04.04.07, 22:02

Nestle Polska najwiekszym TV reklamodawcą w marcu 2007 r.

Nestle Polska, Unilever - Bestfoods i Procter And Gamble - to trzech najwiekszych reklamodawców telewizyjnych w marcu br.
Nestle Polska, Unilever - Bestfoods i Procter And Gamble - to trzech najwiekszych reklamodawców telewizyjnych w marcu br. - wynika z raportu TNS OBOP przygotowanego dla Portalu Medialnego mediaFM.net.

W pierwszej piętnastce znalazł się również nowy operator telekomunikacyjny - P4. Jego wydatki TNS OBOP oszacował na ponad 15 mln PLN. Spore wydatki zanotowała również Agora - jej wydatki to ponad 10 mln PLN.


Wydatki reklamowe TOP15 reklamodawców
II 2007
NESTLE POLSKA SP. Z O.O. - 37 237 407 zł
UNILEVER - BESTFOODS - 34 543 076 zł
PROCTER & GAMBLE - 22 041 910 zł
POLKOMTEL S.A. - 20 113 695 zł
DANONE - 17 234 943 zł
US PHARMACIA - 17 116 021 zł
HENKEL - 16 911 355 zł
MASTER FOODS POLSKA - 16 505 567 zł
L`OREAL POLSKA - 15 658 672 zł
P4 SP. Z O.O. - 15 336 559 zł
RECKITT BENCKISER - 14 568 180 zł
GRUPA ŻYWIEC S.A. - 14 078 795 zł
NIVEA POLSKA S.A. - 13 728 686 zł
FERRERO - 13 319 930 zł
POLSKA TELEFONIA CYFROWA - 12 280 149 zł
PTK CENTERTEL - 10 901 749 zł
AGORA S.A. - 10 173 086 zł
GLAXOSMITHKLINE - 9 674 185 zł
PEPSICO - 9 588 408 zł
TV PROMOTION GROUP - 9 322 148 zł

Komentarze

Powiązane

25.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Marka Maybelline New York klientem agencji Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg Grupy L’Oréal na obsługę marki Maybelline New York. Od początku kwietnia br. Altavia Kamikaze + K2 będzie wiodącą agencją kreatywną dla tego brandu w Polsce.
24.03.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Nasze ceny rządzą. Ewa Błachnio w kampanii reklamowej sieci Bricomarché
Bricomarché, sieć sklepów typu „dom i ogród”, rozpoczyna kampanię reklamową realizowaną pod hasłem „Nasze ceny rządzą”. Do działań reklamowych zaproszono Ewę Błachnio.
24.03.25, 10:49
| reklama & PR » informacje
Mido wygrywa przetarg na kampanię VEHIS
Dom mediowy Mido (Keino Grupa) wygrał przetarg na obsługę mediową kampanii brandingowej dla VEHIS – platformy leasingowo-samochodowej.
24.03.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Animex Foods w przetargu wybiera UM
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową Animex Foods, największej na polskim rynku firmy mięsnej.
23.03.25, 10:14
| reklama & PR » informacje
Superbet rusza z nową kampanią Jednym słowem: Super!
Bukmacher Superbet rozpoczął kampanię prowadzoną pod hasłem „Jednym słowem: Super!”, która ma podkreślać, jak wielką rolę odgrywają emocje w sporcie i kibicowaniu. Akcja ma dotrzeć zarówno do młodszych, jak i bardziej doświadczonych pasjonatów sportu.
22.03.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Sen na pierwszym miejscu. IKEA inspiruje Polaków do lepszego odpoczynku
Z okazji Międzynarodowego Dnia Snu. IKEA chce na nowo odkryć przed Polakami radość ze spania, angażując ich poprzez media społecznościowe. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja VML.
22.03.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Warta Poznań i agencja MPL Verbum szykują niespodziankę dla kibiców klubu
Agencja lojalnościowa MPL Verbum stworzy aplikację mobilną dla klubu piłkarskiego Warta Poznań. Aplikacja będzie skierowana przede wszystkim do młodszych kibiców. 
22.03.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Good Time to DAJ. Kampania 1,5% Puckiego Hospicjum pw. św. Ojca Pio
W swojej najnowszej kampanii „Good Time to DAJ” Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio, zwraca uwagę na to, że ostatnie momenty życia nie muszą być pełne bólu i cierpienia – mogą być pełne chwil szczęścia. Akcja wystartowała 13 marca br. i obejmuje działania, m.in. w social mediach, kanałach digital oraz kinie.
22.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Nie grasz, nie wygrasz. Mariusz Pudzianowski w kampanii marki BETFAN
Marka BETFAN, legalny polski bukmacher, wystartowała z kampanią pod hasłem „Nie grasz, nie wygrasz”. Główną rolę w nowej kreacji marki odgrywa jej ambasador – Mariusz Pudzianowski. 
21.03.25, 18:22
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Dąbrowski nowym Business Development Directorem w Grupie BLIX
Mateusz Dąbrowski został nowym Business Development Directorem w Grupie BLIX. Będzie odpowiadał za całościową strategię sprzedażową firmy.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.