27.02.14, 09:47

Dodaj artykuł sponsorowany w portalmedialny.pl

Fot.: portalmedialny.pl

Zapraszamy klientów do skorzystania z opcji publikacji artykułu sponsorowanego w portalmedialny.pl. Zapewniamy szerokie dotarcie i atrakcyjne ceny.

Zapraszamy wszystkich Klientów do skorzystania z opcji publikacji artykułu sponsorowanego w portalmedialny.pl. Zapewniamy szerokie dotarcie i atrakcyjne ceny.

149 zł netto + VAT - koszt publikacji artykułu do 4 tys. znaków, możliwość zamieszczenia logotypu i jednej grafiki / zdjęcia, wybór dowolnego działu, informacja pojawia się na stronie głównej minimum 24 godziny, artykuł pozostaje w bazie serwisu min. rok.

199 zł netto + VAT - koszt publikacji artykułu do 4 tys. znaków, możliwość zamieszczenia logotypu i trzech grafik / zdjęć, wybór dowolnego działu, informacja pojawia się na stronie głównej jako jedna z trzech informacji dnia przez minimum 24 godziny (możliwość dopłaty za każdy kolejny dzień w opcji 'informacja dnia' - 99 zł netto + VAT), artykuł pozostaje w bazie min. rok.

Ceny obowiązują od 2 stycznia 2019 r. do odwołania.

PROMOCJA NA II 2021 r.:
1000 zł netto + VAT - koszt artykułu do 8 tys. znaków, możliwość zamieszczenia logotypu i dowolnej ilości grafik / zdjęć, wybór dowolnego działu, informacja pojawia się na stronie głównej jako jedna z informacji dnia przez jeden tydzień . Artykuł pozostaje w bazie serwisu przez rok. Dodatkowo dwukrotnie artykuł będzie promowany na fanpage portalu.

W przypadku stałej współpracy udzielamy specjalnych rabatów. Zapraszamy do współpracy!

Informacje i rezerwacja: reklama(at)portalmedialny.pl oraz pod nr tel. 506-516-444.

Komentarze

Powiązane

30.09.22, 22:00
| reklama & PR » informacje
Puma odświeża model z 1987 roku. Buty Slipstream w lokalnej kampanii
Marka PUMA odnowiła koszykarski model Slipstream, którego początki sięgają 1987 r. Premierze obuwia towarzyszy kampania z udziałem młodych aktorów, Jana Wieteski i Daniela Walaska, którzy zabierają widzów w podróż do przeszłości.
30.09.22, 19:17
| reklama & PR » informacje
Kolejna odsłona Tarczy Antyinflacyjnej Shopee
27 września br. ruszyła Tarcza Antyinflacyjna, czyli kolejna kampania zakupowa Shopee. W akcji wystąpi Sławomir Zapała, który został ambasadorem marki. Do 10 października na kupujących czekają 50 proc. zniżki na produkty codziennego użytku, a także darmowa wysyłka.
30.09.22, 16:15
| reklama & PR » informacje
Minimum miejsca, maksimum możliwości. Innowacyjne rozwiązania marki Tefal
Agencja Cape Morris stworzyła kampanię produktową w krajach bałtyckich, dla marki Tefal. Działania promocyjne zrealizowano pod hasłem,,Poznaj Tefal Ingenio. Minimum miejsca, maksimum możliwości’’.
30.09.22, 14:27
| reklama & PR » informacje
Klarna w portfolio klientów Havas PR Warsaw
Na początku września br. do grona klientów Havas PR Warsaw dołączyła marka Klarna – globalny bank detaliczny, dostawca usług płatniczych i aplikacja zakupowa, z której korzysta ponad 150 mln użytkowników na świecie.
30.09.22, 09:07
| reklama & PR » informacje
Value Media obsłuży firmę Trefl
Agencja Value Media wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową firmy Trefl. Agencja odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline.
30.09.22, 07:51
| reklama & PR » informacje
Wirtualna Polska kolejny raz pokaże zmagania siatkarek. Mistrzostwa świata w piłce siatkowej kobiet
Wirtualna Polska kontynuuje współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej. Podczas trwających mistrzostw świata w siatkówce kobiet, WP SportoweFakty na bieżąco będzie przygotowywać relacje i informacje dotyczące tego wydarzenia. WP pokaże widzom także nastroje panujące w szatni.
29.09.22, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Igor Żytka odpowiada za komunikację Centrum Biznesowego Circle K
Igor Żytka dołączył do zespołu Business Centre Circle K w Warszawie jako Communication Lead. To nowa rola, której celem jest zbudowanie reputacji polskiego zespołu informatycznego jako technologicznego centrum obsługującego obszar technologii Circle K na całym świecie.
28.09.22, 22:00
| reklama & PR » informacje
Lewiatan zachęca do odkrycia Najświeższych lokalności'
22 września br. ruszyła telewizyjna kampania reklamowa sklepów PSH Lewiatan. Przygotowano ją w ramach nowej platformy komunikacji sieci "Najświeższe lokalności’’. Kampania będzie wspierana działaniami digital w mediach społecznościowych.
28.09.22, 18:04
| reklama & PR » informacje
Uwolnij Podwójną Naturę. HP prezentuje podwójne oblicze każdego z nas
28 września br. wystartowała kampania HP „Uwolnij Podwójną Naturę”. Celem kampanii jest reklama laptopa Victis 16. Ambasadorami akcji zostali Piotr „Izak” Skowyrski, Jakub „Patec Wariatec” Patecki oraz Maja Kuczyńska.
28.09.22, 14:45
| reklama & PR » informacje
Wojciech Mann twarzą nowej kampanii OLX
Ruszyła najnowsza kampania reklamowa kategorii Praca w serwisie OLX. Twarzą działań marketingowych został Wojciech Mann, dziennikarz i prezenter muzyczny.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/tka ds. komunikacji

Park Kultury w Bydgoszczy | Dowolne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

Pracownik Działu Promocji

Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Krakowie | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 03.11.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.11.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 30.10.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

14-15 listopada 2022 r., Kraków.