17.09.14, 17:13
Mint Media odświeża kreację wizerunkową Freshmarketu
Agencja interaktywna Mint Media bierze udział w kampanii marketingowej Freshmarketu. Wśród działań promocyjnych sieci sklepów można wymienić m.in.: nową odsłonę strony Freshmarket.pl oraz opracowywanie strategii aktywności w mediach społecznościowych.
Strona internetowa zyskała nowy design oraz architekturę. Znalazły się na niej zmienione treści podkreślone kolorową i autentyczną wizualizacją graficzną. Zmianie uległa również struktura informacji oraz powiązanie aktualizowanych treści z innymi akcjami marketingowymi prowadzonymi przez markę tj. reklamy prasowe, outdoor oraz spoty telewizyjne. Działania komunikacyjnie i wizerunkowe podkreślą autentyczność, świeżość produktów, lokalną jakość, ale też wartość zdrowego trybu życia, wspólnego gotowania, testowania nowych smaków i przepisów.
„Szacuje się, że użytkownik już po 50 milisekundach od momentu wyświetlenia strony wyrabia sobie o niej zdanie, które determinuje późniejszą ocenę stopnia wiarygodności i poziomu zaufania. Wzięliśmy to pod uwagę i zaprojektowaliśmy stronę tak, aby już na pierwszy rzut oka przyciągała uwagę swoją świeżością, żywymi kolorami, budowała pozytywne skojarzenia i wprawiała użytkownika w dobry nastój” – podkreśla Łukasz Kubaszczyk, Head of startegy Mint Media.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze