16.06.14, 10:49

Pomoc Mierzona Kilometrami - rusza kolejna edycja akcji T-Mobile

Logo T-Mobile
Fot. materiały prasowe

14 czerwca br. T-Mobile Polska rozpoczyna drugą edycję akcji społecznej Pomoc Mierzona Kilometrami.  Używając smartfona podczas aktywności sportowych uczestnicy akcji zbierać będą kilometry, które dzięki T-Mobile zamienione zostaną na wsparcie finansowe dla podopiecznych Fundacji TVN „nie jesteś sam”. 

Start akcji odbędzie się równolegle na kilku poziomach – poprzez aplikację Endomondo Sports Tracker, zaktualizowaną stronę internetową akcji, profil Pomoc Mierzona Kilometrami na Facebook’u oraz podczas pierwszego z serii eventów wspierających akcję – pikniku w warszawskim parku Agrykola. W zbieraniu kilometrów w tegorocznej akcji pomagał będzie także partner technologiczny - firma Sony, producent wodoodpornego smartfona Xperia Z2. 

Do akcji mogą dołączyć wszyscy posiadacze smartfonów, bez względu na sieć do której należą. Wystarczy pobrać darmową aplikację Endomondo Sports Tracker i wybrać jedną z aktywności podlegających pod akcję, wśród których znajdują się m.in. -  chodzenie, fitness walking, bieganie, jazda na rowerze, kolarstwo oraz jazda na rolkach.

Aplikację należy uruchamiać zawsze podczas aktywności fizycznej, dzięki czemu program zliczy przebyty dystans i doda go do całkowitej puli kilometrów pokonanych przez uczestników akcji. Warunkiem koniecznym do prawidłowego działania aplikacji jest włączony odbiornik GPS w telefonie – tylko w ten sposób możliwe jest zmierzenie przebytego dystansu. 

„Dzięki technologii mobilnej możliwe jest połączenie wysiłku wielu osób i wspólne osiągnięcie celu -  wsparcie podopiecznych Fundacji TVN „nie jesteś sam”. To co istotne w naszej akcji, to fakt, że nie trzeba uprawiać wyczynowo sportu aby pomagać. Tutaj każdy kilometr  ma znaczenie. Za sukcesem pierwszej edycji akcji stało 250 tysięcy osób.  Mamy nadzieję, że w tym roku liczba aktywnie pomagających osób wzrośnie, liczymy na każdego”  – mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej. 

Akcja Pomoc Mierzona Kilometrami potrwa od 14 czerwca do 28 września 2014 roku. Całość podzielona będzie  na 8 dwutygodniowych etapów, w ramach których obędzie się seria eventów wspierających.

Kolejne etapy projektu będzie można śledzić na stronie internetowej akcji www.kilometrami.pl na www.facebook.com/PomocMierzonaKilometrami oraz na antenie TVN w programach Dzień Dobry  TVN  i Dzień Dobry Wakacje. Najświeższe informacje o akcji publikowane będą też na bieżąco w  Onecie, a także na stronach zdrowie.onet.pl, sport.onet.pl oraz uroda.onet.pl. Do aktywności zachęcać będzie również Radio RMF.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
11.02.25, 16:45
| reklama & PR » informacje
Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą. Nietypowa instalacja w centrum Warszawy
12 lutego br., na Dworcu Centralnym w Warszawie stanie nietypowa instalacja, która ma przyciągnąć uwagę, skłonić przechodniów do zatrzymania się i głębszej refleksji.
11.02.25, 15:15
| reklama & PR » informacje
ASAP&ASAP z kampanią dla marki Compeed
Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP przygotowała dla marki Compeed (Perrigo Poland) lokalizację globalnej kampanii, z dostosowaniem komunikacji do obowiązujących w Polsce przepisów dotyczących reklamowania wyrobów medycznych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.