16.03.15, 17:03
Alicja Strzelczak Dyrektorem Marketingu Tytułów Wnętrzarskich
Alicja Strzelczak została nowym Dyrektorem Marketingu Tytułów Wnętrzarskich w ZPR Media SA. Będzie odpowiadać za działania marketingowe na rzecz miesięczników „Dobre Wnętrze”, „Moje mieszkanie” i „M jak mieszkanie”. Nowe obowiązki łączyć będzie z dotychczas pełnioną funkcją Dyrektora Marketingu Tytułów Parentingowych.
Strzelczak przez ostatnie półtora roku pracowała dla tytułów wnętrzarskich pod kierownictwem Ireny Walczak, prowadząc samodzielnie działania marketingowe dla magazynu „Moje mieszkanie” oraz wspierając pozostałe tytuły wnętrzarskie. Jednocześnie była odpowiedzialna za marketing miesięcznika „M jak Mama”.
Wcześniej przez prawie osiem lat związana była z TVP SA, gdzie pełniła funkcję specjalisty ds marketingu i odpowiadała za politykę marketingową lokalnych ośrodków telewizyjnych. Brała także udział w organizacji i promocji masowych imprez realizowanych przez TVP SA, m.in. Dzień Kotana na Placu Defilad czy Dzień Otwarty TVP.
Irena Walczak, jako Dyrektor Marketingu Tytułów Budowlanych, odpowiada za działania marketingowe i akcje specjalne w zakresie tematyki budowa i architektura.
Animator Kultury w obszarze czytelnictwa
Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze