14.05.14, 13:54

Urania zwiększa zasięg sprzedaży

Okładka magazynu
Fot.: materiały prasowe

Znacząco zwiększył się zasięg sprzedaży czasopisma popularnonaukowego „Urania – Postępy Astronomii”, którego współwydawcą jest Polskie Towarzystwo Astronomiczne (PTA).

Od numeru 2/2014 „Uranię” można kupić w kioskach zlokalizowanych na dworcach i w centrach handlowych, a sieć sprzedaży obejmie łącznie prawie tysiąc punktów. Spośród ogólnokrajowych sieci sprzedaży „Urania” była do tej pory dostępna jedynie w salonach EMPiK. Od numeru 2/2014 dostępność czasopisma uległa znacznemu powiększeniu. Dzięki wejściu do sieci Relay, Inmedio oraz Ruch „Uranię” można kupić w kioskach zlokalizowanych na dworcach, lotniskach oraz przy dużych centrach handlowych.

Sieć Inmedio obejmuje ponad 450 salonów przede wszystkim w centrach handlowych, biurowcach a także punktach ulicznych. Sieć Relay to ponad 100 salonów zlokalizowanych przy węzłach komunikacyjnych: na dworcach PKP, dworcach PKS, lotniskach i przy stacjach metra. Sieć salonów EMPiK obejmuje około 200 księgarń zlokalizowanych w większych miastach. Natomiast Ruch S.A. to największy dystrybutor prasy w Polsce, posiadający także własną sieć kiosków. "Urania" będzie dostępna w wybranych kioskach Ruchu. Łącznie liczba punktów sprzedaży pisma zbliży się do tysiąca. Magazyn jest dostępny także w planetariach oraz sklepach ze sprzętem optycznym, astronomicznym i fotograficznym. Można ją też kupić w różnych internetowych sklepach astronomicznych.

„Urania” to nowoczesne, popularnonaukowe czasopismo o astronomii i badaniach Kosmosu. Wydawana jest w formie eleganckiego magazynu, ukazując się jako dwumiesięcznik. Wydawcami są Polskie Towarzystwo Astronomiczne (PTA) – organizacja zrzeszająca zawodowych astronomów oraz Polskie Towarzystwo Miłośników Astronomii (PTMA) – skupiające miłośników badań Kosmosu. 

Komentarze

Powiązane

15.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 15 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 15 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba  wiedzieć.
14.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 14 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 14 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
13.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 13 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 13 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
12.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 12 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 12 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
11.07.24, 06:30
| prasa » informacje
Czułość. Wolność. Równowaga. Akcja społeczna Wysokich Obcasów i Wyborczej
Rozpoczęta 5 lipca br. nowa akcja społeczna „Czułość. Wolność. Równowaga” to inicjatywa „Wysokich Obcasów” i „Wyborczej”. Akcja potrwa rok.
11.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 11 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 11 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
10.07.24, 11:00
| prasa » informacje
Forbes Women rozpoczyna akcję 50 po 50
„Forbes Women” rozpoczyna inicjatywę „50 po 50”. W kolejnym numerze magazynu zostanie opublikowana lista kobiet po 50. roku życia, które odniosły sukcesy w różnych dziedzinach. Redakcja czeka na zgłoszenia.
10.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 10 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 10 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
09.07.24, 16:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Złap urlop od codzienności czyli Wyborcza na wakacje
Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl rozpoczęły kampanię pod hasłem “Złap urlop od codzienności”. Specjalnej ofercie prenumeraty na wakacje towarzyszą działania redakcyjne: cykle artykułów, podcasty, a dla podróżujących z przygodami czekać będzie Biuro Interwencji Turystycznej.
09.07.24, 07:30
| prasa » informacje
Grupa PMPG Polskie Media nowym wytycza kierunek rozwoju do 2026 roku
Holding mediowy PMPG Polskie Media, opublikował materiał informacyjny o kierunku rozwoju, który jest efektem zakończonego w marcu przeglądu opcji strategicznych.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.