01.04.14, 11:39
Kampania telewizyjna WOW!
Subway komunikuje nową promocję WOW! z sandwiczem Spicy Italian w obniżonej cenie. Marka wprowadza nowy element menu – awokado, oraz przypomina o znanej już klientom ofercie Sub of the Day oraz. Kampanie sieci Subway będzie można śledzić od marca do czerwca br.
Działania marki mają na celu wsparcie sprzedaży, umocnienie pozycji marki pośród dotychczasowych klientów oraz przyciągniecie do restauracji nowych konsumentów.
Główny nacisk w komunikacji marki jest położony na promocję WOW!, w której 15cm sandwicz Spicy Italian jest dostępny w obniżonej cenie 5,95zł. Kampania obejmuje reklamę telewizyjną, działania reklamowe online, w social media oraz wsparcie ePR. Kampanią uzupełniającą jest nowa edycja Sub of the Day, w której codziennie inny sandwicz jest dostępny w promocyjnej cenie.
W bieżącym kwartale sieć wprowadza również nowy dodatek w krajach Europy Środkowo-Wschodniej – pastę z awokado. O wprowadzeniu awokado zdecydowali sami konsumenci, którzy chętnie dodawali awokado do sandwiczy podczas testu konsumenckiego w Warszawie. Sieć edukuje o walorach tego owocu na materiałach instore oraz kampanii w social mediach.
Za strategię komunikacji, realizację e-PR w Polsce oraz kreację i koordynacje działań reklamowych na terenie Europy Środkowo-Wschodniej (Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Bułgaria, Gruzja, Słowenia) odpowiada agencja Q&A Communications. Za zakup mediów na terenie Polski odpowiada dom mediowy Maxus.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze