17.02.15, 21:14

Grupa LOTOS została Głównym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej

Grupa LOTOS została Głównym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej
Fot.: materiały prasowe

17 lutego br. na Stadionie Narodowym w Warszawie podpisana została umowa, na mocy której Grupa LOTOS uzyskała tytuł Głównego Sponsora Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Kontrakt pomiędzy Grupą LOTOS, a Polskim Związkiem Piłki Nożnej będzie obowiązywał do 31 grudnia 2018 r.

W ramach współpracy sponsoringowej Grupa LOTOS uzyskała prawo posługiwania się tytułem „Głównego Sponsora Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej” oraz do wykorzystywania we własnej działalności marketingowej oficjalnego logotypu Reprezentacji Polski. Umowa gwarantuje również ekspozycję logotypu spółki na strojach treningowych reprezentacji Polski. Firma pojawi się także na nośnikach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w naszym kraju. Ponadto logotyp Grupy LOTOS pojawiać się będzie w centralnym miejscu tablic sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, biletach oraz programach meczowych.

Grupa LOTOS jest m.in. Generalnym Sponsorem Polskiego Narciarstwa, Oficjalnym Partnerem Roberta Kubicy oraz strategicznym partnerem załogi LOTOS Rally Team Kajetana Kajetanowicza i Jarka Barana. Angażuje się także w programy społeczno-sportowe takie jak Narodowy Program Rozwoju Skoków Narciarskich „Szukamy Następców Mistrza” czy piłkarski program „Biało-zielona przyszłość z LOTOSEM”.

Grupa LOTOS jest także głównym sponsorem piłkarskiej drużyny Lechia Gdańsk. W Trójmieście wspiera również m.in. siatkarski zespół Lotos Trefl Gdańsk oraz koszykarską drużynę Trefl Sopot.

Komentarze

Powiązane

18.03.25, 16:15
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Group oficjalnie w szeregach IAB Polska
Agencja komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group wstąpiła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. IAB Polska to organizacja wspierająca działalność uczestników rynku komunikacji i reklamy interaktywnej.
18.03.25, 11:34
| reklama & PR » informacje
Hillside Beach Club klientem Havas PR Warsaw
Agencja Havas PR Warsaw rozpoczęła współpracę z Hillside Beach Club – luksusowym tureckim resortem na wybrzeżu Morza Egejskiego.
17.03.25, 20:27
| reklama & PR » informacje
Czas płynie tu wolniej. Marka Lech z billboardami w nietypowych miejscach w Europie
Lech w działaniach marketingowych przypomina o łapaniu chwil w słonecznych miejscach Europy, gdzie Polacy spędzają wakacje w zimie. Plakaty promujące markę pojawiły się w nietypowych lokalizacjach.
16.03.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania edukacyjna o zagrożeniu kleszczowym zapaleniem mózgu
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) zajęła się strategią, kreacją i realizacją materiałów związanych z kampanią edukacyjną o zagrożeniu kleszczowym zapaleniem mózgu. Działania uwzględniają 15- i 30-sekundowe spoty TV.
15.03.25, 12:00
| reklama & PR » ludzie
Natalia Poniatowska w Papaya Roster
Natalia Poniatowska, artystka specjalizująca się w fotografii artystycznej, dokumentalnej i komercyjnej, dołączyła do grona 39 twórczyń i twórców reprezentowanych przez impresariat Papaya Roster.
14.03.25, 23:45
| reklama & PR » informacje
Harmonia – Twoja bezpieczna przystań. Podcast Grupy LUX MED
LUX MED stworzył nowy podcast edukacyjny o nawie „Harmonia – Twoja bezpieczna przystań”. Podcast jest już dostępny na platformach YouTube i Spotify.
14.03.25, 14:45
| reklama & PR |
Z małą pomocą Rankomatu. Nowa platforma komunikacyjna serwisu
Nowa platforma komunikacyjna Rankomatu łączy możliwość samodzielnego korzystania z serwisu z dostępem do fachowych porad licencjonowanych agentów. Strategia została opracowana przez agencję 180heartbeats + Jung von Matt. 
14.03.25, 11:45
| reklama & PR |
Initiative zwycięża w przetargu będzie odpowiadać za media marki Reeva
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) zwyciężyła w przetargu marki Reeva i przejmie pełną odpowiedzialność za jej strategię mediową.
14.03.25, 10:15
| reklama & PR |
Clue PR nawiązuje współpracę z Aluprof SA
Clue PR rozpoczęło współpracę z Aluprof SA, jednym z wiodących europejskich dostawców systemów aluminiowych. Agencja zajmie się strategicznym doradztwem komunikacyjnym, media relations oraz tworzeniem treści wspierających cele wizerunkowe i biznesowe marki.
14.03.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
OnePlus wybiera agencję Ro
Agencja Ro rozpoczęła współpracę z OnePlus – globalną marką inteligentnych urządzeń mobilnych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.