17.01.15, 13:03
IDMnet realizuje drugą odsłonę akcji promocyjnej dla Fairy
IDMnet, bazując na marketingu treści, grywalizacji i mechanizmach społecznościowych, przygotowała dla marki Fairy kampanię na portalu kulinarnym wielkiezarcie.com. Akcja promuje dwa produkty - cytrynowy płyn do mycia naczyń oraz kapsułki do zmywarki Fairy All-in-1 Platinum.
W serwisie powstała specjalna sekcja „Strefa Fairy”. IDMnet odpowiada za produkcję sekcji, kontentu i mechanizmów społecznościowych, moderację forum, realizację i obsługę konkursów, administrację treściami, a także promocję akcji w sieci. Finalnie Strefa Fairy to edukacja i poradnictwo (systematycznie dodawane treści w postaci artykułów oraz przyjemnych w odbiorze animacji), rozwijanie zainteresowań (mnóstwo inspirujących przepisów od redakcji i użytkowników), społeczność (prężnie działające forum dyskusyjne, możliwość komentowania i oceny dodawanych przepisów, dzielenie się ze znajomymi), grywalizacja (użytkownicy są nagradzani punktami za poszczególne aktywności w Strefie, np. za zapraszanie znajomych, polecenie i tworzenie treści czy komentowanie). W ramach sekcji funkcjonuje także moduł „Mam ochotę na…”, dzięki któremu w szybkim czasie użytkownik może stworzyć menu śniadaniowe, obiadowe, kolacyjne według własnych preferencji. "Strzałem w dziesiątkę okazało się być forum. Wyszliśmy od prostego podziału forum na fanów gąbki i fanów zmywarki, jednak szybko okazało się, że to nie wystarcza. Na ten moment mamy kilkadziesiąt kategorii, a zaakceptowane i moderowane tematy liczymy w tysiącach" - mówi Aleksandra Matusiak, senior project manager.
Mirror Strefy Fairy został osadzony na serwisie społecznościowym Nk.pl. Ponadto treści dostępne są dla użytkowników smartfonów i tabletów. Kontent, w tym przypadku animacje poświęcone danej tematyce, dystrybuowany jest też na specjalnym kanale akcji na YouTube.
Działania na rzecz promocji marki Fairy wspierane są szeroką kampanią w serwisach należących do Grupy ZPR Media, serwisach partnerskich IDMnet, mediach społecznościowych oraz w kanale mobilnym.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze