06.06.14, 19:05

Sparc Media kupuje agencję Q i wchodzi na polski rynek

Sparc Media
Fot.: materiały prasowe

Sparc Media, międzynarodowy dostawca rozwiązań dla online marketingu, kupuje polską agencję reklamową Q. Tym samym założona w Sydney firma, rozpoczyna działalność także w Polsce i krajach Europy Środkowo - Wschodniej. Dotychczas Sparc Media posiadał lokalne biura m.in. w Tokyo, Nowym Jorku, Hong Kongu a od teraz także w Krakowie. 

Podjęcie współpracy z tak dużym graczem jakim jest Sparc Media to dla nas wyróżnienie. Od ponad sześciu lat udoskonalamy polskie kampanie w nowoczesnych kanałach komunikacji. Jako jedni z pierwszych wprowadziliśmy m.in.system, umożliwiający przeprowadzenie kampanii richmediowych na stronach premium i wiele innych innowacji. Dzięki połączeniu zeSparc Media będziemy mogli przenieśćnasze doświadczenia na międzynarodowe rynki”- mówi Jakub Oleksy, właściciel agencji reklamowej Q oraz Szef Sparc Media w Europie Środkowo - Wschodniej.

Sparc Media to wiodący dostawca platform wymiany danych dla reklamodawców, służących m.in. do zakupu, przestrzeni reklamowych premium, w nowoczesnych mediach. Sparc Media to obecnie jedyna w Polsc, firma oferująca dostęp do 24 platform zakupu przestrzeni reklamowej, w czasie rzeczywistym oraz właściciel unikalnego systemu brandsafety, służącego do weryfikacji stron internetowych, które są nośnikami reklamy. 

Cieszymy się, że naszymi działaniami w regionie pokierująspecjaliści związani wcześniej z agencjąreklamowąQ. Ułatwi to szybsze przenoszenie naszego globalnego know-how i rozwiązańna lokalny grunt” – mówi Wout Van Damme prezes Sparc Media. „Europa Środkowa i Wschodnia jest jednym z najbardziej dynamicznych rynków Europy jeśli chodzi o nowoczesne rozwiązania reklamowe. Jużdzisiaj wiele kampanii online w Polsce i regionie nie odbiega od najnowocześniejszych rynkowych standardów. Chcemy uczestniczyćw tym procesie oferując unikalne rozwiązania” - dodaje Van Damme.

Korzystając z doświadczenia agencji reklamowej Q, Sparc Media (firma znana wcześniej jako Funbox) skupi się na budowie regionalnej strategii oraz pozyskiwaniu klientów i partnerów na nowych rynkach.

Komentarze

Powiązane

24.01.25, 11:45
| reklama & PR » informacje
Havas Media pracuje dla marki Melissa Primo Gusto
Agencja Havas Media zwyciężyła w zakończonym w styczniu br. przetargu na obsługę mediową marki Melissa Primo Gusto.
24.01.25, 10:15
| reklama & PR » ludzie
Jan Zagrodzki dołączył do Cut The Mustard
Jan Zagrodzki dołączył do agencji Cut The Mustard i objął stanowisko Business Directora. Kompleksowo zaopiekuje w strukturze kwestie biznesowe, zarówno na polu nowego biznesu, jak i działu obsługi klienta.
24.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
I po przetargu. Amooco Agency dalej współpracuje z Wedlem
Agencja kreatywna Amooco Agency po raz kolejny została wybrana na partnera marki E.Wedel w zakresie aktywacji prosprzedażowych.
24.01.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Group ponownie wesprze firmę AstraZeneca
Agencja LoveBrands Group po raz kolejny nawiązała współpracę z firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach umowy agencja realizuje działania komunikacyjne w obszarach diabetologii i kardiologii.
24.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Nowoczesne oblicze reklamy: podsumowanie 2024 roku i prognozy na 2025 z perspektywy Big Better Brands (Kajetan Królikowski)
Kajetan Królikowski z Big Better Brands podsumowuje dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
23.01.25, 23:04
| reklama & PR » informacje
Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA.
23.01.25, 20:00
| reklama & PR » informacje
Grayling obsłuży Saxo Bank
Saxo Bank, duński specjalista w zakresie handlu i inwestycji online, powierzył Grayling Poland prowadzenie działań komunikacyjnych i zarządzanie wizerunkiem firmy w Polsce.
23.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje herbatki owocowe Herbaciany Ogród
W nowej kampanii TV i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To już kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która ma podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
23.01.25, 12:20
| reklama & PR » informacje
Marka Cztery Pory Roku ruszyła z sensualną kampanią kremów do rąk
W swojej najnowszej kampanii, zrealizowanej we współpracy z agencją Ancymony (*ancy), marka Cztery Pory Roku (Pharma CF) chce udowodnić, że za pomocą zmysłu wzroku i słuchu można uruchomić także smak, zapach i dotyk.
22.01.25, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Jakub Mączka kieruje studiem Motion Capture w Platige Image
Na początku stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, który objął funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.