27.02.14, 09:47

Dodaj artykuł sponsorowany w portalmedialny.pl

Fot.: portalmedialny.pl

Zapraszamy klientów do skorzystania z opcji publikacji artykułu sponsorowanego w portalmedialny.pl. Zapewniamy szerokie dotarcie i atrakcyjne ceny.

Zapraszamy wszystkich Klientów do skorzystania z opcji publikacji artykułu sponsorowanego w portalmedialny.pl. Zapewniamy szerokie dotarcie i atrakcyjne ceny.

149 zł netto + VAT - koszt publikacji artykułu do 4 tys. znaków, możliwość zamieszczenia logotypu i jednej grafiki / zdjęcia, wybór dowolnego działu, informacja pojawia się na stronie głównej minimum 24 godziny, artykuł pozostaje w bazie serwisu min. rok.

199 zł netto + VAT - koszt publikacji artykułu do 4 tys. znaków, możliwość zamieszczenia logotypu i trzech grafik / zdjęć, wybór dowolnego działu, informacja pojawia się na stronie głównej jako jedna z trzech informacji dnia przez minimum 24 godziny (możliwość dopłaty za każdy kolejny dzień w opcji 'informacja dnia' - 99 zł netto + VAT), artykuł pozostaje w bazie min. rok.

Ceny obowiązują od 2 stycznia 2019 r. do odwołania.

PROMOCJA NA II 2021 r.:
1000 zł netto + VAT - koszt artykułu do 8 tys. znaków, możliwość zamieszczenia logotypu i dowolnej ilości grafik / zdjęć, wybór dowolnego działu, informacja pojawia się na stronie głównej jako jedna z informacji dnia przez jeden tydzień . Artykuł pozostaje w bazie serwisu przez rok. Dodatkowo dwukrotnie artykuł będzie promowany na fanpage portalu.

W przypadku stałej współpracy udzielamy specjalnych rabatów. Zapraszamy do współpracy!

Informacje i rezerwacja: reklama(at)portalmedialny.pl oraz pod nr tel. 506-516-444.

Komentarze

Powiązane

23.04.24, 20:11
| reklama & PR » informacje
Co by było, gdyby nagle skończyła się kawa? Lavazza z kampanią z okazji Dnia Ziemi
Lavazza stara się odpowiedzieć na pytanie, co byśmy zrobili, gdyby na świecie zabrakło kawy. W kampanii wyprodukowanej we współpracy z Freeda Platform, marka przekonuje o potrzebie zrównoważonego rolnictwa.
23.04.24, 17:24
| reklama & PR » informacje
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard mają koncentrować się wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki.
23.04.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Jakub Józef Orliński twarzą kampanii marki PRM.com
Agencja Saatchi & Saatchi odpowiada za strategię oraz koncept kreatywny nowej kampanii pod nazwą „PRIME CHOICE” dla marki PRM.com. Jej twarzą został kontratenor i b-boy Jakub Józef Orliński.
23.04.24, 09:58
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Bablok przechodzi z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołączył do zespołu ESG Grupy Walk i objął stanowisko Sustainability Marketing Director. Bablok będzie odpowiedzialny, m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
23.04.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
KINESSO zwycięża w przetargu Lincoln Electric
Firma Lincoln Electric działająca w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrała w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO.
23.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
T&Pm wygrywa przetarg na obsługę mediową Grupy Amica
T&Pm został zwycięzcą przetargu na obsługę mediową Grupy Amica –europejskiego producenta sprzętu gospodarstwa domowego.
22.04.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
King of the Night. Energetyk BLACK w nowych szatach
Najnowsza odsłona kampanii King of the Night marki Black (FoodCare) ma podkreślać rynkowy sukces ostatnich lat.
22.04.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Lotna przygotowała projekt opakowań produktów SEKO
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO należacej do firmy zajmującej się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
22.04.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Thirsty for more. Nowy design marki Pepsi duża kampania promocyjna
Marka Pepsi ruszyła z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery ikonicznego świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
22.04.24, 13:34
| reklama & PR » informacje
Dziedzictwo Beko. Urządzenia na pokolenia w kampanii Beko
Firma Beko, producent artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęła kampanię „Dziedzictwo Beko”, której głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym przesłaniem.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy