19.03.15, 12:49
Papież Jan Paweł II w garniturze w kampanii Centrum Myśli Jana Pawła II
Ruszyła niecodzienna kampania społeczna przygotowana przez agencję kreatywną Skyboat dla Centrum Myśli Jana Pawła II.
Wpisując się w konwencję wyborów prezydenckich, agencja kreatywna Skyboat przygotowała dla Centrum Myśli Jana Pawła II kontrowersyjną kampanię. Na warszawskich billboardach pojawił się promienny Papież - Karol Wojtyła – w garniturze i pod krawatem. Kreacja i hasło: "Karol Wojtyła. Twój kandydat w codziennych wyborach“ wpisują się w styl plakatu wyborczego.
„Kreując tę wyjątkową kampanię, chcieliśmy dać impuls do przezwyciężenia postawy sentymentalizmu i tęsknoty za obecnością Papieża na rzecz odważnego sięgnięcia do jego nauki i haseł, które głosił i zastosowanie ich w naszym codziennym życiu. Dzięki zaangażowaniu i bliskiej współpracy z Zespołem z Centrum Myśli JP2 udało nam się stworzyć mocny przekaz, obok którego trudno przejść obojętnie“ - mówi Maria Belina Brzozowska, prezes zarządu agencji Skyboat.
Kampanię zaplanowano na billbordach, citylightach, citiINFO w metrze, a także w wybranych mediach katolickich. W planach jest takže cykl eventów ulicznych, które odbędą się 2 kwietnia 2015 r. Główną platformą komunikacji jest przygotowany przez agencję fanpage na Facebook'u: "Twoje codzienne wybory" z wydarzeniem - "100 000 podpisów dla Karola Wojtyły!!!" i "#wybieramWOJTYŁĘ na zdjęcie w tle!".
Kampania potrwa do 2 kwietnia br.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze