03.12.14, 00:25

Święta na wypasie. Świąteczna kampania Komputronika

Layout reklamy
Fot.: materiały prasowe

Komputronik (sieć sprzedaży nowoczesnych technologii i rozwiązań cyfrowych) przygotował przedświąteczną akcję pod hasłem „Święta na wypasie”. Kampania ma promować ofertę Komputronik wraz z licznymi promocjami, jakie przygotowano dla klientów.

"W handlu okres świąteczny rusza już w połowie listopada, dlatego z kampanią wystartowaliśmy już teraz. Działania zakończymy dokładnie w Wigilię" - mówi Joanna Tobiszowska, Dyrektor Marketingu Komputronik S.A. "Przygotowaliśmy kompleksową ofertę, z którą staramy się dotrzeć do większości grup - rodziców, seniorów, studentów i dzieci, dlatego działania reklamowe prowadzimy na szeroką skalę" – dodaje Tobiszowska.

Głównymi partnerami kampanii świątecznej Komputronika są: Samsung, Dell, Lenovo, Microsoft oraz Intel.Kampania „Święta na wypasie” to przede wszystkim działania prowadzone w sieci, w tym na największych portalach - Wp.pl i Onet.pl. Komputronik realizuje też zakrojoną na szeroką skalę kampanię video online na YouTube, Facebook i innych portalach społecznościowych, a także na playerach VOD.

Między 2 a 20 grudnia reklamy Komputronik usłyszeć będzie można w radiowej Trójce i Czwórce, Radiu Eska i w RMF FM oraz Radiu Zet. W największych miastach Polski realizowana jest kampania outdoorowa. Głównymi nośnikami są citylight’y na przystankach komunikacji miejskiej z hasłem „Święta na wypasie”.

"W naszych przedświątecznych działaniach marketingowych większe niż dotychczas znaczenie odegrają media społecznościowe, gdzie realizowane są liczne konkursy i akcje retargetingowe" – podkreśla Joanna Tobiszowska.

We wszystkich materiałach reklamowych wykorzystano postać hip-hopowego Mikołaja, prezentującego bogatą ofertę prezentów jaką można znaleźć w salonach i w sklepie internetowym. Kreację przygotował zespół Komputronika, natomiast w planowaniu mediów wsparła go Agencja Sales&More.

Komentarze

Powiązane

12.12.24, 18:20
| reklama & PR » ludzie
Anna Gajewska w zespole oLIVE media
Anna Gajewska dołączyła do zespołu oLIVE media i objęła stanowisko Team Leaderki działu PR business. Będzie odpowiadała za koordynację projektów dla klientów z sektorów biznesowego, technologicznego, IT, inwestycyjnego, start-upowego oraz ekologicznego.
12.12.24, 08:45
| reklama & PR » informacje
more communications agency to od teraz more
Agencja more, wcześniej znana jako more communications agency, wprowadza nową identyfikację wizualną, koncentrując się na minimalizmie i esencji komunikacji. Agencja zyskała nową nazwę ”more” i uproszczoną identyfikację.
11.12.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Konopskyy i XTB będą promować świadome zarządzanie finansami
Mikołaj "Konopskyy" Tylko, jeden z najpopularniejszych polskich twórców internetowych, oraz XTB, polska platforma inwestycyjna, rozpoczęli długoterminową współpracę. Celem ich inicjatywy jest promowanie świadomego zarządzania pieniędzmi i edukacji finansowej wśród młodych odbiorców.
11.12.24, 11:43
| reklama & PR » informacje
SLOWoTWÓRCY. Nowa marka Krzysztofa Koczorowskiego zajmie się m.in. tworzeniem nazw
Na początku grudnia br. na rynku zadebiutowała agencja reklamowa SLOWoTWÓRCY.
10.12.24, 22:42
| reklama & PR » informacje
Tym, którzy kochają Święta. Główna nagroda Loterii Świątecznej Tymbarku to bon wakacyjny
Marka Tymbark organizuje Loterię Świąteczną pod hasłem „Tym, którzy kochają Święta”, która potrwa do 22 grudnia 2024 r.
10.12.24, 19:15
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje produkty dżemowe
Ruszyła kampania TV, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. To pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”.
10.12.24, 17:45
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Ostrowski i Anna Rabczuk w zarządzie Allegro Brand Experience Agency
Do zarządu Allegro Brand Experience dołączyli Wojciech Ostrowski oraz Anna Rabczuk obejmując stanowiska: Operations Partner i Growth Partner.
10.12.24, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Wrońska w zespole Agencji Ro
Agnieszka Wrońska dołączyła do Agencji Ro i objęła nowo utworzone w strukturach firmy stanowisko Senior Strategist. Będzie odpowiedzialna za tworzenie i nadzór nad realizacją strategii komunikacyjnych dla klientów agencji.
10.12.24, 15:15
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa RMF podnosi ceny reklam na styczeń i luty 2025 r.
Grupa RMF wprowadza nowy cennik, który będzie obowiązywać w okresie od 6 stycznia do 2 marca 2025 r.
10.12.24, 13:45
| reklama & PR » informacje
Kotoloty debiutują na rynku loterii i konkursów
Na rynku loterii i konkursów debiutuje marka Kotoloty, która ma nie ograniczać się jedynie do organizacji loterii, lecz tworzyć je od podstaw – począwszy od pomysłu, przez pełną realizację, po zarządzanie projektem.