12.06.14, 12:23

Portal Bankier.pl w nowej odsłonie

Głowna strona serwisu Bankier.pl
Fot.: Bankier.pl

W czternastym roku obecności serwisu Bankier.pl na rynku mediów biznesowych, portal kompleksowo zmienił strukturę i wygląd całego serwisu oraz przedstawił nowy logotyp. W nowej odsłonie portal ma być nowoczesny, przejrzysty i jeszcze bardziej funkcjonalny. Od strony technologicznej zmianie uległa cała architektura aplikacji - zarówno bazy danych jak i technologia w której stworzony jest portal.

Nowe logo portalu odwołuje się do 14-letniej tradycji marki Bankier.pl, a odświeżona identyfikacja wizualna ma prezentować ii podkreślać ewolucję jaką marka przeszła w ostatnich latach. Bankier.pl pozostaje przy tym dalej ekspertem w dziedzinie finansów, rynków kapitałowych i giełdy, stawiając sobie za cel przedstawianie finansów z nowej, lepszej strony.

Odświeżono nie tylko logotyp i identyfikację wizualną, ale również przebudowano całą nawigację portalu, którą podzielono na trzy główne sekcje: Rynki, Biznes, Twoje Finanse. Na stronie głównej wyróżniono sekcje tematyczne, narzędzia i forum Bankier.pl – skupiające największą społeczności inwestorów w Polsce. "Uruchomienie nowego portalu to najważniejsze wydarzenie w Grupie Bankier.pl na przestrzeni ostatnich lat, a prowadzone przez kilkanaście miesięcy prace są największym projektem infrastrukturalnym od czasu budowy firmy czternaście lat temu" – powiedział Tomasz Jażdżyński, dyrektor zarządzający segmentu Media i Komunikacja Grupy Allegro. "Wierzę, że dzisiejsza premiera otwiera okres, w którym ponownie to Bankier.pl wyznaczał będzie trendy na rynku mediów finansowych" – dodał Jażdżyński.

Usystematyzowany układ stron, wyróżnione narzędzia i intuicyjna nawigacja mają ułatwić poruszanie się po serwisie i prezentować najważniejsze informacje na bieżące tematy dotyczące finansów, gospodarki czy też biznesu w interesującej i czytelnej formie. "Cały projekt zmiany struktury, wyglądu i identyfikacji wizualnej portalu miał na celu odświeżenie wizerunku marki, przy zachowaniu dotychczasowego, eksperckiego charakteru serwisu" – powiedział Maciej Klepacki, dyrektor zarządzający Grupy Bankier.pl.  "Portal w nowej odsłonie jest nowoczesny, przejrzysty i jeszcze bardziej funkcjonalny. Udostępniliśmy użytkownikom szereg nowych rozwiązań, które ułatwiają im poruszanie się po serwisie oraz przyspieszają proces wyszukiwania interesujących informacji. Nowe logo i system identyfikacji wizualnej podkreśla to co jest dla nas najważniejsze: wiarygodność, eksperckość i otwartość" – dodał Klepacki.

Narzędzia dedykowane inwestorom zaprezentowane są w atrakcyjnej formie i wzbogacone o nowe funkcjonalności. Zwiększono ich ekspozycję na stronie głównej i podstronach oraz powiązano kontekstowo z treścią serwisu. Układ stron i duży wybór treści dodatkowych, powiązanych tematycznie z aktualnie oglądaną stroną zachęcają do dalszej eksploracji serwisu.

Fundamentalne zmiany w ramach nowego portalu dotyczą strony technologicznej. Bankier.pl w warstwie programistycznej został stworzony praktycznie od podstaw. Zmieniła się cała architektura aplikacji - zarówno bazy danych jak i technologia w której napisany jest portal. Serwis wraz z rozbudowanymi narzędziami i bazami danych działa szybko, a jego dalsza rozbudowa i bieżące utrzymanie jest dużo bardziej efektywne kosztowo. W kolejnym etapie planowane jest wprowadzenie dalszych nowatorskich funkcjonalności, które jeszcze lepiej wykorzystają możliwości niesione przez nowe technologie mobilne.

Nową szatę graficzną portalu, logotyp i system identyfikacji wizualnej stworzyła krakowska agencja VENEO, w prace nad serwisem zaangażowana była również agencja Internet Designers z Wrocławia.  Warstwa technologiczno-programistyczna powstała in-house w ramach działu IT Bankier.pl, a nowy portal wraz z serwisami satelickimi kolokowany jest w należącym do ATM S.A. Centrum Danych ATMAN.

Bankier.pl, portal istniejący od 2000 roku, jest jednym z czołowych mediów internetowych o tematyce finansowej na polskim rynku. Bankier.pl to profesjonalny serwis informacyjno-doradczy dla osób indywidualnych, menedżerów i kadry kierowniczej firm, poszukujących informacji o finansach. Codziennie publikuje najaktualniejsze informacje ze świata ekonomii i finansów, oraz udostępnia swoim użytkownikom narzędzia ułatwiające zarządzanie budżetem i prowadzenie firmy. 

Serwis należy do Grupy Bankier.pl. Grupa Bankier.pl przyciąga coraz większą liczbę użytkowników, głównie osób zainteresowanych tematyką finansowo-biznesową. W marcu 2014 roku ich liczba wyniosła ponad 2,5 miliona, łącznie wygenerowali ponad 40 milionów odsłon (Źródło:Megapanel PBI/Gemius, marzec 2014).

Komentarze

Powiązane

26.11.24, 07:30
| prasa » informacje | internet » informacje
To nie takie proste. Nowy format Gazeta.pl
We wtorek, 26 listopada br. na Gazeta.pl zadebiutuje wideopodcast „To nie takie proste” prowadzony przez Grzegorza Sroczyńskiego. Jego gośćmi będą publicyści, aktywiści, pisarze, politycy czy historycy.
26.11.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Kara jednak ważna. Sąd oddala odwołanie właściciela dostawcy usługi VOD Poszwixxx Tv
Sąd Okręgowy w Warszawie Wydział XX Gospodarczy oddalił odwołanie Łukasza Poszwy od decyzji Przewodniczącego KRRiT w sprawie nałożenia kary w wysokości 10 tys. zł – poinformowała KRRiT.
25.11.24, 11:05
| internet » informacje
VML Poland tworzy globalną stronę internetową dla mnarki Tic Tac
VML Poland odpowiada za projekt i wdrożenie globalnej strony internetowej dla marki Tic Tac. Uruchomiona została pierwsza lokalna odsłona nowego serwisu.
22.11.24, 16:15
| internet » informacje
EqualVoice: Innowacyjne narzędzie Ring Publishing wspiera równość płci w mediach
Ringier Axel Springer Polska wprowadził Asystenta EqualVoice, innowacyjne narzędzie AI stworzone przez międzynarodowy zespół ekspertów z Polski i Szwajcarii. Narzędzie jest zintegrowane z platformą Ring Publishing, która służy do tworzenia, zarządzania i dystrybucji treści.
21.11.24, 08:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Prawdziwe Historie z dużym rozmachem od OTOMOTO
Serwis OTOMOTO zaprezentował kolejną odsłonę kampanii „Prawdziwe Historie”. To koncept wideo, który w 2021 r. stał się viralem w mediach społecznościowych. W tym sezonie świątecznym kampania wraca z większym rozmachem.
20.11.24, 17:15
| radio » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Dzieje się. Specjalne wydanie wideocastu z udziałem publiczności
piątek, 22 listopada br., odbędzie się nagranie specjalnego wydania wideopodcastu „Dzieje się” na żywo z udziałem publiczności. To pierwszy taki projekt przygotowany tylko dla subskrybentów TOK FM Premium.
20.11.24, 08:00
| prasa » informacje | internet » informacje
Gazeta.pl będzie współpracować z Miejskim Reporterem
Gazeta.pl rozpoczyna współpracę z Miejskim Reporterem. Dzięki współpracy poszerzy się oferta lokalnych informacji z Warszawy i okolic.
19.11.24, 13:32
| internet » informacje
Andrzej Rysuje współpracuje z Nieruchomosci-online.pl
Serwis ogłoszeniowy Nieruchomosci-online.pl rozpoczął współpracę z Andrzejem Milewskim (Andrzej Rysuje). Prace rysownika satyrycznego towarzyszą materiałom poświęconym aktualnej sytuacji na rynku. 
19.11.24, 10:04
| radio » ludzie | internet » informacje
Marta Szkutnik i Tomasz Kin wzmacniają dział contentu Audioteki
W strukturach Audioteki nowy powstał dział orignal story, na którego czele stanął Tomasz Kin. Zmiany zaszły też w dziale produkcji, za którego działanie wzięła odpowiedzialność Marta Szkutnik.
18.11.24, 08:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Fuzja spółki PL24 z Polska Press Grupą. To decyzja ekonomiczna
Spółka Polska Press oraz jej spółka zależna PL24 (wydawca ogólnopolskiego serwisu i.pl) rozpoczynają proces łączenia. Planowana fuzja ma na celu ma zwiększenie efektywności operacyjnej, optymalizację i wzmocnienie rynkowej pozycji Polska Press Grupy.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 25.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 25.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.