Ströer wspiera rowerzystów

„Rowerowe podróże – małe i DUŻE”
Fot.: materiały prasowe

„Rowerowe podróże – małe i DUŻE” to letnia inicjatywa Stargardzkiego Towarzystwa Cyklistów polegająca na organizacji otwartych wycieczek rowerowych połączonych ze zwiedzaniem Szczecina i jego okolic. Wycieczki będą atrakcyjną formą bliższego poznania Szczecina dla okolicznych mieszkańców oraz odwiedzających miasto turystów, a symboliczny koszt udziału w imprezach – 5 zł – przekazany zostanie na cel charytatywny.

Celem akcji jest promocja idei połączenia aktywnego wypoczynku, zwiedzania oraz funkcjonowania rowerów w przestrzeni miejskiej. „Możliwość włączenia się w tak atrakcyjną i pożyteczną akcję bardzo nas cieszy. Mamy nadzieję, że dzięki naszemu udziałowi w niej wszyscy miłośnicy rowerowych wycieczek dowiedzą się o inicjatywie i skorzystają z atrakcji przygotowanych przez Stargardzkie Towarzystwo Cyklistów.” – mówi Andrzej Magdziak, Prezes Zarządu, CEO Grupy Ströer.

Partnerami projektu są: Grupa "Szczecin na Rowerach", organizatory akcji „Niewidomi na Tandemach”, Policki Klub Cyklistów "SAMA RAMA" oraz Szczeciński Klub Rowerowy „Gryfus”.

Wszystkie wycieczki odbędą się w towarzystwie przewodnika, grupy wolontariuszy i policji, która zadba o bezpieczeństwo uczestników.

Komentarze

Powiązane

18.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
207 reklamodawców promowało podczas EURO 2024 aż 368 marek na antenach TVP
Podczas zakończonych mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów komercyjnych o 12 proc. Wpływy ze sprzedaży reklam dotyczą tradycyjnych mediów jak i online.
17.07.24, 15:02
| reklama & PR » informacje
ORGANIQUE klientem agencji Trufle.PRO
Agencja Trufle.PRO rozpoczęła współpracę z polską marką kosmetyczną Organique.
17.07.24, 12:49
| reklama & PR » ludzie
Urszula Zielińska awansuje, a Bartosz Teresiak dołącza do VML
Urszula Zielińska awansowała w strukturach Client Engagement agencji VML. Do zespołu agencji dołączył Bartosz Teresiak.
16.07.24, 18:27
| reklama & PR » informacje
Justtag Group kupuje sieć Adrino
Firma Justtag Group, działająca na rynku platform data-as-a-service w regionie CEE, przejęła Adrino - sieć reklamy native. Tym samym oferta Justtag Group poszerzyła się m.in. o usługi z zakresu reklamy natywnej.
16.07.24, 15:06
| reklama & PR » informacje
Marta Kołodziejska dyrektorką marketingu i komunikacji w Savills
Savills, międzynarodowa firma doradcza działająca na rynku nieruchomości, zatrudniła Martę Kołodziejską na stanowisku dyrektora marketingu i komunikacji. 
16.07.24, 12:54
| reklama & PR » informacje
Mam plan. Odświeżona odsłona kampanii marki Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe ruszyły 14 lipca br. i obejmują szerokie spektrum mediów.
16.07.24, 12:16
| reklama & PR » informacje
Hochland wybiera LUCKYYOU
Firma Hochland rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną na portalu LinkedIn. Do współpracy wybrała agencję marketingową LUCKYYOU.
16.07.24, 10:00
| reklama & PR » ludzie
Paulina Ciebiada awansowała w oLIVE media
Paulina Ciebiada w czerwcu br. awansowała na stanowisko content marketing specjalistki. Z agencją oLIVE media związana jest od września 2023 r. 
15.07.24, 20:30
| reklama & PR » ludzie
Dentsu Polska z nową strukturą
Grupa dentsu Polska wprowadziła zmiany w strukturze. Jak tłumaczy agencja, zmiana podyktowana jest globalną standaryzacją na wszystkich rynkach. Jedną z kluczowych zmian jest przekształcenie linii serwisowych Creative i Media & Performance w nowe obszary, określane jako praktyki – Praktyka Kreatywna i Praktyka Mediowa.
15.07.24, 19:00
| reklama & PR » informacje
Bang & Olufsen klientem Home Sweet Home PR
Agencja Home Sweet Home PR została wybrana do obsługi komunikacyjnej marki Bang & Olufsen działającej w branży audio-wideo.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.