05.03.14, 13:14

Ruszył konkurs ŠKODA Auto Muzyka. Marcin Prokop twarzą akcji

Marcin Prokop
Fot.: materiały prasowe

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine po raz drugi odpowiedzialna jest za przygotowanie ŠKODA Auto Muzyka - konkursu, w którym wybierana jest najlepsza muzyka do jazdy samochodem, organizowanego na zlecenie marki ŠKODA.

W tegorocznej edycji wyboru pomogą dokonać: Fisz, Mela Koteluk, Piotr Metz, Katarzyna Nosowska, Andrzej Smolik, Wojciech Waglewski. Na zwycięzców czeka możliwość nagrania wspólnej płyty, koncert w radiowej Trójce, nakręcenie teledysku oraz profesjonalna sesja zdjęciowa. Konkurs prowadzony jest na stronie www.skodaautomuzyka.pl i będzie komunikowany m.in. w radiowej Trójce oraz w "Dzień Dobry TVN". 

Do 30 kwietnia br. do konkursu mogą zgłaszać się artyści z przynajmniej jednym autorskim utworem lub coverem. W tym czasie trwa również głosowanie Internatów na przeboje, które wejdą do finałowej setki. Co tydzień jedna nowo opublikowana piosenka, która zdobędzie największą liczbę głosów, zostanie wyróżniona tytułem „Utwór Tygodnia”, a  z  jego autorami zostanie przeprowadzony wywiad. Do 31 maja Internauci będą wybierali kawałek, który otrzyma nagrodę publiczności. 

Kolejny etap to głosowanie jury. Fisz, Mela Koteluk, Piotr Metz, Katarzyna Nosowska, Andrzej Smolik i Wojciech Waglewski wybiorą 10 zwycięskich przebojów spośród 100, które przejdą do finału. W tegorocznej edycji zostanie również przyznana nagroda blogosfery. Do jury tej kategorii zostali zaproszeni: Fotograf w podróży, Krzysztof Gonciarz, Maddinka i Style Digger. Prowadzącym konkurs jest Marcin Prokop, który m.in. przeprowadzi wywiady z jurorami oraz poprowadzi koncert finałowy w radiowej Trójce. 

Atrakcją dla głosujących Internatów jest loteria, w której do wygrania są m.in. bilety na dowolny koncert w Europie oraz ŠKODA Rapid Spaceback. Może w niej wziąć udział każdy, kto odda przynajmniej jeden głos w konkursie. 

GoldenSubmarine jest odpowiedzialna za całą koncepcję oraz organizację konkursu  ŠKODA Auto Muzyka, wsparciem mediowym zajmuje się MediaCom Beyond Advertising.

Komentarze

Powiązane

06.09.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Dawtona prowadzi działania wizerunkowe w programie MasterChef
Marka Dawtona powraca z działaniami wizerunkowymi w telewizji w najnowszej 13. edycji programu “MasterChef” (TVN). Produkty marki będą lokowane w pięciu odcinkach talent-show, którego emisja rozpoczęła się 1 września br.
06.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Nikt nie powinien być w zawieszeniu. Kampania Pracuj.pl
Pod hasłem „Nikt nie powinien być w zawieszeniu”, ruszyła kampania Pracuj.pl, która realizowana jest w oparciu o zróżnicowany media mix, obejmujący, m.in. telewizję, digital, kina, serwisy VOD i kanały social media.
06.09.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
Loteria marki M&M’s. Do wygrania wyjazdy do Disneylandu w Paryżu
Do 29 września br. potrwa loteria marki M&M’s w której jej uczestnicy mogą wygrać wyjazdy do Disneylandu w Paryżu.
06.09.24, 12:10
| reklama & PR » informacje
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu sponsorem Wielkiej Trasy Śniadaniowej Radia ZET
OSM Łowicz – polska spółdzielnia mleczarska, jest jednym z głównych sponsorów „Wielkiej Trasy Śniadaniowej Radia ZET”. W ramach akcji przewidziane są różne aktywności. Za koncept działań dla marki odpowiada agencja digitalowo-contentowa LiquidThread (Publicis Groupe).
05.09.24, 09:09
| reklama & PR » informacje
Profi odświeża wizerunek i zapowiada szeroko zakrojoną kampanię
Marka Profi działająca na rynku pasztetów w Polsce od 1993 roku, odświeżyła swój wizerunek. Dodatkowo firma wprowadza nowości w swojej ofercie.
04.09.24, 18:26
| radio » ludzie | reklama & PR » ludzie
Marta Jończyk Dyrektorką Sprzedaży i Marketingu w Radiu Nowy Świat. Sławomir Gołębiowski odchodzi
Od września br. stanowisko Dyrektorki Sprzedaży i Marketingu w Radiu Nowy Świat objęła Marta Jończyk, która tym samym zastąpiła Sławomira Gołębiowskiego, pełniącego do końca sierpnia funkcję członka Zarządu oraz Dyrektora Marketingu i Sponsoringu.
04.09.24, 13:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria interaktywnego serialu Miłość za wszelką cenę (TV4)
UNIQUE ONE przygotowała ogólnopolską loterie promocyjną dla widzów interaktywnego serialu rozrywkowego pt. „Miłość za wszelką cenę” (TV4) wykorzystującą kody QR wyświetlane na żywo w czasie emisji serialu.
04.09.24, 11:02
| reklama & PR » informacje
Co to jest DPD Pickup. Loteria i kampania promocyjna DPD Polska
DPD Polska rusza z loterią skierowaną do konsumentów. Wartość nagród w akcji wynosi ponad 620 tys. zł.
04.09.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Prawdziwe piękno pochodzi z wnętrza. Małgorzata Socha ambasadorką produktów Olimp Collagen
Aktorka Małgorzata Socha została ambasadorką linii produktów Olimp Collagen znajdujących się w portfolio polskiej firmy farmaceutycznej Olimp Labs.
03.09.24, 12:15
| reklama & PR » informacje
Back to School. ONE House kontynuuje współpracę z marką Sinsay przy kampanii na dwóch rynkach
Agencja komunikacji marketingowej ONE House ponownie nawiązuje współpracę z marką odzieżową Sinsay (należącą do LPP).
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.