20.04.07, 00:49

Wiosenna akcja karty Visa

16 kwietnia ruszył konkurs radiowy organizowany przez Visa Europe we współpracy z bankami członkowskimi i radiem RMF FM.
16 kwietnia ruszył konkurs radiowy organizowany przez Visa Europe we współpracy z bankami członkowskimi i radiem RMF FM. Konkurs jest istotną częścią rozpoczętych na początku kwietnia br. działań promujących płacenie kartą zamiast gotówką. Od początku kwietnia trwa także loteria promocyjna, wspierana silną kampanią ATL w telewizji, prasie, radiu oraz w Internecie, a także reklamą w punktach sprzedaży i w oddziałach banków.

„Zachęcamy użytkowników kart Visa do korzystania z wygodnych, bezpiecznych
i nowoczesnych płatności bezgotówkowych. Wszystkie zarejestrowane transakcje będą uczestniczyć w losowaniu atrakcyjnych nagród, dzięki którym nadchodzące wakacje mogą okazać się wyjątkowe” – stwierdziła Małgorzata O’Shaughnessy, dyrektor generalna organizacji Visa Europe w Polsce.

W loterii promocyjnej, która rozpoczęła się 1 kwietnia i potrwa do 30 czerwca br. mogą brać
udział wszyscy, którzy dokonają krajowej transakcji bezgotówkowej którąkolwiek z kart systemu Visa wydaną w Polsce i zarejestrują tę transakcję. Rejestracji można dokonać na kilka sposobów: zgłaszając transakcję na stronie internetowej: www.visa.pl, wysyłając pod specjalny numer wiadomość tekstową (SMS) lub przesyłając pocztą drukowany kupon.

Uczestnicy mogą wygrać 5 nagród po 20 tys. zł., 50 nagród po 2 tys. zł oraz 500 ręczników plażowych. Dodatkowo w każdym miesiącu trwania promocji zostaną rozlosowane nagrody rzeczowe – sprzęt firmy Samsung. W kwietniu będzie to 50 kamer video, w maju 50 specjalnych telefonów komórkowych P 310 o wielkości karty płatniczej, zaś w czerwcu 50 odtwarzaczy DVD.

Cenne nagrody można również zdobyć uczestnicząc w konkursie radiowym dla słuchaczy radia RMF FM, który to konkurs będzie towarzyszył promocji Visa przez pięć tygodni od 13 kwietnia do 25 maja 2007 r. (z wyłączeniem okresu 30.04.2007 - 06.05.2007). Każdego dnia słuchacze będą zachęcani do opisywania – na stronie www.rmf.fm – drobnych przyjemności, które sprawili swoim bliskim lub sobie samym, płacąc kartą Visa. Konkurs będzie nadawany między godziną 15 a 18; najciekawsza historia będzie odczytana na antenie radia a zwycięzca otrzyma przedpłaconą kartę Visa z wkładem o wartości 3 000 zł.

Dodatkowym urozmaiceniem konkursu będą specjalne akcje reporterskie w dziesięciu miastach w całej Polsce, w czasie których płacących za swoje codzienne zakupy może spotkać niespodzianka. Być może wyręczy ich w płaceniu Mariusz Czajka, specjalny wysłannik radia RMF FM, który zapłaci rachunek i wręczy przedpłaconą kartę Visa z wkładem 700 zł.

Opisy drobnych przyjemności sprawianych bliskim a opłacanych kartą Visa nawiązują do wątku „małe przyjemności w życiu są jak prezenty”, czyli do głównego przekazu intensywnej kampanii reklamowej, która w lutym i marcu br. miała miejsce w Polsce i 18 innych krajach Europy.

Za realizację promocji i wspierających je działań reklamowych odpowiada polski oddział agencji Saatchi & Saatchi, zaś planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Mediaedge:cia.

W telewizji (TVP, TVN, Polsat, TVN 4, TVN 7, Discovery i kanały tematyczne At Media, m.in. AXN, Canal Plus Sport, Ale Kino, Planete) emitowany jest 20-sekundowy spot promocyjny, który w czytelny sposób zachęca do płacenia kartą Visa. Reklama ukazuje się także w prasie ogólnopolskiej (Gazeta Wyborcza. Dziennik, Polityka, Przekrój, Newsweek, Wprost, Gala, Viva, Angora, Podróże, Voyage, Olivia, Focus, Avanti, Logo, TV Fakt, To i Owo).

Komentarze

Powiązane

25.03.25, 19:05
| reklama & PR » informacje
Aleph partnerem zespołu Stake F1 Team KICK Sauber
Aleph, firma działająca na rynku reklamy cyfrowej (działający aktywnie również w Polsce), rozpoczyna współpracę z zespołem Formuły 1: Stake F1 Team KICK Sauber.
25.03.25, 17:30
| reklama & PR » informacje
MullenLowe Warsaw z zespołem Software & AI development
Agencja MullenLowe Warsaw (MLW) stworzyła nowy zespół, dedykowany rozwojowi projektów software & AI development, machine learning oraz content management.
25.03.25, 10:02
| reklama & PR » ludzie
Maciek Kozina powraca do VML
Maciek Kozina po dwóch latach przerwy wraca do VML jako Creative Director.
25.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Marka Maybelline New York klientem agencji Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg Grupy L’Oréal na obsługę marki Maybelline New York. Od początku kwietnia br. Altavia Kamikaze + K2 będzie wiodącą agencją kreatywną dla tego brandu w Polsce.
24.03.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Nasze ceny rządzą. Ewa Błachnio w kampanii reklamowej sieci Bricomarché
Bricomarché, sieć sklepów typu „dom i ogród”, rozpoczyna kampanię reklamową realizowaną pod hasłem „Nasze ceny rządzą”. Do działań reklamowych zaproszono Ewę Błachnio.
24.03.25, 10:49
| reklama & PR » informacje
Mido wygrywa przetarg na kampanię VEHIS
Dom mediowy Mido (Keino Grupa) wygrał przetarg na obsługę mediową kampanii brandingowej dla VEHIS – platformy leasingowo-samochodowej.
24.03.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Animex Foods w przetargu wybiera UM
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową Animex Foods, największej na polskim rynku firmy mięsnej.
23.03.25, 10:14
| reklama & PR » informacje
Superbet rusza z nową kampanią Jednym słowem: Super!
Bukmacher Superbet rozpoczął kampanię prowadzoną pod hasłem „Jednym słowem: Super!”, która ma podkreślać, jak wielką rolę odgrywają emocje w sporcie i kibicowaniu. Akcja ma dotrzeć zarówno do młodszych, jak i bardziej doświadczonych pasjonatów sportu.
22.03.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Sen na pierwszym miejscu. IKEA inspiruje Polaków do lepszego odpoczynku
Z okazji Międzynarodowego Dnia Snu. IKEA chce na nowo odkryć przed Polakami radość ze spania, angażując ich poprzez media społecznościowe. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja VML.
22.03.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Warta Poznań i agencja MPL Verbum szykują niespodziankę dla kibiców klubu
Agencja lojalnościowa MPL Verbum stworzy aplikację mobilną dla klubu piłkarskiego Warta Poznań. Aplikacja będzie skierowana przede wszystkim do młodszych kibiców. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.