05.05.14, 18:39

Staropolanka rusza z nową akcją wizerunkową

Przykładowy banner kampanii Staropolanki
Fot.: materiały prasowe

5 maja br. ruszyła duża kampania wizerunkowa marki Staropolanka. Obejmie ona swoim zasięgiem zarówno kanał telewizyjny, internetowy, outdoorowy, jak i punkty sprzedażowe oraz eventy, w które marka będzie zaangażowana. Tak szeroka odsłona Staropolanki jest związana z nową strategią marketingową wody, a hasłem przewodnim całej kampanii będzie: „Jak coś robisz, rób to z wodą!”.

Idea kampanii zakłada mówienie do spragnionych wody z minerałami, którzy jeszcze o tym nie wiedzą, ale właśnie tego potrzebują. "Cała kampania reklamowa Staropolanki koncentruje się na obecnych i przyszłych konsumentach, do których chcemy dotrzeć z informacją, że woda z minerałami, to źródło pozytywnych zmian, jakie mogą nastąpić w życiu każdego człowieka, i że nasza woda, to nie tylko zaspokajanie pragnienia i uzupełnianie minerałów, ale zmiana jakości życia" – mówi Bogdan Szladewski, Wiceprezes Zarządu Uzdrowisk Kłodzkich S.A., producenta Staropolanki i Wielkiej Pieniawy. "Chcemy również, poprzez taką odsłonę naszej marki, sukcesywnie budować grono zaangażowanych, świadomych fanów naszych produktów, którzy będą po nie sięgali ze świadomością, że pijąc Staropolankę z minerałami ich organizm będzie zdrowszy, a poprzez to ich życie będzie lepsze" – dodaje Bogdan Szladewski.

Z nowej kampanii wizerunkowej ma płynąć informacja, że produkty Staropolanki pasują do wielu życiowych aktywności, zarówno tych fizycznych jak również aktywności umysłowych. W różnych miejscach miast, objętych kampanią pojawią się liczne materiały outdoorowe z kluczowymi hasłami, wskazującymi, że w danej sytuacji również można coś robić dla siebie. Hasła, które będą towarzyszyć kampanii, takie jak: „Kiedy oglądasz, sącz emocje - jak coś robisz rób to z wodą”, „Kiedy śpiewasz, przelewaj rytm – jak coś robisz rób to z wodą”, „Kiedy trenujesz, poczuj pragnienie - jak coś robisz rób to z wodą”, mają stanowić zachętę dla konsumentów do sięgania po wodę przez cały dzień, niezależnie od tego co się robi, gdzie się pracuje, niezależnie od wieku, płci i zasobności portfela. To kampania nie tylko wizerunkowa, ale i edukacyjna, pokazująca wartości sięgania po wodę mineralną, która nie tylko uzupełni magnez, wapń oraz inne wartościowe pierwiastki, ale również poprawi nasze samopoczucie, dzięki czemu będziemy lepsi sami dla siebie i dla najbliższego otoczenia.

Długofalowa kampania wizerunkowa Staropolanki wpisuje się w nową strategię marketingową brandu. Przez cały czas jej trwania marka będzie widoczna w mediach, zarówno tradycyjnych, jak i w internecie, a w największych miastach Polski zintensyfikowana zostanie kampania outdoorowa. Kampania wizerunkowa Staropolanki zakłada również obecność wody na różnego typu eventach, szczególnie o charakterze sportowym, ponieważ woda mineralna ziemi kłodzkiej już od kilku lat jest bardzo aktywna w tym obszarze. Ponadto, komunikacyjnym wsparciem będą kanały społecznościowe, w tym głównie Facebook, gdzie internauci będą mogli na bieżąco śledzić kolejne odsłony kampanii oraz będą mogli się angażować w liczne konkursy i aktywności społeczne.

Komentarze

Powiązane

17.06.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Platforma inwestycyjna BeGlobal klientem iProspect
Agencja iProspect (dentsu Polska) została wybrana do obsługi mediowej platformy inwestycyjnej BeGlobal. Działania agencji obejmą przygotowanie i egzekucję kampanii performance oraz afiliację. Współpraca ma charakter długofalowy.
16.06.24, 22:24
| reklama & PR » informacje
Piłkarze Luka Modrić i Bukayo Saka w kampanii Snickers
Z początkiem czerwca br. wystartowała najnowsza kampania Snickers, w której udział biorą gwiazdy piłki nożnej – Luka Modrić i Bukayo Saka. Marka chce pomóc wszystkich entuzjastom futbolowych emocji uniknąć „przypałów".
16.06.24, 16:36
| reklama & PR » informacje
Marka Eduscho zadowolona z wyników kampanii na TikToku
Druga faza kampanii marketingowej marki Eduscho, właśnie się zakończyła. Kreatywne podejście i wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań, m.in. FOOH (Fake Out of Home) w mediach społecznościowych przyczyniło się do osiągnięcia wysokich wyników, m.in. w postaci zaangażowania użytkowników na platformie TikTok. 
16.06.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
BECKERS. Malowanie nabiera kolorów. PPG prowadzi kampanię promującą linię plamoodpornych farb
PPG rozpoczął kampanią promującą linię plamoodpornych farb BECKERS Designer Colour. Szeroko zakrojona komunikacja prowadzona pod hasłem „BECKERS. Malowanie nabiera kolorów” obejmuje telewizję, internet, w tym serwisy VOD oraz social media. 
16.06.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Rankomat.pl promuje polisę turystyczną jako gwarancję spokojnego urlopu
Multiporównywarka rankomat.pl rusza z letnią kampanią marketingową, w której skupia się na korzyściach wynikających z posiadania ubezpieczenia podróżnego podczas urlopu za granicą. W reklamach z udziałem ambasadora, Huberta Urbańskiego, marka podkreśla, że zakup polisy to przepis na spokojne i bezpieczne wakacje.
15.06.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Nowi twórcy internetowi w agencji Rokmates
Do agencji influencer marketingu Rokmates dołączyło dziesięciu twórców internetowych, wśród których są m.in. Torii, duet PK Sisters czy Coocharz.
15.06.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Klubik pełen punkcików. Akcja promocyjna marki Gerber
Agencja UNIQUE ONE, na zlecenie firmy Nestle, organizuje ogólnopolską akcję promocyjną dla marki Gerber.
15.06.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
GIGAnci Życia. Plus na Kartę wprowadza nowy format komunikacyjny
Wystartowała nowa kampania promocyjna Plusa na Kartę stworzona w oparciu o nowy format komunikacyjny – GIGAnci Życia. Kampania promuje nową ofertę Plusa, w której klienci mogą otrzymać 6400 GB.
15.06.24, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Jacek Dąbrowski przeszedł z Burda Media do Grupy Iberion
Jacek Dąbrowski dołączył do zespołu sprzedaży Grupy Iberion. Wcześniej był związany z firmą Burda Media.
14.06.24, 20:15
| reklama & PR » informacje
Jakość z natury. Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej zwraca uwagę na naturalne procesy powstawania wody źródlanej
Wraz z początkiem czerwca br. wystartowała nowa kampania wizerunkowa marki Żywiec Zdrój – „Jakość z natury”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na naturalne procesy powstawania wody źródlanej. Kampania jest realizowana w telewizji i mediach społecznościowych, a już niebawem pojawi się również w kinach.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.