05.08.14, 08:28

Zmiana w strukturze organizacji Działu Marketingu w Marquard Media Polska

Logo Wydawnictwa
Fot.: materiały prasowe

1 sierpnia 2014 r. Julita Ziółkowska objęła stanowisko Dyrektora Reklamy i Marketingu w Wydawnictwie Marquard Media Polska.

Ziółkowska związana jest z wydawnictwem od 2003 roku. Połączenie kompetencji ma być odpowiedzią na potrzeby rynku i rosnąca konieczność kreowania niestandardowych rozwiązań w obszarze wykorzystywania potencjału marek. Zmiana ma służyć także usprawnieniu komunikacji i współpracy obu działów .

Do tej pory dział marketingu podlegał bezpośrednio Wydawcy.

Komentarze

Powiązane

25.03.25, 12:30
| prasa » informacje
Kochać i Chronić. I edycja gali Do Rzeczy dla Rodziny
28 marca br. w Krakowie w gmachu Muzeum Lotnictwa Polskiego, które jest również partnerem wydarzenia, odbędzie się pierwsza edycja gali tygodnika „Do Rzeczy” dla Rodziny pt. „Kochać i Chronić”.
25.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 25 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 25 marca?
24.03.25, 10:12
| prasa » informacje
Grupa Agora z nową identyfikację wizualną. Jacek Utko autorem nowego logotypu
Grupa Agora zmienia identyfikację wizualną, która ma podkreślać transformację z wydawcy prasowego w nowoczesną grupę mediową.
24.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 24 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 24 marca?
23.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 23 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 23 marca?
22.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 22 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 22 marca?
21.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 21 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 21 marca?
20.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 20 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 20 marca?
19.03.25, 14:43
| prasa » informacje
Tygodnik Powszechny w prenumeracie z odbiorem w Paczkomatach InPost
„Tygodnik Powszechny” - pismo społeczno-kulturalne wydawane od 1945 r. w Krakowie, rozpoczął współpracę z InPost i uruchamia nową formę dystrybucji swojego papierowego wydania przez sieć maszyn Paczkomat.
19.03.25, 08:30
| prasa » informacje
Supermiasta i superregiony 2025. Polska rowerowa tematem szóstej edycji projektu Gazety Wyborczej
14 marca br., ruszyła kolejna odsłona akcji “Supermiasta i superregiony” organizowana przez lokalne redakcje “Gazety Wyborczej” oraz Wyborcza.pl. Głównym tematem tej edycji projektu jest Polska rowerowa.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.