16.03.15, 17:03

Alicja Strzelczak Dyrektorem Marketingu Tytułów Wnętrzarskich

Alicja Strzelczak
Fot.: materiały prasowe

Alicja Strzelczak została nowym Dyrektorem Marketingu Tytułów Wnętrzarskich w ZPR Media SA. Będzie odpowiadać za działania marketingowe na rzecz miesięczników „Dobre Wnętrze”, „Moje mieszkanie” i „M jak mieszkanie”. Nowe obowiązki łączyć będzie z dotychczas pełnioną funkcją Dyrektora Marketingu Tytułów Parentingowych.

Strzelczak przez ostatnie półtora roku pracowała dla tytułów wnętrzarskich pod kierownictwem Ireny Walczak, prowadząc samodzielnie działania marketingowe dla magazynu „Moje mieszkanie” oraz wspierając pozostałe tytuły wnętrzarskie. Jednocześnie była odpowiedzialna za marketing miesięcznika „M jak Mama”.

Wcześniej przez prawie osiem lat związana była z TVP SA, gdzie pełniła funkcję specjalisty ds marketingu i odpowiadała za politykę marketingową lokalnych ośrodków telewizyjnych. Brała także udział w organizacji i promocji masowych imprez realizowanych przez TVP SA, m.in. Dzień Kotana na Placu Defilad czy Dzień Otwarty TVP.

Irena Walczak, jako Dyrektor Marketingu Tytułów Budowlanych, odpowiada za działania marketingowe i akcje specjalne w zakresie tematyki budowa i architektura.

Komentarze

Powiązane

17.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 17 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 17 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba  wiedzieć.
16.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 16 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 16 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba  wiedzieć.
15.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 15 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 15 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba  wiedzieć.
14.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 14 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 14 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
13.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 13 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 13 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
12.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 12 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 12 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
11.07.24, 06:30
| prasa » informacje
Czułość. Wolność. Równowaga. Akcja społeczna Wysokich Obcasów i Wyborczej
Rozpoczęta 5 lipca br. nowa akcja społeczna „Czułość. Wolność. Równowaga” to inicjatywa „Wysokich Obcasów” i „Wyborczej”. Akcja potrwa rok.
11.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 11 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 11 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
10.07.24, 11:00
| prasa » informacje
Forbes Women rozpoczyna akcję 50 po 50
„Forbes Women” rozpoczyna inicjatywę „50 po 50”. W kolejnym numerze magazynu zostanie opublikowana lista kobiet po 50. roku życia, które odniosły sukcesy w różnych dziedzinach. Redakcja czeka na zgłoszenia.
10.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 10 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 10 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.