ambasadorem Monster Energy
Żabson, jeden z najbardziej popularnych raperów w Polsce dołączył do rodziny Monster Energy i został ambasadorem amerykańskiej marki napojów energetycznych.
09.11.24, 12:18
| reklama & PR » informacje
Agencja Płodni przygotowała key Visual dla usługi Zdrowa Firma Medicover
Agencja kreatywnego marketingu Płodni zaprojektowała nowy key visual dla usługi Zdrowa Firma Medicover, kompleksowego rozwiązania dla firm.
08.11.24, 20:25
| reklama & PR » informacje
PepsiCo promuje pikantne przekąski Flamin' Hot na Spotify
Polski oddział Aleph Group przygotował przeznaczoną na platformę Spotify kampanię dla Flamin' Hot (PepsiCo), linii pikantnych przekąsek. Kampania ma koncentrować się na podkreślaniu bliskiej współpracy Flamin' Hot z raperem Kinnim Zimmerem. 
08.11.24, 16:22
| reklama & PR » informacje
Linkleaders pro bono wspiera Fundację DOBROdzieje się
Agencja PR i EB Linkleaders w ramach współpracy pro bono wspiera działania Fundacji DOBROdzieje się.
08.11.24, 12:00
| reklama & PR » ludzie
Joanna Lenart awansuje w strukturach Growth Team Zenith
Joanna Lenart awansowała na stanowisko Biddable Director w zespole Growth Team agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe).
08.11.24, 10:45
| reklama & PR » informacje
Kampania Mowi online i offline. Strona internetowa marki ma przypominać aplikację randkową
Agencja mediowa Mediaplus realizuje dla marki Mowi kampanię, która ma budować świadomości marki i produktów Mowi Wrap, przekąsek na każdą okazję. Działania realizowane są online i offline we współpracy ze spółką MarTech & e-commerce connected Salestube.
08.11.24, 09:30
| reklama & PR » ludzie
Kamil Dąbrowski w Biura Reklamy Wirtualnej Polski. Zmiany i awanse w zespole
Biuro Reklamy Wirtualnej Polski pracuje od listopada br. w zmienionej strukturze. Do zespołu dołączył Kamil Dąbrowski, który objął stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży agencyjnej. Rafał Durlik został dyrektorem departamentu klientów strategicznych, a Bartosz Konieczny awansował na stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży regionalnej.
08.11.24, 08:02
| reklama & PR » informacje
Tutti Colori i Il Punto klientami agencji more
Do grona klientów agencji more dołącza Tutti Colori (sieć włoskich pizzerii) oraz Il Punto (restauracja z kuchnią neapolitańską).
07.11.24, 19:29
| reklama & PR » informacje
Odcienie Zdrowia. Kampania Teva Pharmaceuticals
Teva Pharmaceuticals rozpoczęła kampanię, która dzięki czterem specjalnym spotom ma zwracać uwagę na Odcienie Zdrowia i wyjątkowe wsparcie dla pacjentów, jakie zapewnia ta platforma.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie

Urząd Gminy Filipów | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds.promocji

Instytut Dziedzictwa Solidarności | Gdańsk

Przejdź do oferty

Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.