17.06.14, 12:15

Frisco.pl reklamuje mobilne rozwiązania

Logo sklepu
Fot.: materiały prasowe

Ponad sto autorskich nośników reklamowych w formie makiet samochodów Frisco.pl, stanęło na ulicach stolicy, w ramach najnowszej kampanii mobilnej promującej zakupy w tym e-supermarkecie. Każdy Frisco Van został wyposażony w wirtualne półki, z których warszawiacy przez miesiąc będą mogli nabywać różnorodne produkty codziennego użytku, za pomocą smartfona z nową aplikacją Frisco.pl.

"Po sukcesie wirtualnego supermarketu w metrze, latem wychodzimy z podziemi na ulice Warszawy. Tym razem wykorzystujemy nasze Frisco Vany, które na stałe wkomponowały się już w krajobraz stolicy. Ulokowaliśmy je w różnych miejscach Warszawy, by jak największa liczba mieszkańców mogła w bardzo prosty sposób zrobić zakupy z dostawą do domu" – mówi Nicolas Jedraszak, prezes Frisco.pl.

Wirtualne sklepy samochodowe Frisco zostały rozmieszczone w ponad 100 lokalizacjach Warszawy o dużym natężeniu ruchu pieszego. Uruchomiona została również dedykowana strona z mapą wszystkich punktów akcji. Prowadzona kampania obejmuje też działania w Google Merchant i Adwords, mailingi do klientów, social media i PR.

"Nasza akcja pokazuje, jak naturalnie Frisco wpisuje się w zmieniające potrzeby konsumpcyjne współczesnych Polaków. Dzięki mobilnym rozwiązaniom mogą otrzymywać produkty o najwyższej jakości, nie tracąc przy tym czasu. Śmiało można powiedzieć, że dzięki Frisco zyskujemy dwie godziny na realizację swoich pasji" – dodaje prezes Frisco.pl.

Wraz z uruchomieniem samochodowych sklepów Frisco.pl wprowadziło także nową zaawansowaną aplikację mobilną. Pobiera się ją na smartfony działające w systemie Android bądź iOS, poprzez skanowanie odpowiedniego QR kodu bezpośrednio z Frisco Vanów. Wybrane produkty zostaną zapamiętane w koszyku, a klienci będą mogli dokończyć swoje zakupy w dowolnym miejscu i czasie.

Komentarze

Powiązane

19.09.23, 18:39
| internet » informacje
#debatakobiet w Wirtualnej Polsce. Przedwyborcza debata znów bez PiS
We wtorek, 26 września br., o godz. 19:30 Wirtualna Polska przeprowadzi przedwyborczą #debatękobiet. Do udziału w programie na żywo zostały zaproszone kandydatki wszystkich ogólnopolskich komitetów wyborczych.
18.09.23, 14:43
| radio » informacje | internet » informacje
Onet uruchomił Radio Onet na wybory
Ruszyło Radio Onet z codzienną ramówką przygotowaną specjalnie z okazji nadchodzących wyborów parlamentarnych. Portal przygotował również serwis wyborczy, a także codzienny newsletter wyborczy.
14.09.23, 14:11
| radio » informacje | internet » informacje
Blaski i cienie. Anna Gacek z nowym podcastem w Audiotece
Po audycji „Sweet Teens”, Anna Gacek powraca na łamy Audioteki z nowym podcastem. W premierowym projekcie będzie przybliżać słuchaczom autobiografie osób z pierwszych stron gazet. Każdy odcinek to jedna książka, jeden życiorys, jedna dobrze opowiedziana historia.
13.09.23, 19:00
| internet » informacje
Co drugi nastolatek czerpie wiedzę o finansach z TikToka i YouTube’a
Wyniki badania zrealizowanego na zlecenie Santander Bank Polska pokazują, że nastolatkowie nisko oceniają swoją wiedzę na temat finansów.
12.09.23, 21:15
| internet » informacje
Onet Rano Finansowo powered by BI. Mikołaj Kunica i Marcin Lis gospodarzami nowego formatu Onetu i Business Insider Polska
W ofercie platformy Onet znajdzie się program „Onet Rano Finansowo powered by BI”. To propozycja programowa w ramach formatu „Onet Rano”. Odcinki programu, który przygotowuje redakcja Business Insider Polska, będą emitowane w każdą środę o godz. 10.00.
12.09.23, 12:07
| internet » informacje
Nowa odsłona strony głównej serwisu Medonet.pl
Z początkiem września 2023 r. na stronie głównej Medonet.pl wprowadzono nowy wygląd, który oprócz bardziej przejrzystej nawigacji, oferuje lepszą ekspozycję personalizowanych treści dla użytkowników i reklamodawców.
12.09.23, 06:00
| internet » ludzie
Krzysztof Majak nowym zastępcą redaktora naczelnego Onetu
Krzysztof Majak zostanie zastępcą redaktora naczelnego Onetu, a Piotr Markiewicz będzie nowym szefem strony głównej
06.09.23, 17:45
| internet » informacje
Interia na 48. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni
Interia, jako jedyny portal horyzontalny w Polsce, objęła patronatem 48. edycję Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Interia uruchomi festiwalowe studio, gdzie eksperci filmowi i reporterzy będą relacjonować wydarzenia festiwalowe i rozmawiać z laureatami nagród.
06.09.23, 10:16
| internet » informacje
Money.pl uruchomił licznik obietnic wyborczych
Money.pl podsumował obietnice komitetów wyborczych, a Forum Obywatelskiego Rozwoju obliczyło ich koszty. Portal udostępnił na stronie licznik, który sumuje te koszty.
06.09.23, 07:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Diginomia – świat cyfrowego biznesu. Agnieszka Mosór rusza z cyklem programów o sztucznej inteligencji i cyfrowej rewolucji w biznesie
Agnieszka Mosór, wieloletnia reporterka i gospodyni „Wydarzeń” w Polsacie, wraca do mediów. Po roku przerwy, dziennikarka rusza z własnym kanałem na YouTube „Diginomia – świat cyfrowego biznesu”.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Specjalista/specjalistka ds. marketingu

Muzeum Getta Warszawskiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 01.11.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 28.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.