#15sekundwolnosci w nowej aktywacji Nestea

#15sekundwolnosci
Fot.: materiały prasowe

Marka herbat - Nestea rozpoczyna nową, letnią aktywację. #15sekundwolności to platforma digitalowa wspierająca wprowadzenie nowej butelki Nestea o pojemności 250 ml. Akcja zakłada wykorzystanie kreatywnego kontentu video i zachęca internautów do dzielenia się sposobami na swoje #15sekundwolnosci. Aktywacja marki będzie wspierana kampanią w Internecie.

W bieżącym roku Nestea wprowadziła nową platformę komunikacyjną Smak Wolności. Idea jest oparta na wynikach przeprowadzonego badania, które wykazało, że codziennie zmagamy się z trudnościami, które pozbawiają nas poczucia wolności i beztroski. Jednak, często wystarczy niewiele, aby z uśmiechem przyjmować wszelkie wyzwania codzienności i nie popaść w nudną rutynę.

Aby zyskać inspirację do pokonywania codziennych trudności, Nestea przygotowała specjalną platformę digitalową z kreatywnym kontentem video – serią filmów przenoszących konsumentów w zapierające dech w piersiach miejsca i sytuacje. Każdego dnia kampanii na fanpage’u marki oraz na www.15sekundwolnosci.pl pojawi się nowy krótki film, dzięki któremu konsumenci będą mogli znaleźć chwilę wytchnienia od codziennych obowiązków.

W tym samym czasie na fanpage Nestea będzie trwać konkurs, w którym weźmie udział każdy, kto podzieli się swoim sposobem na codzienną chwilę wolności przez umieszczenie na FB lub Instagramie posta ze zdjęciem lub krótkim filmem i hashtagiem #15sekundwolności. Dzięki użyciu popularnego mechanizmu hashtaga Nestea daje fanom marki przyjazne narzędzie do włączenia się do interaktywnej zabawy.

Za przygotowanie koncepcji i realizację aktywacji #15sekundwolności odpowiada Agencja Next, planowaniem i zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Starcom, materiały POS przygotowała agencja Fortis, działania PR przygotowała i realizuje agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Komentarze

Powiązane

01.03.24, 14:09
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
OSM Łowicz głównym sponsorem formatu MasterChef Nastolatki
OSM Łowicz, polska spółdzielnia mleczarska, dzięki współpracy z agencją LiquidThread, rozszerza swoje działania branded content o kolejny format – „MasterChef Nastolatki”. Marka OSM Łowicz pojawi się w programie jako sponsor główny.
01.03.24, 12:11
| reklama & PR » informacje
KERRIS obsłuży PayPo
Agencja KERRIS odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze social ads performance marketing PayPo – firmy działającej w obszarze płatności odroczonych w Polsce.
01.03.24, 10:36
| reklama & PR » informacje
Heima PR pracuje dla Naukowej Fundacji Polpharmy
Na początku br. do klientów agencji Heima PR dołączyła Naukowa Fundacja Polpharmy, której misją jest wspieranie rozwoju nauk medycznych i farmaceutycznych poprzez finansowanie badań w tych dziedzinach.
29.02.24, 14:20
| reklama & PR » ludzie
Jakub Macyszyn przechodzi z Good One PR do KPRM
W lutym br., Jakub Macyszyn rozpoczął pracę na stanowisku eksperta w Sekretariacie Przewodniczącej Komitetu ds. Pożytku Publicznego, Minister ds. Społeczeństwa Obywatelskiego Agnieszki Buczyńskiej.
29.02.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Wójtowicz na stanowisku Corporate Director PR Big Picture
Big Picture, firma doradcza PR i public affairs zarządzana przez Hannę Waśko i Helenę Korniejew, wprowadza nową organizację zespołu PR korporacyjnego.
29.02.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Agencja Ro w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations
Agencja Ro grona została członkiem Stowarzyszenia Agencji Public Relations. To 39. agencja w szeregach SAPR.
28.02.24, 19:51
| reklama & PR » informacje
Mural w stolicy promuje Familijne Wieczory Filmowe
Prace nad muralem promującym tegoroczne „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery dobiegły końca. To kolejna inicjatywa marki Familijne, która po szeroko zakrojonych działaniach w kinach, rusza z czwartą odsłoną aktywacji konsumenckiej.
28.02.24, 13:30
| reklama & PR » ludzie
Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff na pokładzie Papaya Roster
Papaya Roster wzmacnia swój zespół. Do ekipy Papaya Roster dołączyli operatorzy Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff.
28.02.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
On Board Think Kong pracuje dla EIT Health Innostars
EIT Health Innostars rozpoczyna współpracę z agencją On Board Think Kong. Współpraca z agencją OBTK obejmuje promocję realizowanych przez EIT Health InnoStars inicjatyw w branży healthcare, w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Południowej.
28.02.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Dagmara Witek-Kuśmider w Creative LIAisons Global Coaching Academy 2024
Dagmara Witek-Kuśmider, Chief Creative Officer Publicis Worldwide Poland, jest jedyną przedstawicielką polskiej branży reklamowej, która dołączyła do grona mentorów tegorocznej edycji wirtualnego programu Creative LIAisons Global Coaching Academy.