10.03.14, 18:03
Radio Zet w górę, RMF FM w dół
Zmniejszyła się przewaga Radia RMF FM nad Radiem Zet - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 grudnia 2013 r. do 28 lutego 2014 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
Liderem pozostaje Radio RMF FM, które jednak najwięcej straciło - aż 2,1 p.p. w porównaniu do analogicznego okresu czasu sprzed 12 miesięcy. Drugie jest Radio Zet, któe zanotowało wzrost aż o 0,9 p.p. Trzecie miejsce należy do Jedynki (udział stacji bez zmian).
Spadki zaliczyły takie stacje jak: Trójka (strata 0,1 p.p.), Radio Maryja (0,2 p.p.), VOX FM (0,2 p.p., rok wczesniej stacja nadawała jako Eska Rock) oraz Radio Zet Chilli (0,1 p.p.). Niewielki wzrost zanotowały z kolei takie stacje jak: Radio TOK FM (o 0,1 p.p.), RMF Classic (o 0,2 p.p.) Czwórka (o 0,1 p.pl) i Radio PiN (o 0,1 p.p.). Bez zmian pozostają udziały Dwójki.
Udział w rynku radiowym stacji ogólnopolskich i ponadregionalnych
grudzień 2012 : luty 2013 | grudzień 2013 : luty 2014 | |
Radio RMF FM | 24,2% | 22,1% |
Radio ZET | 15,2% | 16,1% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 10,2% | 10,2% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 7,5% | 7,4% |
Radio Maryja | 2,7% | 2,5% |
VOX FM [2] | 1,8% | 1,6% |
Radio TOK FM | 1,1% | 1,2% |
RMF Classic [16] | 0,9% | 1,1% |
Czwórka – Program 4 Polskiego Radia | 0,5% | 0,6% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,5% | 0,5% |
ZET CHILLI [2] | 0,5% | 0,4% |
Radio PiN | 0,1% | 0,2% |
Fale:
grudzień 2012 : luty 2013 (wielkość: 21 058)
grudzień 2013 : luty 2014 (wielkość: 21 045)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 30 364 993 (1 194 553 przypadków, 100,0% całej próby)
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
XXII Kongres Public Relations już za półtora miesiąca. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Podpułkownik Brett Lea - oficer ds. public affairs z 82. Dywizji Powietrznodesantowej armii amerykańskiej. Tematem przewodnim spotkania będą technologie w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwo, a także zmiany jakie następują w narzędziach wykorzystywanych przez specjalistów public relations.
Komentarze