28.10.14, 13:37

Nowe osoby w Q&A Communications

Katarzyna Wilczewska
Fot.: materiały prasowe

W ramach strategii rozwoju agencji, Q&A Communications powiększa swój zespół specjalistów i zaczyna eksploatować nowe obszary działań.

Do zespołu Q&A Communications dołączyło w ostatnim czasie dziewięć osób. Za rozwój nowego obszaru - „Corporate Communications” odpowiadać będzie Katarzyna Wilczewska, która po kilkunastu latach pracy na różnych stanowiskach związanych z komunikacją korporacyjną i zarządzaniem marką, odeszła z Kompanii Piwowarskiej. Wcześniej Wilczewska pełniła kierownicze stanowiska w obszarach: komunikacji wewnętrznej, zewnętrznej, CSR i Public Affairs.

Funkcję social media managera objęła Karolina Wójtowicz – magister filologii polskiej ze specjalizacją dziennikarstwa i PR, absolwentka Akademii Socjomanii i kursów na Akademii Google Partners oraz posiadaczka licencjatu Akademii Muzycznej. W obszarach e-PR i social media, specjalizować się będzie, pełniąca rolę Account Executive - Dominika Wierzbowska, która studiowała na WSB marketing polityczny i psychologię oraz podyplomowo innowacyjny E-marketing. Wcześniej kierowała działem Informacji Radia Afera i była związana z Grupą Allegro, gdzie zajmowała się copywritingiem. Nowym Account Managerem w agencji została Aleksandra Berechowska – absolwentka filologii rosyjsko-angielskiej na UAM i podyplomowych studiów w zakresie PR na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Praktyczną wiedzę o komunikacji Berechowska zdobywała pracując dla firm takich jak Philips Lighting, Volkswagen czy Skrivanek.

Do grupy junior konsultantów agencji dołączyły trzy osoby. Łukasz Czapliński podwójny magister - absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz geografii społeczno-ekonomicznej na UAM. Doświadczenie w public relations i promocji zdobywał w projekcie Szlachetna Paczka, odpowiadał też za kształtowanie wizerunku województwa wielkopolskiego w mediach i na Facebooku. Anna Herda jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej, studiowała także filologię polską. Doświadczenie zdobywała w kilku agencjach reklamowych oraz w poznańskich mediach, zajmując się głównie copywritingiem oraz marketingiem modowym. Agnieszka Jakubowska skończyła politologię na specjalizacji dziennikarskiej oraz reklamy i promocji UAM. Studiowała również na Uniwersytecie Hradec Kralove, zgłębiając tajniki komunikacji międzyludzkiej, teorii gier czy problemów ciała i umysłu. Swoje wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywała m.in. w Radio Afera i TVP Poznań.

Również gdańskie biuro Q&A Communications zostało zasilone przez dwie osoby. Katarzyna Kant ukończyła filologię klasyczną na Uniwersytecie Gdańskim. Od kilku lat nierozerwalnie związana jest z mediami społecznościowymi i tworzeniem contentu. Natomiast Miriam Kupś studiuje zarządzanie rozwojem przedsiębiorstwa w Gdańsku ijest już absolwentką życia publicznego na UAM. Doświadczenie zdobywała w Radiu Afera oraz jako asystentka projektantki mody. Podczas studiów brała udział w wielu wymianach międzynarodowych, między innymi odbyła staż w Brukseli.

Komentarze

Powiązane

07.02.25, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Anna Osóbka-Morawska przechodzi do YOC Poland
Anna Osóbka-Morawska wzmocniła zespół sprzedaży agencyjnej YOC Poland obejmując stanowisko Sales Manager.
07.02.25, 07:15
| reklama & PR |
Nadchodzi kolejny rok współpracy ONE House z Weledą
Agencja ONE House przedłużyła współpracę z międzynarodową marką Weleda na 2025 rok, kontynuując działania promujące jej naturalne i organiczne kosmetyki na polskim rynku. Od 2019 roku agencja wspiera rozwój świadomości marki, co zaowocowało kolejnymi zleceniami na realizację kampanii marketingowych.
07.02.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
Insignia przedłuża współpracę z Südzucker Polska SA dla marki Cukier Królewski. Poszerzono zakres umowy
Insignia przedłuża na kolejny rok współpracę z Südzucker Polska SA w obszarze działań komunikacyjnych dla marki Cukier Królewski. Jednocześnie zwiększa się również zakres obsługi. Agencja współpracuje z tym klientem pięć lat, od początku 2020 r., po wygraniu przetargu.
06.02.25, 18:00
| reklama & PR » informacje
Rainbow został Partnerem Głównym Olimpiady Geograficznej
Firma Rainbow została Głównym Partnerem Olimpiady Geograficznej. Umowa przewiduje wsparcie firmy przez najbliższe trzy lata.
06.02.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Metamorfoza szkolnej stołówki do wygrania w konkursie marki Lubella
Lubella organizuje konkurs, w którym główną wygraną jest metamorfoza stołówki o wartości 100 tys. zł. Akcja jest kontynuacją kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji”.
06.02.25, 09:00
| reklama & PR » informacje
Tom Evans w trailowej drużynie ASICS
Marka ASICS nawiązała współpracę z brytyjskim ultramaratończykiem, Tomem Evansem. Sportowiec będzie reprezentować ASICS na światowej scenie biegów trailowych.
06.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Aleksandra Mirosław z Dawidem Podsiadło w kampanii Credit Agricole
Credit Agricole rusza z nową kampanią reklamową w której obok ambasadora marki CA Dawida Podsiadło występuje także Aleksandra Mirosław, złota medalistka we wspinaczce sportowej na ubiegłorocznych Igrzyskach Olimpijskich. W kampanii pojawi się także Roberta Makłowicza.
05.02.25, 18:00
| reklama & PR » informacje
Mlekovita z Polskim smakiem oraz tysiakiem. Loteria produktów Mlekovity
Ruszyła kolejna loteria promocyjna zorganizowana przez First Line Polska dla Grupy Mlekovita. Najnowsza aktywacja konsumencka tym razem promuje produkty marki Polskie i odbywa się pod hasłem „Mlekovita z Polskim smakiem oraz tysiakiem”.
05.02.25, 16:28
| reklama & PR » informacje
Wybierz swoją paczkę. Bitwa Smaków w nowej kampanii Lay’s
W najnowszej aktywacji marki limitowane Lay’s o smaku Mac&cheese, Pieczony czosnek z ziołami i Chorizo z cebulką, zawalczą o uznanie konsumentów. Głosujący powalczą o nagrody i zdecydują, który smak zostanie na sklepowych półkach na dłużej.
05.02.25, 14:48
| reklama & PR » informacje
Familijne Wtorki Filmowe. Aktywacja konsumencka potrwa aż 52 tygodnie
1 lutego br. ruszyły „Familijne Wtorki Filmowe” – kolejna odsłona akcji marki Familijne, należącej do portfolio firmy Colian. Tym razem dla klientów marki przygotowano zniżki na bilety do wszystkich sieci kin w całej Polsce oraz wybranych kin niezależnych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 28.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.