30.09.13, 10:02
K2 z nowym serwisem dla Centrum Nauki Kopernik
W ciągu czterech miesięcy ponad 25 tys. osób zakupiło bilety w nowym serwisie internetowym przydołowanym dla Centrum Nauki Kopernik przez agencję K2. Aby ułatwić odwiedzającym zakup biletów zaprojektowano i wdrożono system rezerwacji zintegrowany z kasami biletowymi.
K2 stworzyło serwis atrakcyjny wizualnie, ale przede wszystkim przyjazny dla użytkowników. Zachęca on do zapoznania się z coraz bogatszą i bardziej rozbudowaną ofertą Centrum Nauki Kopernik. Właśnie możliwość zakupu biletów online stanowi największą innowację w stosunku do poprzedniej wersji witryny, która również została przygotowana przez agencję K2. Wprowadzenie integracji z systemem kasowym – umożliwiające aktualizację danych w czasie rzeczywistym – pozwoliła na kontrolę liczby dostępnych miejsc.
Innym udogodnieniem systemu jest zastosowanie mechanizmu, który za pomocą kamery internetowej pozwala na podgląd kolejek do kas i odbioru biletów.
Agencja K2 pracuje dla Centrum Nauki Kopernik od 2010 roku. K2 odpowiadała również za przygotowanie i wdrożenie poprzedniej wersji strony internetowej Centrum Nauki Kopernik.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze