11.11.13, 12:29

Nowa kampania wizerunkowa Totalizatora Sportowego

Plakat promocyjny
Fot.: Materiały prasowe

2 listopada br. rozpoczęła się nowa kampania wizerunkowa Totalizatora Sportowego właściciela marki LOTTO. Działania promocyjne pod hasłem „LOTTO. Gramy dla sportu i kultury” swoim zasięgiem obejmują prasę, telewizję, Internet, outdoor oraz kina.

Kampania realizowana jest dwuetapowo. W pierwszej fazie w telewizji i Internecie wystartowały 10 sekundowe teasery, przygotowane w dwóch wersjach – jednej dotyczącej sportu i drugiej poświęconej kulturze. Właściwe spoty i key visual kampanii pojawią się 7 listopada br. Także one zrealizowane są w dwóch wersjach i odpowiadają na pytania, jakie padają w spotach teaserownych: „Komu dziękują miłośnicy kultury?” oraz „Komu dziękują fani sportu?”.

Reklama „LOTTO. Gramy dla sportu i kultury” będzie emitowana do końca listopada w największych ogólnopolskich stacjach TV, takich jak: TVP, TVN, POLSAT oraz stacje tematyczne.  Pierwszy ze spotów – krótki, 10-sekundowy –  będzie emitowany  na początku bloku reklamowego, a dłuższy – 30-sekundowy – w środku lub na końcu bloku. Duospoty zostaną również wymitowanie w salach kinowych trzech sieci: NAM, MULTIKINO oraz KINADS.

Nowa kampania będzie miała też swoją odsłonę w Internecie. Będzie można ją oglądać do 15 grudnia. Obejmie ona bannery na portalach internetowych oraz minisite z konkursem dla graczy. Ponadto zaplanowane jest wsparcie w prasie – zasięgowej i tematycznej oraz na outdoorze – citilighty w ośmiu miastach na terenie całej Polski. Równocześnie w punktach sprzedaży biletów oraz w kinach rozdawane będą etui z layoutem kampanii.

Celem kampanii jest pokazanie wsparcia, jakiego każdego roku Gracze LOTTO udzielają polskiemu sportowi i kulturze. Totalizator Sportowy jest jedynym podmiotem na polskim rynku, którego działalność wiąże się z koniecznością odprowadzania pieniędzy na fundusze celowe. Dopłata nakładana jest na każdy zakład gier liczbowych i na każdą loterię, a zebrane w ten sposób w punktach LOTTO środki trafiają na konto funduszy celowych. W pierwszej połowie 2013 roku było to ponad 364 miliony PLN. Kwota ta zasiliła trzy fundusze celowe: Fundusz Rozwoju Kultury Fizycznej (280,9 mln  PLN), Fundusz Promocji Kultury (72,9 mln PLN) oraz Fundusz Rozwiązywania Problemów Hazardowych (10,9 mln PLN). Funduszami tymi dysponują odpowiednio: Ministerstwo Sportu i Turystyki, Ministerstwo Kultury i Ministerstwo Zdrowia. Pieniądze te są przekazywane w trybie konkursowym do organizacji pozarządowych, samorządów i nstytucji kultury.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja Brain, spoty wyreżyserował Maciej Kowalczuk, natomiast za planowanie i zakupem mediów odpowiadał dom mediowy Zenith Optimedia Group.

Komentarze

Powiązane

19.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Energa Obrót z kampanią świadomościowo-produktową. Moc równowagi w Twoim ekosystemie
Energa Obrót rozpoczęła 15 lipca br. nową kampanię świadomościowo-produktową pod hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie.
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
19.07.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Hand Made stworzył kampanię dla Monster Munch
Agencja Hand Made realizuje loterię dla Monster Munch, marki z portfolio Lorenza. Hasło akcji to “Rower dobry dla ducha”.
 
18.07.24, 19:21
| reklama & PR » informacje
PZU Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym tegorocznej edycji Tour de Pologne, w tym klasyfikacji górskiej. Firma wspiera także Tour de Pologne Junior. 
18.07.24, 17:44
| reklama & PR » informacje
Green Caffè Nero promuje letnią ofertę
Marka Green Caffè Nero wystartowała z działaniami reklamowymi, które mają promować letnią ofertę kawiarni. Działania promocyjne obejmują spot reklamowy emitowany w sieci kin niezależnych oraz działania digitalowe. Motywem przewodnim kampanii jest lato w mieście.
18.07.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Tak smakuje kino. Kampania Cinema City na Spotify
Polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph) przygotował z myślą o Spotify kampanię pt. „Tak smakuje kino” dla Cinema City.
18.07.24, 11:30
| reklama & PR » ludzie
Agata Bieniek awansowała zarządzanie polskim zespołem marketingu Bolt
Agata Bieniek objęła stanowisko Marketing Manager Bolt w Polsce i zarządza zespołem marketingu w polskiej siedzibie firmy oraz odpowiada za lokalne działania marki.
18.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Superbet zwiększa zaangażowanie w Górnika Zabrze
W ramach nowej umowy między Superbet a Górnikiem Zabrze, logo bukmachera znajdzie się na froncie koszulki klubu. 
18.07.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom pracuje dla marki Luksja
Streetcom zrealizuje kampanię product seeding dla marki Luksja. Działania wspierające zostały zaplanowane do końca sierpnia br.
18.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
207 reklamodawców promowało podczas EURO 2024 aż 368 marek na antenach TVP
Podczas zakończonych mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów komercyjnych o 12 proc. Wpływy ze sprzedaży reklam dotyczą tradycyjnych mediów jak i online.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.