05.02.15, 13:10

Trwa kampania komunikacyjna filmu Warsaw by Night

Plakat promujący film
Fot.: materiały prasowe

6 lutego br. na kinowe ekrany wchodzi film "Warsaw by Night", której dystrybutorem jest Forum Film. Premiera wspierana jest kampanią komunikacyjną, którą na zlecenie Forum Film przygotował dom mediowy Carat Polska przy współpracy z Posterscope.

Film „Warsaw by Night” opowiada historię czterech kobiet, które mają własne zdanie na temat miłości i związków z mężczyznami. Iga (Iza Kuna), mężatka, która żyje w udanym związku z artystą (Leszek Lichota), wciąż głodna jest intensywnych doznań. Poszukiwania doprowadzą ją do spotkania ze skrajnie różnymi odcieniami miłości, których doświadczają współczesna femme fatale (Joanna Kulig) oraz kobieta zdradzana (Agata Kulesza). Radykalnej odmiany potrzebuje też atrakcyjna trzydziestolatka Maja (Roma Gąsiorowska). Szuka mężczyzny, który wywróci jej świat do góry nogami. Taką miłość odnalazła być może Renata (Marta Mazurek), poznająca miasto u boku Konrada (Józef Pawłowski). Wszystkim bohaterkom towarzyszy kipiąca emocjami, nastrojowa Warszawa, która w jedną noc może zmienić całe ich życie.

Kampania reklamowa premiery filmu "Warsaw by Night" obejmuje działania w telewizji, online oraz Out Of Home. Działania w Internecie obejmują reklamę wideo (VOD i YouTube) oraz display w postaci banerów w ogólnopolskich portalach internetowych. W telewizji, oprócz spotów w stacjach ogólnopolskich i tematycznych realizowana jest specjalna akcja konkursowa. Konkurs prowadzony jest w serwisie MTV.pl, do którego odsyłają emitowane w kanałach grupy Viacom spoty konkursowe. Kampania OOH obejmuje różne formaty reklamowe na terenie największych miast na terenie kraju.

Za przygotowanie i koordynację kampanii we wszystkich mediach odpowiedzialny jest dom mediowy Carat Polska oraz Posterscope. Kampania potrwa do 14 lutego br. 

Komentarze

Powiązane

22.09.23, 13:58
| reklama & PR » informacje
Loteria „Królewski LUZ BLUZ” od firmy Wawel
18 września br. wystartowała loteria słodyczy sprzedawanych na wagę marki Wawel, pod hasłem „Królewski LUZ BLUZ”. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić minimum 200 g dowolnych słodkości z Wawelu na wagę. Co godzinę do wygrania designerska bluza, a raz w tygodniu zestaw słodyczy. Loteria potrwa do 29 października br.
22.09.23, 12:31
| reklama & PR » informacje
Internetowe nie wystarczy. Orange dla Firm promuje swoja ofertę
Wystartowała kampania „Internetowe nie wystarczy” przygotowana przez agencję Havas Warsaw, która ma promować nową ofertę dla firm.
22.09.23, 11:31
| reklama & PR » informacje
Nie przeocz krótkowzroczności. Lens Poland rusza z nową edycją akcją edukacyjnej
Działania prowadzone są w tym roku pod hasłem „Nie przeocz krótkowzroczności” i skupiają się na uświadomieniu zagrożeń związanych z postępującą i niekorygowaną krótkowzrocznością u dzieci oraz potrzebie regularnych badań wzroku. Potrwają do grudnia br.
22.09.23, 10:13
| reklama & PR » informacje
ORLEN zakończył rebranding na słowackim rynku
W tym roku ORLEN prawie dwukrotnie powiększył sieć swoich stacji na Słowacji. Wszystkie 90 stacji działa już pod marką ORLEN. Po zakończeniu rebrandingu, ORLEN koncentruje się m.in. na poszerzeniu oferty pozapaliwowej. 
22.09.23, 08:58
| reklama & PR » informacje
Wolę Wolt. Wolt proponuje rozwiązania na codzienne dylematy
Wolt, platforma specjalizująca się w usługach food-delivery i quick-commerce, rusza ze swoją pierwszą kampanią 360 pod tytułem „Wolę Wolt”. Działania prowadzone w kanałach offline i online mają pokazywać, że sposób na radzenie sobie z codziennymi dylematami jest prosty i wygodny, właśnie dzięki aplikacji Wolt.
22.09.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Value Media po raz ósmy z kampanią promującą Wielką Loterię Almette
Z początkiem września br. wystartowała Wielka Loteria Almette “ekoDom Almette”. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Value Media, a w obszarze programmatic, Paid Social oraz SEM działania realizowane są w modelu house of communication we współpracy z agencją e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One).
21.09.23, 19:49
| reklama & PR » informacje
Oreo partnerem podcastu Co powie tata?
Stereotypy dotyczące ojcostwa mogą być bardzo ograniczające i nie oddawać różnorodnych, ewoluujących ról, jakie ojcowie odgrywają w życiu swoich dzieci. Dzięki Oreo to przekonanie ma odejść w zapomnienie. Marka od lat prowadzi szereg aktywacji z okazji Dnia Ojca, a w tym roku została partnerem zainicjowanego przez Onet cyklu podcastów „Co powie Tata?”.
21.09.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
We Celebrate You. Jubileuszowa kampania Early Stage
We wrześniu br. wystartowała kampania „We Celebrate You” z okazji jubileuszu 30-lecia szkoły języka angielskiego Early Stage.
21.09.23, 10:45
| reklama & PR » informacje
Avon sponsorem tytularnym koncertów sanah Uczta nad Ucztami
Artystka młodego pokolenia i marka beauty ruszyły wspólnie w stadionową trasę koncertową, celebrując Ucztę nad Ucztami powered by Avon. Występom sanah towarzyszą atrakcje dostarczone przez Avon w dedykowanych strefach POP−UP i Chill Out.
21.09.23, 09:44
| reklama & PR » ludzie
Milena Wieleńska w zespole Veovee
Zespół agencji Veovee zasiliła Milena Wieleńska, która objęła stanowisko Account Managera.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacji

Muzeum Sztuki w Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty

Specjalista/specjalistka ds. marketingu

Muzeum Getta Warszawskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Animator Kultury w obszarze czytelnictwa

Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 20.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 14.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.