09.03.14, 19:15

Nowa Pepsi Max bez cukry w kampanii marketingowej 360°

Nowa Pepsi Max
Fot.: materiały prasowe

1 marca br. ruszyła ogólnopolska kampania marketingowa 360° Pepsi Max bez cukru, która ma teraz nowy, mniej słodki smak, stworzony we współpracy z polskimi konsumentami , specjalnie dla Polaków. 

Kampania 360° obejmuje działania reklamowe w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych oraz w sieci kin, a także na nośnikach typu City Light Posters (CLP). Ponadto w ramach kampanii zaplanowane są działania Out of Home (OOH), akcje samplingowe napoju oraz wsparcie public relations. Adaptację reklamy telewizyjnej przygotowała agencja reklamowa BBDO, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, strategię działań marketingowych w Internecie przygotował Digital One, materiały POS opracowała agencja Pink Pepper Media, a za działania public relations odpowiada Questia.

Od marca w ramach kampanii reklamowej w stacjach Polsat, TVN oraz na ich kanałach tematycznych, a także w marcu w sieci kin Helios jest emitowany 30-sekundowy kreatywny spot nowej Pepsi Max. Bohaterowie reklamy głowią się nad tajemniczym składnikiem, który sprawia, że Pepsi Max ma tak wyrazisty smak, a przy tym ani grama cukru. Stąd zakręcone pomysły z kośćmi Wikinga, pianą z pyska diabła tasmańskiego czy jadem skorpiona w roli głównej. 

Najważniejszym przekazem kampanii marketingowej 360° dla Pepsi Max jest jej maksymalny smak bez cukru. Chcemy zaciekawić konsumentów zupełnie nowym smakiem napoju, który jest mniej słodki, a przy tym tak samo wyrazisty. Mamy też nadzieję, że spot reklamowy zainspiruje Polaków do wymyślania własnych pomysłów na max składniki, dzięki którym nowa Pepsi Max smakuje tak wyśmienicie” – powiedziała Magda Kuźnik, Senior Brand Manager Pepsi Poland.

Kampania internetowa napoju, która potrwa do końca maja, obejmuje m.in. portale gazeta.pl i wp.pl, witryny eska.pl, vice.com i fotka.pl, a także platformy telewizji na żądanie – Ipla.tv oraz TVN Player. Reklamy nowej Pepsi Max pojawią się także m.in. na YouTube, Facebooku i w wyszukiwarce Google. Ponadto od 1 marca do 15 kwietnia na stronie www.pepsimax.pl konsumenci będą mogli wziąć udział w specjalnym konkursie na stworzenie własnych napisów pod reklamą nowej Pepsi Max.

Od 1 marca na ulicach 8 największych polskich miast pojawiły się plakaty CLP promujące nową Pepsi Max. W klubach sportowych w formie naklejek na szafki będą prowadzone działania typu OOH, a klienci fitness clubów w 10 miastach w Polsce będą mogli spróbować nowej Pepsi Max bez cukru. W samplingu napoju będą także mieli okazję wziąć udział klienci restauracji KFC w całej Polsce. Dodatkowym wsparciem nowej Pepsi Max będą materiały POS w punktach sprzedaży w całym kraju oraz działania PR.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Bziuk obejmuje stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora
Od stycznia 2025 r. Izabela Bziuk objęła stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora. Została liderką nowego działu w strukturze sprzedaży bezpośredniej.
13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.