16.10.14, 12:31
Białystok: RMF FM bezapelacyjnym liderem
Radio RMF FM zwiększyło przewagę nad konkurencją w Białymstoku – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 kwietnia 2014 r. do 30 września 2014 r. (Białystok).
Radio RMF FM zwiększyło przewagę nad konkurencją w Białymstoku – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 kwietnia 2014 r. do 30 września 2014 r. (Białystok).
Radio RMF FM uzyskało w ostatniej fali 27 proc. udziału w rynku. W porównaniu z analogicznym okresem sprzed roku, stacja zyskała aż 9,5 p.p. Na drugie miejsce awansowała Trója (wzrost o 1,9 p.p.), a na trzecie Radio Zet (wzrost o 0,7 p.p.).
Duży spadek zanotowało Radio Jard (strata aż 4,2 p.p.). Sporo straciło VOX FM (1,8 p.p.) i białostocka Eska (1,7 p.p.). Rośnie z kolei udział Radia RMF MAXXX (wzrost o 2,3 p.p.).
Udział stacji radiowych w Białymstoku
kwiecień 2013 : wrzesień 2013 | kwiecień 2014 : wrzesień 2014 | |
Radio RMF FM | 17,5% | 27,0% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 8,6% | 10,5% |
Radio ZET | 8,4% | 9,1% |
Polskie Radio Białystok | 9,8% | 8,4% |
Radio RMF MAXXX (Podlasie) | 4,6% | 6,9% |
Radio Jard (Białystok) | 10,7% | 6,5% |
Radio VOX FM (sieć: 18 częstotliwości)/ do 2013-11 Radio Eska Rock | 8,3% | 6,5% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 8,1% | 5,8% |
Radio Złote Przeboje 101 FM (Białystok) | 5,0% | 4,4% |
Radio i (Białystok) | 4,1% | 3,0% |
Radio Maryja | 3,8% | 2,9% |
Radio ESKA (Białystok) | 4,5% | 2,8% |
Radio RMF Classic (sieć: 18 częstotliwości) / badane od 10.2010 | 2,0% | 1,8% |
Radio Akadera (Białystok) | 1,1% | 1,3% |
Czwórka – Program 4 Polskiego Radia | 1,0% | 1,1% |
Radio Jard 2 (Białystok) | 0,9% | 0,8% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 1,0% | 0,6% |
Białoruskie Radio Racja | 0,0% | 0,3% |
N= | 856 | 866 |
Fale:
kwiecień 2013 : wrzesień 2013 (wielkość: 42 072)
kwiecień 2014 : wrzesień 2014 (wielkość: 42 153)
Grupy celowe:
Białystok:
Wybrane miasta = Białystok
Wielkość (nie ważona): 237 311 (28 025 przypadków, 2,3% całej próby)
Braki danych usunięte po każdej zmiennej.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika
Komentarze