14.11.14, 12:16
Kielce: Radio RMF FM nowym liderem
Nowym liderem kieleckiego rynku jest Radio RMF FM – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 maja 2014 r. do 31 października 2014 r. (Kielce).
Udział RMF FM w ostatniej fali wyniósł 19,8 proc. To w porównaniu z analogicznym okresem sprzed roku oznacza wzrost aż o 5,4 p.p. Na drugie miejsce spadło Polskie Radio Kielce (utrata aż 8,7 p.p.). Trzecie miejsce zachowała Trójka (spadek o 2 p.p.).
Coraz lepiej radzi sobie Radio Zet Gold, które wyprzedziło główną markę Eurozetu czyli Radio Zet (wzrost o 2,4 p.p.; dla Radia Zet strata 0,8 p.p.). Coraz lepiej radzi sobie Radio eM Kielce (wcześniej w sieci Radia Plus). Stacja może pochwalić się wzrostem o 2,2 p.p.
Udział stacji radiowych w rynku radiowym w Kielcach (udział w czasie słuchania radia)
maj 2013 : październik 2013 | maj 2014 : październik 2014 | |
Radio RMF FM | 14,4% | 19,8% |
Polskie Radio Kielce | 21,7% | 13,0% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 11,5% | 9,5% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 9,9% | 9,5% |
Radio ZET Gold (Kielce) / do 2013-06 Radio Planeta (Kielce) | 5,4% | 7,8% |
Radio ZET | 7,2% | 6,4% |
Radio VOX FM (sieć: 18 częstotliwości)/ do 2013-11 Radio Eska Rock | 6,1% | 5,4% |
Radio ESKA Kielce | 4,1% | 4,4% |
Radio RMF Classic (sieć: 18 częstotliwości) / badane od 10.2010 | 3,8% | 4,3% |
Radio eM Kielce / do 2014-04 Radio Plus Kielce | 1,3% | 3,5% |
Radio RMF MAXXX (Kielce) | 3,1% | 3,4% |
Radio Fama (Kielce) | 3,7% | 3,3% |
Radio TOK FM | 1,7% | 2,3% |
Radio Maryja | 2,2% | 1,4% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,5% | 1,3% |
Radio Muzo.fm / do 2014-09 Radio PiN | 1,3% | 1,0% |
Czwórka – Program 4 Polskiego Radia | 0,4% | 1,0% |
Radio Złote Przeboje C 96,6 FM (Częstochowa) | 0,3% | 0,3% |
N= | 587 | 593 |
Fale:
maj 2013 : październik 2013 (wielkość: 42 087)
maj 2014 : październik 2014 (wielkość: 42 161)
Grupy celowe:
Kielce:
Wybrane miasta = Kielce
Wielkość (nie ważona): 170 923 (20 195 przypadków, 1,6% całej próby)
Braki danych usunięte po każdej zmiennej.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze