10.12.14, 18:58

Ruszyły kampanie promujące Office 365 Personal

Przykładowy layout kampanii
Fot.: materiały prasowe

W przedświątecznym czasie Microsoft skupia się na promocji Office 365 Personal – zarówno jako subskrypcji dostępnej z większością tabletów i urządzeń 2w1 pracujących na systemie Windows 8.1, jak i niezależnie sprzedawanego rozwiązania. Działania reklamowe prowadzone będą w największych stacjach telewizyjnych, wybranych kanałach tematycznych oraz na stronach partnerów i w sieciach kontekstowych.

Kampania promująca Office 365 Personal z 10 000 GB przestrzeni dyskowej OneDrive realizowana jest sieć RTV EURO AGD. W ramach kampanii w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz wybranych kanałach tematycznych emitowane są spoty reklamowe. Reklamy można również obejrzeć przed filmami na portalu YouTube oraz przed materiałami video w serwisach internetowych Agory.

Sieci RTV EURO AGD oraz Media-Saturn Holding realizują również kampanię reklamową urządzenia Acer Aspire Switch 10 oferowanego z roczną subskrypcją Office 365 Personal. Zasięg kampanii i media, w których emitowane są spoty będą analogiczne do kampanii Office 365 Personal.

Partnerzy Microsoft pod hasłem „Więcej niż zwykły tablet” realizują także kampanie reklamowe trzech urządzeń pracujących na systemie Windows 8.1 oraz sprzedawanych z subskrypcją Office 365 Personal: Kiano Intelect 8, Prestigio MultiPad Visconte Quad oraz Colorovo CityTab Supreme 8” H. Kampania realizowana jest za pomocą reklam graficznych i banerów emitowanych na stronach parterów, mailingów informacji o produktach oraz reklam na serwisach internetowych należących do sieci kontekstowych.

Za planowanie oraz zakup mediów odpowiadają agencje Universal McCann oraz ZenithOptimedia. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Saatchi&Saatchi.

Komentarze

Powiązane

22.07.24, 19:38
| reklama & PR » informacje
Havas PR Warsaw poprowadzi działania dla Saint-Gobain
Saint-Gobain rozpoczął współpracę z agencją Havas PR Warsaw, która przygotuje działania komunikacyjne firmy na rynek ukraiński. 
22.07.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Heinz Zero - dla tych, którzy nie potrzebują dodatkowego słodzenia. Peppermint dla marki Heinz
Agencja Peppermint prowadzi kampanię promującą ketchup marki Heinz pod hasłem „Heinz Zero - dla tych, którzy nie potrzebują dodatkowego słodzenia”. 
22.07.24, 10:07
| reklama & PR » informacje | reklama & PR » ludzie
Magdalena Anisiewicz i Janusz Kotoński awansowali w OneMulti
Agencja OneMulti awansowała na stanowiska account executive swoich dwóch pracowników - Magdalenę Anisiewicz i Janusza Kotońskiego. 
22.07.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Najlepsza feta tylko z Favitą! Konkurs marki Favita z portfolio Mlekovity
15 lipca br. wystartował konkurs „Najlepsza feta tylko z Favitą!” promujący produkty marki Favita z portfolio Mlekovity. Za akcję odpowiada agencja First Line Polska sp. z o.o. 
21.07.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
STS Partnerem Czołowym Pogoni Szczecin
TS został Partnerem Czołowym i oficjalnym bukmacherem Pogoni Szczecin. Umowa obowiązuje do końca sezonu 2026/27.
21.07.24, 14:00
| reklama & PR » informacje
Dolina Dobra rozpoczęła kampanię „ŚniadaTAK”
Dolina Dobra ruszyła z akcją „ŚniadaTAK”. Kampania koncentruje się na sposobach przygotowywania śniadań.
20.07.24, 19:02
| reklama & PR » informacje
Marka Tygryski współpracuje z Grupą JuraPark w nowej akcji dla Lidla
Marka Tygryski stawia na multibranding. Producent chrupek kukurydzianych przygotował akcję dla sieci Lidl we współpracy z Grupą JuraPark. 
20.07.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył umowę z Rakowem Częstochowa
STS kontynuuje współpracę z Rakowem Częstochowa. Nowy kontrakt będzie obowiązywać przez dwa najbliższe sezony. 
19.07.24, 13:30
| reklama & PR » informacje
Vinted i UM nawiązały współpracę
UM wygrał przetarg Vinted. Pierwsza wspólna kampania rozpocznie się w okresie wakacyjnym.
19.07.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
Agnieszka Sienkiewicz w spocie reklamowym Bioliq
Marka Bioliq rozpoczęła nową kampanię reklamową. W spocie marki wystąpiła Agnieszka Sienkiewicz.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 23.08.24

Do zdobycia komplet książek - "Agent. Zakładniczka" oraz "Agent. Okup".

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.