28.03.14, 16:54
Królewska kampania na Ceneo.pl
Najpopularniejsza porównywarka cen w Polsce wystartowała z kampanią reklamową promującą ofertę serwisu. Bohaterami animowanych spotów reklamowych jest królewska para, którą z każdej opresji ratują zakupy na Ceneo.pl.
Animowane spoty reklamowe przygotowane zostały w czterech wersjach promujących pozostawiane przez użytkowników Opinie oraz cieszące się coraz większym zainteresowaniem kategorie produktowe Moda, Wnętrza oraz Budowa i remont.
Pełne humoru historyjki opowiadają perypetie pary królewskiej, która przy kłopotach z remontem, urządzaniem wnętrza, brakiem sukni na bal czy zakupem nowego rumaka na podstawie opinii, korzysta z usług serwisu Ceneo.pl.
Kampania jest obecna w kanałach z pakietów: TVP theme, ZPR, Polsat theme i Mix Dorośli, gdzie emitowane są spoty Opinie i Remont, pozostałe historyjki telewidzowie znajdą w internecie. Kampania odbywa się m.in. w pre-rollach na Youtube i na Facebooku.
Animacje stylizowane na odręczne rysunki, zostały zrealizowane przez wrocławską agencję Animedia Media do kampanii zakupił dom mediowy Starcom.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze