17.06.14, 12:15
Frisco.pl reklamuje mobilne rozwiązania
Ponad sto autorskich nośników reklamowych w formie makiet samochodów Frisco.pl, stanęło na ulicach stolicy, w ramach najnowszej kampanii mobilnej promującej zakupy w tym e-supermarkecie. Każdy Frisco Van został wyposażony w wirtualne półki, z których warszawiacy przez miesiąc będą mogli nabywać różnorodne produkty codziennego użytku, za pomocą smartfona z nową aplikacją Frisco.pl.
"Po sukcesie wirtualnego supermarketu w metrze, latem wychodzimy z podziemi na ulice Warszawy. Tym razem wykorzystujemy nasze Frisco Vany, które na stałe wkomponowały się już w krajobraz stolicy. Ulokowaliśmy je w różnych miejscach Warszawy, by jak największa liczba mieszkańców mogła w bardzo prosty sposób zrobić zakupy z dostawą do domu" – mówi Nicolas Jedraszak, prezes Frisco.pl.
Wirtualne sklepy samochodowe Frisco zostały rozmieszczone w ponad 100 lokalizacjach Warszawy o dużym natężeniu ruchu pieszego. Uruchomiona została również dedykowana strona z mapą wszystkich punktów akcji. Prowadzona kampania obejmuje też działania w Google Merchant i Adwords, mailingi do klientów, social media i PR.
"Nasza akcja pokazuje, jak naturalnie Frisco wpisuje się w zmieniające potrzeby konsumpcyjne współczesnych Polaków. Dzięki mobilnym rozwiązaniom mogą otrzymywać produkty o najwyższej jakości, nie tracąc przy tym czasu. Śmiało można powiedzieć, że dzięki Frisco zyskujemy dwie godziny na realizację swoich pasji" – dodaje prezes Frisco.pl.
Wraz z uruchomieniem samochodowych sklepów Frisco.pl wprowadziło także nową zaawansowaną aplikację mobilną. Pobiera się ją na smartfony działające w systemie Android bądź iOS, poprzez skanowanie odpowiedniego QR kodu bezpośrednio z Frisco Vanów. Wybrane produkty zostaną zapamiętane w koszyku, a klienci będą mogli dokończyć swoje zakupy w dowolnym miejscu i czasie.
Komentarze