19.04.07, 00:48
Rekordowy wynik: 52 lokalizacje
Specjaliści Neolit Media uruchomili ekspozycję aż 32 siatek wielkoformatowych w ciągu zaledwie dwóch dni. Kampanie dla kilku klientów trwały miesiąc, następnie uruchomiono montaż kolejnych 20 nowych nośników wielkoformatowych.
,,Mało która firma outdoorowa może się pochwalić zapleczem logistycznym zdolnym do obsługi tak wielu miejsc, w tak krótkim czasie. To rekord naszej firmy” – mówi Piotr Jeziorowski, prezes Neolit Media. ,,W reklamie wielkoformatowej spotkałem się z podobną liczbą ekspozycji tylko raz – w przypadku kampanii platformy „N” należącej do ITI. Zwykle kampania składa się z najwyżej kilku, kilkunastu nośników. Taka liczba siatek uruchamiana w całym kraju w przeciągu dwóch dni wymaga perfekcyjnej współpracy na linii: Klient - my - podwykonawcy. Na czas muszą być materiały, wydruki oraz ekipy montażowe” - mówi Piotr Jeziorowski. ,,To zasługa całego zespołu Neolit Media.”
Nowe reklamy zawisły w największych miastach w całej Polsce. W marcu większość z nich dotyczyła kampanii dla Dr. Oetkera promującej pizzę Ristorante. W kwietniu doszły nowe lokalizacje m.in. dla Orange oraz Toyota Motor Poland, która promuje swoje najnowsze dziecko: model Auris.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze