31.10.14, 18:16
Słyszeć, oznacza otwierać się na świat. Kampania społeczna Siemensa
Firma Siemens we współpracy z Biurem Reklamy BE Media przygotowała reportaż informacyjno – edukacyjny dla osób z problemami słuchowymi. Produkcja jest kontynuacją kampanii społeczno – reklamowej Siemensa „Uciszszum” emitowanej w maju i czerwcu tego roku w placówkach prywatnej opieki medycznej Grupy Lux Med.
Przygotowana produkcja z wypowiedziami ekspertów opisuje skomplikowany proces tworzenia aparatów słuchowych z generatorem szumu i zachęca osoby cierpiące na szumy uszne do podjęcia walki z bagatelizowanym dotychczas problemem.
Pacjenci w szpitalach w całej Polsce będą mogli zapoznać się z reportażem, którego emisja potrwa cały rok w Telewizji Medycznej TV Medica. Realizacją kampanii, nagraniem i kreacją reportażu oraz zaplanowaniem mediów zajęło się Biuro Reklamy BE Media.
Komentarze