29.09.14, 18:50
Mint Media z kampanią dla Perły
Agencja interaktywna Mint Media realizuje dla Perły strategię komunikacyjną w social mediach. Działania promocyjno-reklamowe obejmują: tworzenie angażujących treści na fanpag’a Perła, jego moderację, organizację konkursów, a także kampanie reklamowe CPC na Facebooku. Oprócz standardowego formatu reklamowego w kampanii pojawiają się dark posty z formatów: page post ad, page post video ad, page like ad.
Komunikacja marki na Facebooku i koncepcja kreatywna profilu korespondują ze spotem telewizyjnym Perły i claimem „Najbardziej lubelskie piwo na świecie”. Lokalny patriotyzm Lubelszczyzny i odwołanie do tradycji łączą się z ogólnopolską kampanią realizowaną w standardowych kanałach dotarcia oraz social mediach. Położenie akcentu na chwile spędzone z bliskimi, wartości przyjaźni i rodzinnej atmosfery, podkreślają autentyczność marki oraz tworzą wyjątkową interakcję z odbiorcami.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze