28.10.14, 13:37
Nowe osoby w Q&A Communications
W ramach strategii rozwoju agencji, Q&A Communications powiększa swój zespół specjalistów i zaczyna eksploatować nowe obszary działań.
Do zespołu Q&A Communications dołączyło w ostatnim czasie dziewięć osób. Za rozwój nowego obszaru - „Corporate Communications” odpowiadać będzie Katarzyna Wilczewska, która po kilkunastu latach pracy na różnych stanowiskach związanych z komunikacją korporacyjną i zarządzaniem marką, odeszła z Kompanii Piwowarskiej. Wcześniej Wilczewska pełniła kierownicze stanowiska w obszarach: komunikacji wewnętrznej, zewnętrznej, CSR i Public Affairs.
Funkcję social media managera objęła Karolina Wójtowicz – magister filologii polskiej ze specjalizacją dziennikarstwa i PR, absolwentka Akademii Socjomanii i kursów na Akademii Google Partners oraz posiadaczka licencjatu Akademii Muzycznej. W obszarach e-PR i social media, specjalizować się będzie, pełniąca rolę Account Executive - Dominika Wierzbowska, która studiowała na WSB marketing polityczny i psychologię oraz podyplomowo innowacyjny E-marketing. Wcześniej kierowała działem Informacji Radia Afera i była związana z Grupą Allegro, gdzie zajmowała się copywritingiem. Nowym Account Managerem w agencji została Aleksandra Berechowska – absolwentka filologii rosyjsko-angielskiej na UAM i podyplomowych studiów w zakresie PR na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Praktyczną wiedzę o komunikacji Berechowska zdobywała pracując dla firm takich jak Philips Lighting, Volkswagen czy Skrivanek.
Do grupy junior konsultantów agencji dołączyły trzy osoby. Łukasz Czapliński podwójny magister - absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz geografii społeczno-ekonomicznej na UAM. Doświadczenie w public relations i promocji zdobywał w projekcie Szlachetna Paczka, odpowiadał też za kształtowanie wizerunku województwa wielkopolskiego w mediach i na Facebooku. Anna Herda jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej, studiowała także filologię polską. Doświadczenie zdobywała w kilku agencjach reklamowych oraz w poznańskich mediach, zajmując się głównie copywritingiem oraz marketingiem modowym. Agnieszka Jakubowska skończyła politologię na specjalizacji dziennikarskiej oraz reklamy i promocji UAM. Studiowała również na Uniwersytecie Hradec Kralove, zgłębiając tajniki komunikacji międzyludzkiej, teorii gier czy problemów ciała i umysłu. Swoje wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywała m.in. w Radio Afera i TVP Poznań.
Również gdańskie biuro Q&A Communications zostało zasilone przez dwie osoby. Katarzyna Kant ukończyła filologię klasyczną na Uniwersytecie Gdańskim. Od kilku lat nierozerwalnie związana jest z mediami społecznościowymi i tworzeniem contentu. Natomiast Miriam Kupś studiuje zarządzanie rozwojem przedsiębiorstwa w Gdańsku ijest już absolwentką życia publicznego na UAM. Doświadczenie zdobywała w Radiu Afera oraz jako asystentka projektantki mody. Podczas studiów brała udział w wielu wymianach międzynarodowych, między innymi odbyła staż w Brukseli.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze