17.01.15, 13:03

IDMnet realizuje drugą odsłonę akcji promocyjnej dla Fairy

IDMnet

IDMnet, bazując na marketingu treści, grywalizacji i mechanizmach społecznościowych, przygotowała dla marki Fairy kampanię na portalu kulinarnym wielkiezarcie.com. Akcja promuje dwa produkty - cytrynowy płyn do mycia naczyń oraz kapsułki do zmywarki Fairy All-in-1 Platinum.

W serwisie powstała specjalna sekcja „Strefa Fairy”. IDMnet odpowiada za produkcję sekcji, kontentu i mechanizmów społecznościowych, moderację forum, realizację i obsługę konkursów, administrację treściami, a także promocję akcji w sieci. Finalnie Strefa Fairy to edukacja i poradnictwo (systematycznie dodawane treści w postaci artykułów oraz przyjemnych w odbiorze animacji), rozwijanie zainteresowań (mnóstwo inspirujących przepisów od redakcji i użytkowników), społeczność (prężnie działające forum dyskusyjne, możliwość komentowania i oceny dodawanych przepisów, dzielenie się ze znajomymi), grywalizacja (użytkownicy są nagradzani punktami za poszczególne aktywności w Strefie, np. za zapraszanie znajomych, polecenie i tworzenie treści czy komentowanie). W ramach sekcji funkcjonuje także moduł „Mam ochotę na…”, dzięki któremu w szybkim czasie użytkownik może stworzyć menu śniadaniowe, obiadowe, kolacyjne według własnych preferencji. "Strzałem w dziesiątkę okazało się być forum. Wyszliśmy od prostego podziału forum na fanów gąbki i fanów zmywarki, jednak szybko okazało się, że to nie wystarcza. Na ten moment mamy kilkadziesiąt kategorii, a zaakceptowane i moderowane tematy liczymy w tysiącach" - mówi Aleksandra Matusiak, senior project manager.

Mirror Strefy Fairy został osadzony na serwisie społecznościowym Nk.pl. Ponadto treści dostępne są dla użytkowników smartfonów i tabletów. Kontent, w tym przypadku animacje poświęcone danej tematyce, dystrybuowany jest też na specjalnym kanale akcji na YouTube.

Działania na rzecz promocji marki Fairy wspierane są szeroką kampanią w serwisach należących do Grupy ZPR Media, serwisach partnerskich IDMnet, mediach społecznościowych oraz w kanale mobilnym.

Komentarze

Powiązane

06.09.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Dawtona prowadzi działania wizerunkowe w programie MasterChef
Marka Dawtona powraca z działaniami wizerunkowymi w telewizji w najnowszej 13. edycji programu “MasterChef” (TVN). Produkty marki będą lokowane w pięciu odcinkach talent-show, którego emisja rozpoczęła się 1 września br.
06.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Nikt nie powinien być w zawieszeniu. Kampania Pracuj.pl
Pod hasłem „Nikt nie powinien być w zawieszeniu”, ruszyła kampania Pracuj.pl, która realizowana jest w oparciu o zróżnicowany media mix, obejmujący, m.in. telewizję, digital, kina, serwisy VOD i kanały social media.
06.09.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
Loteria marki M&M’s. Do wygrania wyjazdy do Disneylandu w Paryżu
Do 29 września br. potrwa loteria marki M&M’s w której jej uczestnicy mogą wygrać wyjazdy do Disneylandu w Paryżu.
06.09.24, 12:10
| reklama & PR » informacje
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu sponsorem Wielkiej Trasy Śniadaniowej Radia ZET
OSM Łowicz – polska spółdzielnia mleczarska, jest jednym z głównych sponsorów „Wielkiej Trasy Śniadaniowej Radia ZET”. W ramach akcji przewidziane są różne aktywności. Za koncept działań dla marki odpowiada agencja digitalowo-contentowa LiquidThread (Publicis Groupe).
05.09.24, 09:09
| reklama & PR » informacje
Profi odświeża wizerunek i zapowiada szeroko zakrojoną kampanię
Marka Profi działająca na rynku pasztetów w Polsce od 1993 roku, odświeżyła swój wizerunek. Dodatkowo firma wprowadza nowości w swojej ofercie.
04.09.24, 18:26
| radio » ludzie | reklama & PR » ludzie
Marta Jończyk Dyrektorką Sprzedaży i Marketingu w Radiu Nowy Świat. Sławomir Gołębiowski odchodzi
Od września br. stanowisko Dyrektorki Sprzedaży i Marketingu w Radiu Nowy Świat objęła Marta Jończyk, która tym samym zastąpiła Sławomira Gołębiowskiego, pełniącego do końca sierpnia funkcję członka Zarządu oraz Dyrektora Marketingu i Sponsoringu.
04.09.24, 13:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria interaktywnego serialu Miłość za wszelką cenę (TV4)
UNIQUE ONE przygotowała ogólnopolską loterie promocyjną dla widzów interaktywnego serialu rozrywkowego pt. „Miłość za wszelką cenę” (TV4) wykorzystującą kody QR wyświetlane na żywo w czasie emisji serialu.
04.09.24, 11:02
| reklama & PR » informacje
Co to jest DPD Pickup. Loteria i kampania promocyjna DPD Polska
DPD Polska rusza z loterią skierowaną do konsumentów. Wartość nagród w akcji wynosi ponad 620 tys. zł.
04.09.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Prawdziwe piękno pochodzi z wnętrza. Małgorzata Socha ambasadorką produktów Olimp Collagen
Aktorka Małgorzata Socha została ambasadorką linii produktów Olimp Collagen znajdujących się w portfolio polskiej firmy farmaceutycznej Olimp Labs.
03.09.24, 12:15
| reklama & PR » informacje
Back to School. ONE House kontynuuje współpracę z marką Sinsay przy kampanii na dwóch rynkach
Agencja komunikacji marketingowej ONE House ponownie nawiązuje współpracę z marką odzieżową Sinsay (należącą do LPP).
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.