28.09.13, 19:26

Wizerunkowo.com. Nowe dziecko w Grupie Płodni.com

Logo agencji
Foto.: Materiały prasowe

W październiku br. do Grupy Płodni.com zostanie włączona nowa agencja marketingowa Wizerunkowo.pl. Z tej okazji do Poznania zostali zaproszeni przedstawiciele świata biznesu, polityki i mediów, którzy wezmą udział w debacie pod hasłem „Od Chrystusa do Lady Gagi – czyli o sztuce komunikacji”. Spotkanie odbędzie się 2 października, a poprowadzi je dziennikarz Jarosław Kuźniar.

Debata odbędzie się w poznańskiej Concordia Design 2 października br. o godzinie 18.00. W dyskusji prowadzanej przez Jarosława Kuźniara udział wezmą m.in. Ryszard Kalisz – przewodniczący stowarzyszenia „Dom Wszystkich Polska”, poseł na Sejm RP; Marcin Gruszka – rzecznik prasowy Play oraz Magdalena Keler – wydawca Plejada.pl.

Pretekstem do spotkania jest inauguracja Wizerunkowo.pl – agencji PR, która przejmie obsługę z zakresu działań PR dla największych klientów Agencji Marketingowej Płodni.com. Zespołem nowej spółki pokieruje Dyrektor Komunkiacji – Joanna Soroko. Wizerunkowo.com będzie odpowiedzialne za tworzenie planów i strategii, kompleksowej realizacji działań, a także za nadzór, koordynację i rozwój prac oraz rozbudowę portfolio Agencji.

Grupa Płodni.com, to agencja marketingowa specjalizująca się w realizacji niestandardowych akcji promocyjnych, które wpływają na decyzje zakupowe klientów. Do tej pory w jej portfolio znalazły się takie marki jak” Play, Orange, Tchibo, Bols, Kompania Piwowarska czy Merlin.pl

Komentarze

Powiązane

13.12.24, 06:00
| reklama & PR » informacje
BMW Motorrad wybiera Hand Made
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg i zajmie się umocnieniem komunikacji w mediach społecznościowych marki BMW Motorrad.
12.12.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Tak jak chcę. Pepco z pierwszą świąteczną kampanię wizerunkową
Marka Pepco wystartowała ze swoją pierwszą świąteczną kampanią wizerunkową. W spocie, którego hasłem przewodnim jest: „Tak jak chcę”, zaprezentowano historię dwóch sióstr, których rywalizacja przeradza się w pełne wzruszeń i radości świąteczne pojednanie.
12.12.24, 18:20
| reklama & PR » ludzie
Anna Gajewska w zespole oLIVE media
Anna Gajewska dołączyła do zespołu oLIVE media i objęła stanowisko Team Leaderki działu PR business. Będzie odpowiadała za koordynację projektów dla klientów z sektorów biznesowego, technologicznego, IT, inwestycyjnego, start-upowego oraz ekologicznego.
12.12.24, 08:45
| reklama & PR » informacje
more communications agency to od teraz more
Agencja more, wcześniej znana jako more communications agency, wprowadza nową identyfikację wizualną, koncentrując się na minimalizmie i esencji komunikacji. Agencja zyskała nową nazwę ”more” i uproszczoną identyfikację.
11.12.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Konopskyy i XTB będą promować świadome zarządzanie finansami
Mikołaj "Konopskyy" Tylko, jeden z najpopularniejszych polskich twórców internetowych, oraz XTB, polska platforma inwestycyjna, rozpoczęli długoterminową współpracę. Celem ich inicjatywy jest promowanie świadomego zarządzania pieniędzmi i edukacji finansowej wśród młodych odbiorców.
11.12.24, 11:43
| reklama & PR » informacje
SLOWoTWÓRCY. Nowa marka Krzysztofa Koczorowskiego zajmie się m.in. tworzeniem nazw
Na początku grudnia br. na rynku zadebiutowała agencja reklamowa SLOWoTWÓRCY.
10.12.24, 22:42
| reklama & PR » informacje
Tym, którzy kochają Święta. Główna nagroda Loterii Świątecznej Tymbarku to bon wakacyjny
Marka Tymbark organizuje Loterię Świąteczną pod hasłem „Tym, którzy kochają Święta”, która potrwa do 22 grudnia 2024 r.
10.12.24, 19:15
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje produkty dżemowe
Ruszyła kampania TV, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. To pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”.
10.12.24, 17:45
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Ostrowski i Anna Rabczuk w zarządzie Allegro Brand Experience Agency
Do zarządu Allegro Brand Experience dołączyli Wojciech Ostrowski oraz Anna Rabczuk obejmując stanowiska: Operations Partner i Growth Partner.
10.12.24, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Wrońska w zespole Agencji Ro
Agnieszka Wrońska dołączyła do Agencji Ro i objęła nowo utworzone w strukturach firmy stanowisko Senior Strategist. Będzie odpowiedzialna za tworzenie i nadzór nad realizacją strategii komunikacyjnych dla klientów agencji.