18.11.13, 15:11
Joanna Napieraj-Berlińska nowym rzecznikiem Manufaktury
Manufaktura rozpoczęła współpracę z agencją Żarówka PR i Marketing w zakresie obsługi public relations oraz doradztwa strategicznego i wizerunkowego. Nowym rzecznikiem Manufaktury została Joanna Napieraj-Berlińska, Dyrektor Generalny Żarówka PR i Marketing.
Do zadań agencji będzie należeć m.in. pełnienie funkcji biura prasowego Manufaktury, prowadzenie media relations, wsparcie medialne eventów, PR kryzysowy oraz działania w wybranych kanałach social media. Nowym rzecznikiem Manufaktury została Joanna Napieraj-Berlińska, Dyrektor Generalny Żarówka PR i Marketing. Projektem z ramienia agencji będą zajmować się również Magdalena Majcherska, Agnieszka Wołowiec oraz Sylwia Kalinowska. Agencja została wyłoniona w wyniku przetargu.
Joanna Napieraj-Berlińska jest autorką licznych strategii marek, kampanii marketingowych i PR dla największych brandów w branży finansów i bankowości (m.in. Getin Bank, Getin Leasing, Expander Advisors, Bankowy Fundusz Leasingowy, emFinanse, Związku Firm Doradztwa Finansowego); marek edukacyjnych (m.in. PONS, dzienniki elektroniczne Librus, Wydawnictwo Klett) oraz branży nieruchomościowej (m.in. Grupa Toya, Virako, Galeria Bawełnianka).
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze