13.10.14, 12:48
GREY group autorem wizerunkowej kampanii Grupy LOTOS
Rusza kampania wizerunkowa Grupy LOTOS przygotowana przez GREY group. To pierwsza w historii Grupy LOTOS kampania wizerunkowa na tak wielką skalę, oparta o zrealizowany z rozmachem film telewizyjny, spot interaktywny i konkursy dla klientów i pracowników LOTOS.
Działania promocyjne w telewizji wystartowały 10 października br. Konkurs w Internecie rusza 13 października i potrwa do końca listopada.
„Przygotowaliśmy tę kampanię, aby konsekwentnie przybliżać LOTOS do statusu lovemark oraz pokazać, jak wiele obszarów działań Grupy LOTOS towarzyszy nam w codziennym życiu” – mówi Anna Goliszewska, dyrektor Biura Zarządzania Marką Grupy LOTOS. „Kampania w emocjonalny sposób pokazuje, jak blisko ludzi i ich potrzeb jest LOTOS” – dodaje Goliszewska.
Oprócz 30-sekundowego spotu emitowanego w telewizji, kampania opiera się na działaniach promocyjnych w Internecie, przygotowanych przez zespół Grey Possible. Cały ruch z kampanii TV i online kierowany jest na stronę internetową www.lotostory.pl, gdzie użytkownicy mogą poznać wszystkie obszary działalności Grupy LOTOS, biorąc udział w konkursie. Uczestnicy konkursu poznają „Lotos story” – historię opowiadaną przez małego chłopca, którego tata pracuje w Grupie LOTOS. Zadaniem konkursowym jest poznanie wszystkich obszarów działalności LOTOS i odpowiedź na otwarte pytanie. Nagrodami w konkursie są Karty LOTOS Biznes, pozwalające na rok tankowania za darmo. Przygotowana na szeroką skalę kampania online opiera się na formatach wizerunkowych z wykorzystaniem wideo oraz formatach akwizycyjnych, zachęcających do udziału w konkursie.
„Wykorzystujemy najnowocześniejsze rozwiązania, dopasowane do grupy docelowej i zwiększające zasięg kampanii. Stąd decyzja o wykorzystaniu formatu MastHead na głównej stronie YouTube, na którym również można wziąć udział w konkursie” – komentuje Kamila Żurawska, Senior Digital Project Manager.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze